Ізюмська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Ізюмської міської ради Харківської області
Семінар.
Інтегрований урок
Математика. Образотворче мистецтво.
Миколай іде, чемним дітям дарунки несе.
Вчитель: Супрун М.А.
Ізюм
2019р.
Тема: Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання задач. Лист Святому Миколаю.
Мета: формувати математичні компетентності, закріплювати уміння додавати та віднімати в межах 100, розв’язувати задачі, сприяти формуванню підприємливості та фінансової грамотності, формувати екологічну компетентність, виховувати доброзичливість, уміння співпрацювати з іншими учнями.
І. Організація класу.
Нумо , діти, підведіться !
Всі приємно усміхніться.
Продзвенів уже дзвінок
Починаємо урок!
-Поверніться і привітайтесь до наших гостей.
- З яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок? Покажіть відповідного смайла.
- Я бажаю бути уважним. Старанним, усміхненим на сьогоднішньому уроці. І пам’ятайте, любі діти,
Щоб знання чудові мати,
треба гарно всім нам працювати!
ІІ Актуалізація опорних знань.
КЛІП ПРО ЗИМУ
Які ознаки зими побачили у відео? Дні стали коротшими. Довгими зимовими вечорами раніше українські родини грали не в комп’ютерні ігри, а полюбляли грати в лото. І ми зараз з вами пограємо у незвичайне, а в математичне лото.
Візьміть на столі КАРТКУ №1.
Я читаю завдання. А ви закреслюєте на картці відповіді.
48 |
2 |
14 |
29 |
12 |
20 |
27 |
19 |
34 |
18 |
31 |
17 |
39 |
11 |
50 |
16 |
8 |
45 |
Яке число залишилося незакресленим? Яке свято відзначають на Україні 19 грудня?
ІІІ. Повідомлення теми і задач уроку.
Тема нашого уроку: Миколай іде, чемним дітям дарунки несе.
Хто такий Святий Миколай? Як називаються подарунки від Святого Миколая Чи усі діти отримують миколайчики?
Але ж ви працьовиті чемні діти, і тому кожен, хто впорався із завданням, зараз отримає маленький подаруночок.
Ці стрази вам ще сьогодні знадобляться, тому відкладіть їх в сторону.
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
Святий Миколай ходить від хати о хати, розносячи гостинці дітям, а потім повертається додому.
Так і ви разом з товаришем, рухаючись ланцюжком по колу, виконаєте наступне завдання.
Візьміть КАРТКУ№2.
Обчисліть значення виразів, рухаючись ланцюжком по колу.
47-8 36-9 24+9 39-9
30-6 33+33 27+20 66-30
Та пара, яка впоралась із завданням, швиденько піднімаємо руки і отримуємо «миколайчики».
Отже. Зараз ви будете працювати в групах.
Візьміть КАРТКУ №3.
Прочитайте і розв’яжіть задачу. Відповідь напишіть на кульці, що лежить у вам на столах.
Задача №1
Для прикрашання новорічної ялинки придбали набор кульок за 15грн. і гірлянду, яка коштує на 16грн. дорожче. Скільки гривень заплатили за всю покупку?
Задача№2
Святий Миколай приготував для дітей 86 подарунків. Він уже розложив 22 подарунка дівчаткам і 23 подарунка хлопчикам. Скільки подарунків залишилося що рознести Святому Миколаю?
Задача №3
Для прикрашання школи учні других класів виготовили 23 штучні ялинки і учні перших класів стільки ж. Скільки ялинок виготовили третьокласники, якщо всього було 89 ялинок?
Задача№4
За моркву для зайчат Святий Миколай заплатив в супермаркеті 15грн., за гриби для білочок -14грн., а за сало для синичок – на 4грн. більше, ніж за моркву. Яка вартість усієї покупки?
Прикрасьте кульку стразами.
3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
4. Перевірка виконання роботи.
Вийдіть по 1 представнику від групи з кулькою. Розташуйте числа у порядку зростання. Переверніть кульки. Яке слово утворилося?
А до чого тут слово лист?
V. Образотворче мистецтво.
1. Діти всієї України пишуть листи до Святого Миколая. Що просять у цих листах? Всі листи пишуть діти з великою любов’ю та повагою до Миколая, а тому, навіть аркуш, на якому буде написано лист, діти прикрашають своїми малюнками особливо старанно.
( Перегляд зразків)
Що зображують? Що листі головне текст чи малюнок? Малюнок у листі – це лише прикраса.
Справжні друзі працюють дружно, діляться один з одним приладдям, допомагають один одному і не сваряться.
VІ. Виставка дитячих робіт.
Покажіть роботу ті учні, хто скористався аркушем без візерунка і створив власний малюнок.
VІІ. Систематизація знань.