Конспект уроку з презентацією "Дії з інформацією"

Про матеріал
Цікавий сучасний урок з використанням доступних веб-ресурсів та методики "Шість цеглинок".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дії з інформацією

Номер слайду 2

Повторення вивченого. Яким повідомленням передається інформація? По телевізору йдуть новини.мультимедійнимграфічнимтекстовимзвуковим

Номер слайду 3

Повторення вивченого. Яким повідомленням передається інформація? Оленка розглядає в підручнику ілюстрацію до казки.

Номер слайду 4

Повторення вивченого. Яким повідомленням передається інформація? Петрик отримав sms-повідомлення.

Номер слайду 5

Повторення вивченого. Яким повідомленням передається інформація?Пролунав дзвінок на урок.

Номер слайду 6

Отримувати

Номер слайду 7

Опрацьовувати

Номер слайду 8

Передавати

Номер слайду 9

Шукати

Номер слайду 10

Зберігати

Номер слайду 11

Зберігати

Номер слайду 12

Захищати. Публічна інформація. Приватна інформація. Це інформація доступна для всіх

Номер слайду 13

Дякую за увагу !

Перегляд файлу

УРОК ІНФОРМАТИКИ, 3 КЛАС

Типова освітня програма

Типовий навчальний план для 3-4 класів початкової школи за Типовою освітньою програмою Савченко О. Я.

Змістова лінія

Інформація. Дії з інформацією.

Очікувані результати навчання

  1. пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду;
  2.    розрізняє види інформації за способом подання.

Тема уроку

Роль інформації в житті людини.

Мета уроку

  • ознайомити учнів із значенням інформації для життя людини;
  • вчити наводити   приклади із власного досвіду про значення інформації в житті людини;
  • формувати навички роботи з браузером;
  • розвивати вміння знаходити інформацію за посиланням, зв’язне мовлення, критичне мислення. 

Обладнання до уроку та програмне забезпечення

Програмне забезпечення для підтримки уроку:

  1. LearningApps
  2. Thinglink
  3. jigsawplanet

 

 

 

План уроку

Зміст уроку

Актуалізація знань

  1. Правила БЖ в кабінеті інформатики. Інтерактивний плакат.

 

 

 

 

https://www.thinglink.com/scene/1650265079460921345

  • Які правила поведінки в кабінеті інформатики зображені на плакаті?
  1. Диктант. Завдання: запиши на аркуші коротку відповідь.
  • Всі повідомлення, які отримує людина з оточуючого її середовища – це ….
  • Людина сприймає інформацію за допомогою ….
  • Як називається інформація, яка сприймається шкірою?
  • Як називається інформація, яка сприймається очима?
  • Як називається інформація, яка сприймається вухами?
  • Як називається інформація, яка сприймається язиком?
  • Як називається інформація, яка сприймається носом?
  1. Фронтальна робота за слайдами з використанням методики «Шість цеглинок». Завдання: знайди правильну відповідь, підніми цеглинку відповідного кольору слайди презентації).

Яким повідомленням передається інформація?

  • По телевізору йдуть новини (слайд 2)
  • Оленка розглядає в підручнику ілюстрацію до казки (слайд 3).
  • Петрик отримав sms-повідомлення (слайд 4).
  • Пролунав дзвінок на урок (слайд 5).

Проблемне завдання

Вправа «Асоціативний кущ»

Завдання: які слова приходять вам на думку разом зі словом «інформація»? (діти записують відповіді на дошці)

 

 

 

 

 

 

Вивчення нового матеріалу

Інтерактивна бесіда з використанням презентації.

  1. За допомогою зображень на слайдах узагальнити та доповнити знання учнів про дії з інформацією (слайд 6, 7, 8, 9).
  2. Більш детально ознайомити із збереженням та захистом інформації (слайд 10, 11, 12).

Закріплення вивченого. Робота за комп’ютером.

  1. Робота в групах. Завдання: зайдіть за посиланням, складіть пазл, дайте відповідь на запитання «Які дії з інформацією виконують персонажі?»

 

Група 1

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3a51ee415dfd

 

Група 2

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=12a6de146528

 

Група 3

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1ae5f657ffd4

 

  1. Самостійна індивідуальна робота. Інтерактивна вправа. Завдання: зайди за посиланням та виконай завдання.

https://learningapps.org/watch?v=pm8fm60ia20

https://learningapps.org/view2151758

 

 

Підсумок уроку. Рефлексія.

Методика «Шість цеглинок». Завдання:

  1. Побудуємо із цеглинок жовтого, зеленого та червоного кольорів стовпчасту діаграму;
  2. Продемонструйте відповідь на такі запитання:
  • Зелений колір: урок сподобався, було цікаво, все було зрозуміло;
  • Жовтий колір: не зовсім задоволений уроком, не все сподобалось, дещо було незрозумілим;
  • Червоний колір: урок не сподобався, було нудно.

 

 

zip
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 листопада 2022
Переглядів
654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку