Урок "АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 4. ЗАСТОСУВАННЯ ТАБЛИЦІ ДЛЯ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ І ОБЧИСЛЕННЯ ВИРАЗІВ. КРУГОВІ ВИРАЗИ.

Про матеріал
Використання вчителем різних об'єктів, на яких повинна бути зосереджена увага учнів, усуваючи по можливості всі сторонні подразники.
Перегляд файлу

 

ТЕМА. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 4. ЗАСТОСУВАННЯ ТАБЛИЦІ ДЛЯ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ  І ОБЧИСЛЕННЯ ВИРАЗІВ. КРУГОВІ ВИРАЗИ.

Мета: проаналізувати допущені в контрольній роботі помилки, провести роботу над ними; ознайомити учнів з таблицею множення числа 4; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі; розвивати кмітливість, логічне мислення; виховувати почуття взаємодопомоги, працьовитість

Тип уроку: Урок - подорож

Хід уроку

І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки .

Тупають ніжки,

Працюють голівки

І сяють усмішки,

Доброго ранку, доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю вам я!

 

Перевірка готовності до уроку

Девіз  уроку:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно і плідно працювати.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Загальна характеристика виконаної  роботи

2. Аналіз помилок, виконання відповідних завдань

3. Повторення вивченого

- Як називаються  числа при дії множення?

- Як називаються числа при дії ділення?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

 Сьогодні на уроці ми з вами пригадаємо вивчені таблиці множення і ознайомимося з таблицею множення числа 4.  Вирушаймо в математичну подорож на  нашому  шкільному автобусі. Пристібнути   ремені безпеки !Ну що ж рушаймо!

Перша станція «Каліграфічна»

ІV. Каліграфічна хвилинка

Які таблиці множення ми з вами вже вивчили? ( 2 і 3)

Отже, ці дві цифри ми сьогодні і пропишемо в каліграфічну хвилинку. А скажіть мені, будь ласка, які числа можна утворити, використовуючи ці дві цифри? ( 2, 3, 22, 23, 32, 33)

Які з них двоцифрові, а які – одноцифрові?

Друга станція «Таблична»

V. Підготовка до сприймання нового матеріалу.

(На дошці таблиця множення числа 4 без відповідей.)

1.Погляньте і скажіть, застосовуючи перествавний закон множення, які приклади ми вже можемо розв’язати?

4 * 1 = 4

4 * 2 = 8

4 * 3 = 12

Третя станція «Робоча»

.V. Вивчення нового матеріалу

5.1. Робота з підручником с.94. Знайомство з таблицею множення числа 4.

Четверта станція «Пісенна»

5.2. Пісенька «Таблиця множення числа 4»

5.3 Робота за підручником (с. 93-94)

Завдання 601. Усне виконання завдання

Учні читають рівність і пояснюють, що показує множник  5.

 

   Як перевірити, що 4 ∙ 5 = 20?

 

Завдання 602. Колективне опрацювання матеріалу

Учні пояснюють, як склали таблицю множення числа 4, читають її «ланцюжком» і вибірково. Вивчають напам’ять.

— Як можна одержати наступний добуток із попереднього?

 

Завдання 603

 

Один учень біля дошки розв’язує і пояснює, скільки потрібно однакових паличок, щоб побудувати 8 окремих квадратів.

 

Завдання 605

 

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.

 

Завдання 606. Коментоване розв'язання кругових прикладів

 

Учитель звертає увагу на те, яким чином виконуються обчислення.

 

Завдання 607

Перший стовпчик — з коментуванням, решта прикладів — самостійно.

 

П’ята станція «Відпочинку»

Фізкультхвилинка

 

Буратіно потягнувся (піднятися на пальчики)
Раз - нагнувся
Два - нагнувся
Руки в сторони розвів
Мабуть ключик не знайшов (махи головою вправо-вліво)
На носочки він піднявся

І тихенько мовчки сів

Шоста станція «Задачна»

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота над задачами

 

1) На костюм йде 4 м тканини. Скільки тканини потрібно для пошиття восьми костюмів?

 

— Як зміниться витрата тканини, якщо зшиють 7 костюмів? 10 костюмів?

 

2) Скільки стільців у шкільному буфеті, якщо біля кожного з восьми столів стоять 4 стільці?

 

— Виділіть, що відомо в задачі. Що потрібно знайти?

 

По 4 стільців біля 8 столів, ? стільців.

 

3) Школярі для своєї їдальні зібрали 35 кг журавлини, а брусниці — на 8 кг більше. Скільки всього кілограмів ягід зібрали школярі?

Станція «Геометрична»

Накреслити квадрат зі стороною 4 см. Обчислити його периметр.

(самостійно і перевірити відповідь)

 

3. Офтальмологічна пауза

 

 Совенята

Сплять маленькі совенята

(Очі заплющені).

Раз — розкрили оченята,

Подивилися навколо

(Кругові рухи очима),

Потім вгору і додолу.

(Лише очима, головою не рухати.)

Оченята — блим, блим, блим!

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми  з вами працювати .

 

 Розв’язування прикладів, що запропоновані на листочку ( індивідуальні картки)

Сьома станція «Остання»

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

-Чому ви навчились на уроці?

-Що ви розвивали?

- Що нового дізнались на уроці?

А зараз вам слід  з’ясувати  чи продовжите ви зі мною подорож математичними стежками.

Але для цього варто написати своє ім’я на стікерах.

  • Якщо ви гарно засвоїли тему сідайте в автобус.
  • Якщо  щось залишилось не зрозумілим, або ви потребуєте моєї допомоги, то займіть місце на лавці.

Дякую діти, за ваші старання,

І прийміть від мене найкращі побажання.

Хай знання будуть міцними, зрозумілими й ясними.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Завдання  608; 609. С. 93-94

 

 

 

 

 

Картинки по запросу автобус картинки

 

 

 

Картинки по запросу картинки лавка из дерева для дітей

 

 

 

 

Совенята
Сплять маленькі совенята.
Раз – відкрили оченята,
Подивилися довкола,
Потім вгору і додолу.
Вліво, вправо совенят...

docx
Додано
25 грудня 2019
Переглядів
894
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку