Використання технології біоенергопластики в системі логокорекційної роботи

Про матеріал
Біоенергопластика – це поєднання рухів артикуляційного апарату з рухами кистей рук
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання технології біоенергопластики в системі логокорекційної роботи вчитель-логопед Скорик Юлія Анатоліївнакваліфікація: спеціаліст I категорії

Номер слайду 2

Важлива проблема дошкільного закладу - збільшення кількості дітей з мовленнєвими порушеннями

Номер слайду 3

Рівень розвитку мовлення дітей залежить від ступеня сформованості дрібної моторики пальців рук

Номер слайду 4

Автор технології біоенергопластики випускник Академії ім. П. Ф. Лесгафта, кандидат педагогічних наук Біоенергопластика – це поєднання рухів артикуляційного апарату з рухами кистей рук Курис Ірина Вікторівна

Номер слайду 5

Завдання щодо впровадження технології біоенергопластики: підвищити результати роботи щодо усунення мовленнєвих порушень дітей; забезпечити якісний розвиток органів артикуляції та дрібної моторики пальців рук дітей ; пришвидшити процес формуванняфонематичної компетенції вихованців; підвищити продуктивність логокорекційних занять

Номер слайду 6

Етапи впровадження технології біоенергопластики:1. Діагностичний2. Підготовчий3. Початковий4. Формувальний5. Основний6. Заключний

Номер слайду 7

Діагностичний етап Підготовчий етап Початковий етап Обстеження будови і рухливості органів артикуляції,загальної та мілкої моторики Підбір комплексу вправ, відповідно до мовленнєвих порушень Виконання артикуляційних вправ Виконання вправ на розвиток дрібної моторики Відпрацювання синхронності рухів домінантної руки та артикуляції індивідуально та в підгрупах

Номер слайду 8

обстеження будови і рухливості органів артикуляції, розвитку загальної і дрібної моторики;Діагностичний етаппідбір комплексу вправ, відповідно до мовленнєвих порушень.

Номер слайду 9

Підготовчий етап артикуляційні вправи; вправи на розвиток дрібної моторики

Номер слайду 10

Відпрацювання синхронності рухів провідної руки та артикуляції індивідуально і в підгрупах. Початковий етап

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Етапи впровадження біоенергопластики в роботу з дітьми. Формувальний етап Основний етап Заключний етап •Відпрацювання синхронності рухів не домінантної руки та артикуляції індивідуально та в підгрупах •Відпрацювання синхронності рухів обох рук та артикуляції •Самостійне синхронне виконання дітьми артикуляційних вправ з рухами рук

Номер слайду 13

Формувальний етап. Відпрацювання синхронності рухів непровідної руки та артикуляції індивідуально і в підгрупах

Номер слайду 14

Основний етап. Відпрацювання синхронності рухів обох рук та артикуляції

Номер слайду 15

Заключний етап. Самостійне синхронне виконання артикуляційних вправ з рухами рук

Номер слайду 16

Переваги використання біоенергопластики: скорочення часу занять; підвищення результативності; швидкий перехід до виконання вправ по відчуттях.

Номер слайду 17

Робота з педагогами Завдання Підвищити рівень теоретичних знань та практичних навичок педагогів закладу щодо формування звукової культури мовлення Оптимізувати шляхи взаємодії з вчителем-логопедом Форми роботи Консультації Буклети,памятки, рекомендації, презентації Показові заняття

Номер слайду 18

Робота з батьками Завдання Формувати активну позицію батьків. Залучити їх до корекційно-виховної роботи Форми роботи Батьківські збори. Спільні з дітьми та батьками індивідуальні заняття,електоронне спілкування. Буклети,пам’тки.

Номер слайду 19

Результати роботи Зменшення кількості дітей з мовленнєвими порушеннями. Підготовка артикуляційного апарату дітей до постановки проблемних звуків здійснюється значно швидше Перехід від зорової опори ( дзеркала) до виконання артикуляційних вправ по відчуттях відбувається легко і швидко

Номер слайду 20

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку