Інформація. Дії з інформацією.

Про матеріал
Конспект уроку для дітей 2 класу з Інформатики. До конспекту прикріплюється наочність. На такому уроці діти точно не будуть нудьгувати та матимуть можливість відпочити від підручників та компютерів. Урок створений згідно вимог НУШ.
Перегляд файлу

Використавши програму з інформатики для початкової школи, знайдіть і внесіть у електронний документ:

- питання, що виносяться на розгляд, при вивчені тем: «Інформація. Дії з

інформацією» та «Комп’ютерні пристрої для дій з інформацією»;

2 клас- Навколишній світ та інформація. Види інформації за способом подання. Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією.

3 клас –Роль інформації в житті людини. Перетворення інформації з одного виду в інший. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування. Структурування інформації. Поняття про мережу Інтернет, програмабраузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Носії інформації. Пристрої введення та виведення інформації. Введення текстових даних. Правила введення та редагування текстових даних

4 клас- Пошук інформації у мережі Інтернет. Інформаційна взаємодія. Критичне оцінювання інформації

Сучасні носії інформації. Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних). Збереження інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня) Огляд конструкторів з робототехніки

 - завдання вказаних змістових ліній;

2 клас - - формування в учнів уявлення про роль інформаційно-комунікаційних технологій у житті людини; - формування вмінь описувати об’єкти реальної та віртуальної дійсності різноманітними засобами подання інформації; - формування початкових навичок інформаційної діяльності, зокрема вмінь опрацьовувати текстову та графічну інформацію; - формування у дітей початкового досвіду використання комп’ютерної техніки для розв’язування навчальних, творчих і практичних задач; - розвиток логічного, алгоритмічного, творчого та об’єктно-орієнтованого мислення учнів.

3 -4 клас-Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією» базується на розумінні дитиною поняття «інформація». Здобувачі освіти мають уміти наводити приклади інформації, властивостей інформації, форм подання та дій з інформацією з повсякденного застосування, ефективно використовувати інформацію. Поняття інформації, її властивостей, форм подання та використання у навчальному процесі розширюється і доповнюється на кожному етапі навчання. Таким чином забезпечується поступове нарощування складності матеріалу, його актуалізація, повторення, закріплення, що сприяє формуванню ключових та предметної компетентностей і способів діяльності на вищому рівні узагальнення.

Змістова лінія «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» передбачає формування уявлення про те, що людина в житті постійно зустрічається з інформацією, працює з нею та може використовувати при цьому сучасні засоби ІТ з умінням захистити свій інформаційний простір. Для практичних робіт використовуються програми (онлайн-середовища Інтернету, додатки для мобільних пристроїв).

- державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів при вивченні тем.             

2 клас- пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; наводить приклади значення інформації для себе особисто; називає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища; наводить приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні, звуковій тощо; розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію; використовує мережі для отримання інформації та спілкування під контролем дорослих; оцінює результати своїх навчальних досягнень.

розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією; наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію; використовує цифрові пристрої у близькому для себе середовищі; пояснює, чому і як потрібно захищати себе і цифрові пристрої; звертається за допомогою у випадку наявності проблем та збоїв у роботі комп’ютера; оцінює результати своїх навчальних досягнень

3 клас- пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; розрізняє види інформації за способом подання; перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо); створює папку та документи в ній; пояснює поняття «комп’ютерна мережа»; розуміє призначення програми-браузера; вміє використовувати гіперпосилання; використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел; дотримується правил використання власних і чужих творів; виявляє повагу до авторства інших осіб

розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; називає носії інформації; розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; використовує пристрої для передавання інформації; наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації; висловлює припущення про достовірність інформації; пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв

4 клас- вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет; знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; розрізняє факти і судження; добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет; пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті дотримується правил використання власних і чужих творів

наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв; зберігає дані на цифрових носіях пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої; має уявлення про процес створення роботів; контролює час використання цифрових пристроїв

Додайте до електронного документа із підручника визначення змісту понять "повідомлення", "інформація",  «носії інформації».

Інформація – це відомості, нові знання, які отримує людина протягом життя.

Носії інформації -  це предмети, за допомогою яких зберігаються повідомлення.

Повідомлення – це спосіб передачі інформації.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
25 листопада 2022
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку