ІНФОРМАЦІЯ
… ліцею
… сільської ради
про стан навчання і відвідування уроків
уч __ класу
Іванова Івана Івановича,
2012 р. н.
Іванов Іван навчається у ліцеї з першого класу. По закінченню навчання в 2 класі має низький рівень знань. Починаючи з першого семестру 3 класу проявляє байдужість до навчання.
У вересні лише один раз був на індивідуальній консультації. Під час неї виявлено труднощі з математики, української мови, читання, англійської мови. У читанні плутає букви, забуває їх, поєднати букви у склад вдається слабо. Відповідна техніка читання впливає на повну незрозумілість змісту прочитаного. В техніку читання не вкладається. Під диктовку писати не може. Списуючи з дошки допускає багато помилок. Письмо нерозбірливе, букви пише мимо рядка. Числовий ряд знає, але розв’язувати приклади в межах 100 не вміє. Інтерес до навчання відсутній. Постійно потребує контролю з боку вчителя, так як не може працювати самостійно. В Івана слабо розвинена пам’ять, мислення, увага. Потребує індивідуальної корекційної роботи спеціалістів та належної уваги батьків у навчанні та вихованні сина.
Протягом першого семестру Іван регулярно пропускає онлайн уроки без поважних причин. Було пропущено __ навчальних днів (приблизно ___ уроків).
Щодо залучення дитини до занять було неодноразово проведено бесіди з Іваном, зустрівши його на вулиці, з мамою ______, в телефонному режимі.
Для дистанційного навчання Іван має гаджет, який підтримує програмне забезпечення для навчання онлайн та доступ до мережі Інтернет.
Дата
Директор
Класний керівник