Індивіуальне заняття з інформатики з дитиною з ООП "Підключення до мережі Інтернет. Запуск програми-браузера"

Про матеріал
Коспект індивіуального заняття з інформатики в 9 класі з дитиною з особливими освітніми потребами (розумова відсталість).
Перегляд файлу

Індивідуальне заняття з інформатики з дитиною з ООП, 9 клас

Тема: Підключення до мережі Інтернет. Запуск програми-браузера.

Мета: ознайомити з програмою-браузером та формувати вміння користуватися нею; актуалізувати знання про мережу, веб-сервер, гіперпосилання; розвивати мислення; виховувати  інформаційну культуру, охайність.  

 Хід заняття

І. Організаційний етап

Перевірка наявності ноутбука, підключення до Інтернет.

Повідомлення теми і завдань уроку.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

В сучасному світі уявити своє життя без комп’ютера неможливо, та комп’ютер без підключення до мережі Інтернет – це просто друкарська машинка. Ти вже знайомий з можливостями Інтернету, але до цього часу тільки грав у різні ігри.  Навчившись відвідувати мережу, ти сам з легкістю зможеш шукати різну цікаву інформацію.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Пригадай:

Що таке мережа?

Яка мережа називається всесвітньою?

Що таке веб-сторінка?

Що таке веб-сервер? З чим його можна порівняти в реальному житті?

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Розгадати ребус:

 (БРАУЗЕР)

Розповідь учителя з демострацією

Отже, браузер - це комп’ютерна програма, призначена для перегляду веб-сторінок. Іншими словами: це «двері» через які можна потрапити в Інтернет.

Популярними браузерами є Google Chrome, Mozilla Firefox, Yandex Browser, Internet Explorer, Opera. В реальності їх є набагато більше та перелічені є дійсно найбільш популярними та використовуваними.

Щоб запустити браузер достатньо відшукати його піктограму на робочому столі на натиснути двічі лівою клавішею миші. Зверніть увагу, що коли будете користуватись браузером всі дії виконуються одним натисненням лівою чи правої клавіши, миші (дворазового клацання немає).

Вікно програми складається з:

  • керуючих кнопок вікна,
  • панелі вкладок веб-сторінок. Вкладання – це графічний елемент, який дозволяє переміщатись між документами чи панелями програми. Вкладання бувають активними та пасивними. Активним є те, що відображається у момент перегляду. Дане вкладання зазвичай одне, а от пасивних вкладань може бути декілька. Ми щось переглянули, пішли далі, а воно залишилось відкритим і у будь-який момент можна повернутись назад.
  • клавіш повернення на попередню сторінку, переходу на наступну сторінку, та перезавантаження сторінки
  • рядка вводу адреси веб-сайту
  • та робочої області. Робоча область – область екрану з певною інформацією котру ми шукали чи можемо виконувати над нею дії.

Веб-сайтів і їх сторінок існує безліч, і добре коли дійсно важливу інформацію ми збережемо. Для того, щоб додати веб-сторінку до закладок потрібно в кінці адресного рядка браузера натиснути на зірочку, вона підсвітиться синім кольором і «вистрибне» вікно місця розташування збереження. Ми поки натискаємо клавішу «Готово». Тепер над робочою областю додалась закладка натиснувши на яку ми у будь-який час зможемо відвідати сайт, який нам потрібний.

 

V. Усвідомлення знань, формування умінь та навичок

Практична робота за комп’ютером:

  1. Відкрити браузер на робочому столі Googl Chrome.
  2. Оглянути складові браузера, з якими познайомилися.
  3. В адресному рядку ввести адресу: Лерненапс та н завершенню введення.
  4. Змінити мову на українську.
  5. В меню знайти перегляд вправ, обрати предмет інформатика, тема «Інтернет», знайти вправу «Інтернет» (пазл).
  6. Виконати вправу.
  7.             Додати вправу до закладок.

 

VІ. Підсумок заняття

Бесіда за запитаннями:

Що таке браузер?

Назви складові вікна.

 

VІІ. Домашнє завдання

Вивчити назви браузерів.  

doc
Пов’язані теми
Інформатика, 9 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 березня 2020
Переглядів
969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку