Використавши програму з інформатики для початкової школи, знайдіть і внесіть у електронний документ:
- питання, що виносяться на розгляд, при вивчені тем: «Інформація. Дії з
інформацією» та «Комп’ютерні пристрої для дій з інформацією»;
2 клас- Навколишній світ та інформація. Види інформації за способом подання. Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією.
3 клас –Роль інформації в житті людини. Перетворення інформації з одного виду в інший. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування. Структурування інформації. Поняття про мережу Інтернет, програмабраузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Носії інформації. Пристрої введення та виведення інформації. Введення текстових даних. Правила введення та редагування текстових даних
4 клас- Пошук інформації у мережі Інтернет. Інформаційна взаємодія. Критичне оцінювання інформації
Сучасні носії інформації. Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних). Збереження інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня) Огляд конструкторів з робототехніки
- завдання вказаних змістових ліній;
2 клас - - формування в учнів уявлення про роль інформаційно-комунікаційних технологій у житті людини; - формування вмінь описувати об’єкти реальної та віртуальної дійсності різноманітними засобами подання інформації; - формування початкових навичок інформаційної діяльності, зокрема вмінь опрацьовувати текстову та графічну інформацію; - формування у дітей початкового досвіду використання комп’ютерної техніки для розв’язування навчальних, творчих і практичних задач; - розвиток логічного, алгоритмічного, творчого та об’єктно-орієнтованого мислення учнів.
3 -4 клас-Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією» базується на розумінні дитиною поняття «інформація». Здобувачі освіти мають уміти наводити приклади інформації, властивостей інформації, форм подання та дій з інформацією з повсякденного застосування, ефективно використовувати інформацію. Поняття інформації, її властивостей, форм подання та використання у навчальному процесі розширюється і доповнюється на кожному етапі навчання. Таким чином забезпечується поступове нарощування складності матеріалу, його актуалізація, повторення, закріплення, що сприяє формуванню ключових та предметної компетентностей і способів діяльності на вищому рівні узагальнення.
Змістова лінія «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» передбачає формування уявлення про те, що людина в житті постійно зустрічається з інформацією, працює з нею та може використовувати при цьому сучасні засоби ІТ з умінням захистити свій інформаційний простір. Для практичних робіт використовуються програми (онлайн-середовища Інтернету, додатки для мобільних пристроїв).
- державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів при вивченні тем.
2 клас- пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; наводить приклади значення інформації для себе особисто; називає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища; наводить приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні, звуковій тощо; розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію; використовує мережі для отримання інформації та спілкування під контролем дорослих; оцінює результати своїх навчальних досягнень.
розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією; наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію; використовує цифрові пристрої у близькому для себе середовищі; пояснює, чому і як потрібно захищати себе і цифрові пристрої; звертається за допомогою у випадку наявності проблем та збоїв у роботі комп’ютера; оцінює результати своїх навчальних досягнень
3 клас- пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; розрізняє види інформації за способом подання; перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо); створює папку та документи в ній; пояснює поняття «комп’ютерна мережа»; розуміє призначення програми-браузера; вміє використовувати гіперпосилання; використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел; дотримується правил використання власних і чужих творів; виявляє повагу до авторства інших осіб
розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; називає носії інформації; розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; використовує пристрої для передавання інформації; наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації; висловлює припущення про достовірність інформації; пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв
4 клас- вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет; знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; розрізняє факти і судження; добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет; пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті дотримується правил використання власних і чужих творів
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв; зберігає дані на цифрових носіях пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої; має уявлення про процес створення роботів; контролює час використання цифрових пристроїв
Додайте до електронного документа із підручника визначення змісту понять "повідомлення", "інформація", «носії інформації».
Інформація – це відомості, нові знання, які отримує людина протягом життя.
Носії інформації - це предмети, за допомогою яких зберігаються повідомлення.
Повідомлення – це спосіб передачі інформації.