Індивідуально-мовленнєва картка учня 2-го класу
1.Прізвище, ім’я___________________________________________________________________________________
2.Школа _____ клас_____ домашня адреса____________________________________________________________
3.Дата зарахування на логопедичний пункт____________________________________________________________
4.Висновок психоневролога_________________________________________________________________________
5.Стан слуху (норм., з відхиленнями) _________________________________________________________________
6.Дані про хід розвитку мови (мова розвивалась своєчасно (із запізненням), (не) відвідував(ла) логопедичні заняття)_______________________________________________________________________________________
7.Стан артикуляційного апарату_____________________________________________________________________
зуби - (норм., великі, дрібні, рідкі, поза щелепною дугою, порушення зубного ряду, наявність пластин, брекетів)
прикус - (норм., прогнатія, прогенія, відкритий (передній, боковий (однобічний, двобічний)), гіперсалівація)
губи - (норм., товсті, вузькі, короткі, малорухомі, рухливі, гіпотонус, гіпертонус, парез)
язик - (норм., великий, малий, довгий, короткий, вузький, м’ясистий, малорухливий, в’ялий, напружений, парез)
зв’язка - (норм., коротка, довга, приросла, майже відсутня, відсутня)
об’єм рухів - (повний, неповний, обмежений, різко обмежений, девіація (вліво, вправо), наявність тремору)
тверде піднебіння - (норм., високе, низьке, вузьке, широке, розщеплене (повне, часткове))
м’яке піднебіння - (норм., вкорочене, роздвоєне, відсутнє, в’яле, напружене, парез (повний, однобічний))
8.Стан загальної моторики (норм., незначно порушена координація, супроводжуючі рухи (у м’язах обличчя, шиї, рук), моторна неспритність)
9.Стан дрібної моторики (норм., недостатньо розвинена, темп (норм., швидкий, повільний), обсяг рухів (повний, неповний, обмежений), координація (повна, неповна, обмежена), лівша, правша, амбідекстр)
обведення контуру предмета_______ нанизування намистинок_______ застібання ґудзиків________
10.Орієнтування (непорушене, порушене)
у просторі_______ в часі ______________ в частинах доби _______ в порах року ________
в місяцях _______ в днях тижня _______ на аркуші паперу_______
11.Стан звуковимови: с___________________с’___________________з_________________з’__________________
ц___________________ц’___________________ш________________ж__________________
ч___________________щ___________________л_________________л’__________________
р___________________р’___________________й_________________к-г-х_______________
12.Стан фонематичних процесів (не диференціює, диференціює з помилками)
тверді - м’які____________________________________ глухі - дзвінкі___________________________________
свистячі - шиплячі _______________________________ сонорні________________________________________
а)повторити:
па-ба-па __________________ сам, сом,сім _______________________________________________________
ди-ти-ди__________________ сапка, шапка, лапка_________________________________________________
са-за-за___________________ ласка, маска, каска__________________________________________________
На прогулянку пішли Оля, Коля та Сергійко._________________________________________________________
У вазі лежали абрикоси, сливи, персики._____________________________________________________________
б)визначити спільний звук:
син, коса, ніс______ лампа, халат, стіл______ риба, кран, сир______
в)підняти руку, коли почуєш слово із звуком:
а - азбука, снігур, стіна, кран ____ с - тапки, сапка, зима, весна, овес _____ ш - каска, шафа, зошит, душ______
г)визначити послідовність звуків в слові:
лимон ______________________ кішка ______________________ листопад _______________________
13.Стан складового аналізу та синтезу (називає окремі склади, пропускає (переставляє, додає, уподібнює) склади, спрощує збіг приголосних)
велосипедист_______________________термометр________________________акваріум___________________
мотоцикл__________________________будівництво_______________________Лариса_____________________
14.Обстеження словникового запасу (достатній, обмежений, різко обмежений, активний словник менший від пасивного, слова за значенням використовує правильно (неправильно), заміни слів є (немає)) а)назвати узагальнююче слово: муха, бджола, комар -___________ куртка, сорочка, спідниця -__________ склянка, миска, тарілка -___________ б)дати визначення словам: черевички ______________________ капелюх_______________________ парасолька_______________________
в)назвати предмет по опису: Де читають книжки?__________________________ Де зимою спить ведмідь?______________________________ Де працює кухар?____________________________
г)підібрати означення слів: стрічка________________________м’яч___________________________ небо______________________________
д)що роблять цими предметами: віник_________________________термометр_______________________сокира_____________________________
15.Обстеження граматичної будови мовлення (наявні аграматизми у вживанні відмінкових форм, узгодженні іменників з прикметниками (числівниками, займенниками), керуванні, вживанні якісних (присвійних, відносних) прикметників, дієвідмінюванні; пропуски чи заміни прийменників) а)утворити множину іменників: стіл-__________________ стілець-____________________ коваль-_____________ горобець- __________________
б)назвати лагідно слова: банка-_________________ костюм-___________________ дерево-_____________ сонце- _____________________
в)доповнити речення: Саша, велосипеді, на, катається. _______________________ Діти, в, ідуть, школу. __________________________ г)дати відповідь на питання: У кого пухнастий хвіст?_____________________________ Кому потрібно сіно?____________________________ Чим накритий стіл?_________________________________ д)скласти розповідь за малюнками (складає, не складає) ________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________
16.Читання (не читає, називає окремі букви, бухштабування, читає (складами, словами))
помилки (пропускає, переставляє, замінює, додає, уподібнює, спрощує збіг приголосних, не дочитує, угадує)
_______________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________ розуміння прочитаного (розуміє (може відтворити, не може відтворити))
переказ прочитаного (не переказує, переказує (перекручує, повторюється, порушує послідовність))
17.Письмові роботи та їх аналіз (додаються)
18.Заїкуватість___________________________________________________________________________________
19.Стан психічних процесів
пам'ять (тимчасова, тривала) увага (стійка, тривала; нестійка, тимчасова) сприймання (сприймає (відтворює, не відтворює)) мислення ((не)здатний(на) робити умовиводи, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки)
20.Коротка характеристика дитини працездатність (низька, середня, висока) ставлення до дефекту (байдуже, комплексує, бажання виправити (активне, пасивне))
21.Висновок логопеда____________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
22.Результати виправлення мовлення січень (І семестр)________________________________________________________________________________ травень (ІІ семестр)______________________________________________________________________________