Індивідуально-мовленнєва картка учня 2-го класу

Про матеріал
Індивідуально-мовленнєва картка учня 2-го класу. Дана картка призначена для того, щоб правильно обстежити та виявити порушення мовлення. Картка включає у себе обстеження всіх компонентів мовлення.
Перегляд файлу

Індивідуально-мовленнєва картка учня 2-го класу

 

1.Прізвище, ім’я___________________________________________________________________________________                   

 

2.Школа _____ клас_____ домашня адреса____________________________________________________________

 

3.Дата зарахування на логопедичний пункт____________________________________________________________    

 

4.Висновок психоневролога_________________________________________________________________________ 

 

5.Стан слуху (норм., з відхиленнями) _________________________________________________________________

                                   

6.Дані про хід розвитку мови (мова розвивалась своєчасно (із запізненням), (не) відвідував(ла)  логопедичні заняття)_______________________________________________________________________________________

 

7.Стан артикуляційного апарату_____________________________________________________________________  

зуби - (норм., великі, дрібні, рідкі, поза щелепною дугою, порушення зубного ряду, наявність пластин, брекетів)

прикус - (норм., прогнатія, прогенія, відкритий (передній, боковий (однобічний, двобічний)), гіперсалівація)

губи - (норм., товсті, вузькі, короткі, малорухомі, рухливі, гіпотонус,  гіпертонус, парез)

язик -  (норм., великий, малий, довгий, короткий, вузький, м’ясистий, малорухливий, в’ялий, напружений, парез)

зв’язка - (норм., коротка, довга, приросла, майже відсутня, відсутня)

об’єм рухів - (повний, неповний, обмежений, різко обмежений, девіація (вліво, вправо), наявність тремору)

тверде піднебіння - (норм., високе, низьке, вузьке, широке, розщеплене (повне, часткове))

м’яке піднебіння  - (норм., вкорочене, роздвоєне, відсутнє, в’яле, напружене, парез (повний, однобічний))  

                                                                         

8.Стан загальної моторики (норм., незначно порушена  координація, супроводжуючі рухи (у м’язах обличчя, шиї, рук),  моторна  неспритність)

 

9.Стан дрібної моторики (норм., недостатньо розвинена,  темп (норм., швидкий, повільний), обсяг рухів (повний, неповний, обмежений), координація (повна, неповна, обмежена), лівша, правша, амбідекстр)

обведення контуру предмета_______     нанизування намистинок_______   застібання ґудзиків________

 

10.Орієнтування (непорушене, порушене)

у просторі_______           в часі ______________          в частинах доби _______        в порах року ________

в місяцях _______            в днях тижня _______         на аркуші паперу_______                                        

 

11.Стан звуковимови:                                                                                                        с___________________с’___________________з_________________з’__________________

  ц___________________ц’___________________ш________________ж__________________

  ч___________________щ___________________л_________________л’__________________

  р___________________р’___________________й_________________к-г-х_______________                                                                                        

 

12.Стан фонематичних процесів (не диференціює, диференціює з помилками)

тверді - м’які____________________________________ глухі - дзвінкі___________________________________

свистячі - шиплячі _______________________________ сонорні________________________________________

а)повторити:                                                                                                                  

 па-ба-па __________________      сам, сом,сім _______________________________________________________

 ди-ти-ди__________________      сапка, шапка, лапка_________________________________________________

 са-за-за___________________      ласка, маска, каска__________________________________________________                                                                                                                                                                                                                          

На прогулянку пішли Оля, Коля та Сергійко._________________________________________________________  

У вазі лежали абрикоси, сливи, персики._____________________________________________________________      

б)визначити спільний звук:                                                                                                                              

син, коса, ніс______  лампа, халат, стіл______   риба, кран, сир______                                               

в)підняти руку, коли почуєш слово із звуком:                                                                                                    

