Інегрований урок "Миколай іде, чемним дітям дарунки несе"

Про матеріал
Інтегрований урок. Математика. Образотворче мистецтво. Додавання та віднімання в межах 100. Розв'язування задач. Лист Святому Миколаю.
Перегляд файлу

Ізюмська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Ізюмської міської ради Харківської області

Семінар.

Інтегрований урок

 

Математика. Образотворче мистецтво.

Миколай іде, чемним дітям дарунки несе.

 

Вчитель: Супрун М.А. 

 

 

 

Ізюм

2019р.

 

Тема: Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розвязання задач. Лист Святому Миколаю.

Мета: формувати математичні компетентності, закріплювати уміння додавати та віднімати в межах 100, розв’язувати задачі, сприяти формуванню підприємливості та фінансової грамотності, формувати екологічну компетентність, виховувати доброзичливість, уміння співпрацювати з іншими учнями.

І. Організація класу.

Нумо , діти, підведіться !

Всі приємно усміхніться.

Продзвенів уже дзвінок

Починаємо урок!

-Поверніться і привітайтесь до наших гостей.

 - З яким настроєм ви прийшли  сьогодні на урок? Покажіть відповідного смайла.

- Я бажаю бути уважним. Старанним, усміхненим на сьогоднішньому уроці. І памятайте, любі діти,

Щоб знання чудові мати,

 треба гарно всім нам працювати!

 

ІІ Актуалізація опорних знань.

КЛІП ПРО ЗИМУ

Які ознаки зими побачили у відео? Дні стали коротшими. Довгими зимовими вечорами раніше українські родини грали не в компютерні ігри, а полюбляли грати в лото. І ми зараз з вами пограємо у незвичайне, а в математичне лото.

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\изображение_viber_2019-12-23_19-59-01.jpg

Візьміть на столі КАРТКУ №1.

 Я читаю завдання. А ви закреслюєте на картці відповіді.

 

 

48

2

14

29

12

20

27

19

34

18

31

17

39

11

50

16

8

45

 

  • Число, яке містить 4 дес. 8 од.,
  • Число, яке містить 5 дес.
  • 2 дес. 7 од.
  • 2 од.
  • 16 збільшити на 2
  • 20 зменшити на 4
  • 7+7
  • 18-10
  • 30+9
  • 40-6
  • Суму чисел 20 і 25
  • Різницю чисел 30 і 10
  • Перший доданок 14, другий доданок 15. Чому дорівнює сума?
  • Зменшуване 57, від’ємник 46. Чому дорівнює різниця?
  • Чому дорівнює другий доданок, якщо перший доданок 20, а сума дорівнює 37?
  • Скільки місяців у році?
  • Якого числа останній день року?

 

Яке число залишилося незакресленим? Яке свято відзначають на Україні 19 грудня?

 

ІІІ.  Повідомлення теми і задач уроку.

Тема нашого уроку: Миколай іде, чемним дітям дарунки несе.

Хто такий Святий Миколай? Як називаються подарунки від Святого Миколая Чи усі діти отримують миколайчики?

Але ж ви працьовиті чемні діти, і тому кожен, хто впорався із завданням, зараз отримає маленький подаруночок.

 Ці стрази вам ще сьогодні знадобляться, тому відкладіть їх в сторону.

 

 

ІV.  Закріплення вивченого матеріалу.

 

  1. Робота в парах.

Святий Миколай ходить від хати о хати, розносячи гостинці дітям, а потім повертається додому.

 Так і ви разом з товаришем, рухаючись ланцюжком по колу, виконаєте наступне завдання.

 Візьміть КАРТКУ№2.

Обчисліть значення виразів, рухаючись ланцюжком по колу.

47-8            36-9           24+9         39-9

30-6            33+33        27+20       66-30

Та пара, яка впоралась із завданням, швиденько піднімаємо руки і отримуємо «миколайчики».

 

  1. Чи встигне Святий  Миколай сам рознести «миколайчики» всім дітям? Хто йому допомагає? Як легше виконати роботу самому чи з товаришами?

Отже. Зараз ви будете працювати в групах.

Візьміть КАРТКУ №3.

Прочитайте і розвяжіть задачу. Відповідь напишіть на кульці, що лежить у вам на столах.

 

Задача №1

Для прикрашання новорічної ялинки придбали набор кульок за 15грн. і гірлянду, яка коштує на 16грн. дорожче. Скільки гривень заплатили за всю покупку?

 

Задача№2

Святий Миколай приготував для дітей 86 подарунків. Він уже розложив 22 подарунка дівчаткам і 23 подарунка хлопчикам. Скільки подарунків залишилося що рознести Святому Миколаю?

 

 

Задача №3

Для прикрашання школи учні других класів виготовили 23 штучні ялинки і учні перших класів стільки ж. Скільки ялинок виготовили третьокласники, якщо всього було 89 ялинок?

 

 

Задача№4

За моркву для зайчат Святий Миколай заплатив в супермаркеті 15грн., за гриби для білочок -14грн., а за сало для синичок – на 4грн. більше, ніж за моркву. Яка вартість усієї покупки?

 

Прикрасьте кульку стразами.

3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

4. Перевірка виконання роботи.

Вийдіть по 1 представнику від групи з кулькою. Розташуйте числа у порядку зростання. Переверніть кульки. Яке слово утворилося?

 А до чого тут слово лист?

V. Образотворче мистецтво.

1. Діти всієї України пишуть листи до Святого Миколая. Що просять у цих листах? Всі листи пишуть діти з великою любовю та повагою до Миколая, а тому, навіть аркуш, на якому буде написано лист, діти прикрашають своїми малюнками особливо старанно.

C:\Users\User\Desktop\изображение_viber_2019-12-23_19-59-13.jpg

( Перегляд зразків)

Що зображують? Що листі головне текст чи малюнок? Малюнок у листі – це лише прикраса.

  1. Перед вами 2 аркуша. Ви можете взяти той, на якому тільки рядочки,  а малюнок ви створите самостійно. А можна скористатися іншим аркушем, на якому вже є візерунок і вам потрібно його охайно розфарбувати.

Справжні друзі працюють дружно, діляться один з одним приладдям, допомагають один одному і не сваряться.

  1. Виконання роботи учнями.

 

VІ. Виставка дитячих робіт.

Покажіть роботу ті учні, хто скористався аркушем без візерунка і створив власний малюнок.

VІІ. Систематизація знань.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 грудня 2019
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку