Завдання щодо впровадження технології біоенергопластики: підвищити результати роботи щодо усунення мовленнєвих порушень дітей; забезпечити якісний розвиток органів артикуляції та дрібної моторики пальців рук дітей ; пришвидшити процес формуванняфонематичної компетенції вихованців; підвищити продуктивність логокорекційних занять
Діагностичний етап Підготовчий етап Початковий етап Обстеження будови і рухливості органів артикуляції,загальної та мілкої моторики Підбір комплексу вправ, відповідно до мовленнєвих порушень Виконання артикуляційних вправ Виконання вправ на розвиток дрібної моторики Відпрацювання синхронності рухів домінантної руки та артикуляції індивідуально та в підгрупах
Етапи впровадження біоенергопластики в роботу з дітьми. Формувальний етап Основний етап Заключний етап •Відпрацювання синхронності рухів не домінантної руки та артикуляції індивідуально та в підгрупах •Відпрацювання синхронності рухів обох рук та артикуляції •Самостійне синхронне виконання дітьми артикуляційних вправ з рухами рук
Результати роботи Зменшення кількості дітей з мовленнєвими порушеннями. Підготовка артикуляційного апарату дітей до постановки проблемних звуків здійснюється значно швидше Перехід від зорової опори ( дзеркала) до виконання артикуляційних вправ по відчуттях відбувається легко і швидко