а - азбука, снігур, стіна, кран ____ с - тапки, сапка, зима, весна, овес _____   ш - каска, шафа, зошит, душ______      

г)визначити послідовність звуків в слові:                                                  

лимон ______________________  кішка     ______________________  листопад   _______________________                                                          

 

 

 

13.Стан складового аналізу та синтезу (називає окремі склади, пропускає (переставляє, додає, уподібнює) склади, спрощує збіг приголосних)                                                                                                    

велосипедист_______________________термометр________________________акваріум___________________

мотоцикл__________________________будівництво_______________________Лариса_____________________

 

14.Обстеження словникового запасу  (достатній, обмежений, різко обмежений, активний словник менший від пасивного, слова за значенням використовує правильно (неправильно), заміни слів є (немає))                                                                                                                                                                    а)назвати  узагальнююче слово:                                                                                                                                                 муха, бджола, комар -___________ куртка, сорочка, спідниця -__________  склянка, миска,  тарілка -___________ б)дати визначення словам:                                                                                                                                                  черевички ______________________  капелюх_______________________   парасолька_______________________

 в)назвати предмет по опису:                                                                                                                                                         Де читають книжки?__________________________  Де зимою спить ведмідь?______________________________                                                                           Де працює кухар?____________________________                                                                        

 г)підібрати означення слів:                                                   стрічка________________________м’яч___________________________ небо______________________________                                                                                                                            

д)що роблять цими предметами:                                                                                       віник_________________________термометр_______________________сокира_____________________________

 

15.Обстеження граматичної будови мовлення (наявні аграматизми у вживанні відмінкових форм, узгодженні іменників з прикметниками (числівниками, займенниками), керуванні,  вживанні якісних (присвійних, відносних) прикметників, дієвідмінюванні; пропуски чи заміни  прийменників)                                                                                                а)утворити множину іменників:                                                                                                                                                                             стіл-__________________ стілець-____________________ коваль-_____________ горобець- __________________             

б)назвати  лагідно слова:                                                                                                                                                                             банка-_________________ костюм-___________________ дерево-_____________ сонце- _____________________             

в)доповнити речення:                                                                                                                                                                        Саша, велосипеді, на, катається.  _______________________ Діти, в, ідуть, школу. __________________________                                                                                                                                                        г)дати відповідь на питання:                                                                                                                                                                                              У кого пухнастий хвіст?_____________________________  Кому потрібно сіно?____________________________                                                                                      Чим накритий стіл?_________________________________                                                                                                  д)скласти розповідь за малюнками (складає, не складає) ________________________________________________                                                                                                                                 _________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 

16.Читання (не читає, називає окремі букви, бухштабування, читає (складами, словами))                                                                     

помилки (пропускає, переставляє, замінює, додає, уподібнює, спрощує збіг приголосних, не дочитує,  угадує)

_______________________________________________________________________________________________  _______________________________________________________________________________________________                                                                                                                                                                                                             розуміння прочитаного (розуміє (може відтворити, не може відтворити))

переказ прочитаного (не переказує, переказує (перекручує, повторюється, порушує послідовність))                           

 

17.Письмові роботи та їх аналіз (додаються)                      

 

18.Заїкуватість___________________________________________________________________________________

 

19.Стан психічних процесів

пам'ять (тимчасова, тривала)                                                                                                                                                                     увага (стійка, тривала;  нестійка, тимчасова)                                                                                                                         сприймання (сприймає (відтворює, не  відтворює))                                                                                                     мислення ((не)здатний(на) робити умовиводи, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки)       

 

20.Коротка характеристика дитини                                                                                                                           працездатність (низька, середня, висока)                                                                                                                          ставлення до дефекту (байдуже, комплексує, бажання виправити (активне, пасивне))                                                     

 

21.Висновок логопеда____________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

22.Результати виправлення мовлення                                                                                                                                                                       січень (І семестр)________________________________________________________________________________    травень (ІІ семестр)______________________________________________________________________________                                         

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку