ІНФОРМАЦІЯ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1-4 КЛАСАХ

Про матеріал
Презентація для 5 класу, з української мови , НУШ, за підручником Н. Голуб, О. Горошкіна
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗДІЛ 5 «ІНФОРМАЦІЯ» Презентацію підготувала учитель української мови та літератури Ульянкова Юлія Миколаївна

Номер слайду 2

ТЕМА №61 «ІНФОРМАЦІЯ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1-4 КЛАСАХ»

Номер слайду 3

навчити. СЯ розрізняти види інформації за способом подання; ознайомити з видами інформації за способом подання; сформувати знання про те, що одну і ту ж інформацію можна представити різними способами; розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення. МЕТА УРОКУ :

Номер слайду 4

Усмішка ласкава — то найкраща страва. Так народна мудрість промовля до нас. З усмішкою добре вийде кожна справа,Бо вона підносить нас у добрий час.

Номер слайду 5

«Ми самі повинні стати тими змінами, які хочемо побачити у світі» (М. Ганді).

Номер слайду 6

«Щодня підкидай у душу, як у шлунок, слово або вислів» (Г. Сковорода).

Номер слайду 7

СЛОВО ДНЯ : блукàти, користувàтися

Номер слайду 8

1. Як ви розумієте суть слова інформація?2. За допомогою яких органів людина здобуває інформацію про світ?3. Що вам відомо з попередніх класів про інформацію?

Номер слайду 9

Шукаємо відповіді на запитання: 1. Чому для людини так важливо бути поінформованою? 2. Яку інформацію ви найчастіше шукаєте? 3. Як не заблукати в пошуку інформації? 4. Якби вам довелося намалювати слово «інформація», як би ви це зробили?

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Поділіться досвідом, як ви шукаєте необхідну інформацію. Які кроки для цього робите? Наприклад, якщо перед поїздкою до столиці (чи іншого міста) вам потрібно дізнатися, яка там буде погода (яким видом транспорту дістатися по пункту призначення тощо).

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Прочитайте уривок тексту. Про що в ньому йдеться? Охарактеризуйте інформацію за критеріями доступності й повноти. Чи актуальна ця проблема для нашого суспільства? Що про неї думаєте ви?Нині ліси вкривають 30% території суші, але щорічно ця площа скорочується. Дерева є природними поглиначами вуглекислого газу, утворюють свіжий кисень, а також допомагають регулювати температуру та кількість опадів(З Інтернету).

Номер слайду 14

ІІ Чи важлива ця інформація? Висловіть припущення щодозменшення лісових пожеж в Україні. У разі потреби використайте один із початків. Лісових пожеж в Україні було б значно менше, якби…Кількість лісових пожеж в Україні скоротиться, якщо…

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Прочитайте текст. Яку проблему порушує автор? Чи можна вважати цю інформацію цінною для вас, актуальною й доступною? Обґрунтуйте відповідь. У якому реченні висловлено основну думку? Наскільки вона обґрунтована? Назвіть аргументи, які автор використовує, щоб переконати читачів дбати про океани. Випишіть ключові слова.

Номер слайду 17

Хоч де б ми жили, океани життєво необхідні для нас. Вони регулюють погоду, очищають повітря, дають майже половину кисню, яким дихає все живе. Океани поглинають вуглекислий газ, який є одним із чинників глобального потепління. Океани дають нам їжу. Близько 90 млн тонн риби виловлюють у них щороку. Океани — це середовище проживання китів, дельфінів, черепах, видр, морських котиків, риби, акул, скатів, планктону, лобстерів, крабів, медуз, водоростей, трав — сотень видів живих організмів. Океани — це велетенські розважальні й оздоровчі майданчики. Ми маємо дбати про них. У 2018 році в Індонезії знайшли мертвого кита. У його шлунку було понад 1000 шматочків пластику, зокрема: 115 пластикових стаканчиків, 4 пластикові пляшки, 25 пластикових пакетів, 2 капці, 1 нейлоновий мішок (М. Дорі).

Номер слайду 18

Яку форму подання інформації тут застосовано? Поміркуйте й запишіть кілька речень, у яких висловіть пропозиції щодо збереження океанів. Перетворіть текстову інформацію в малюнкову чи графічну

Номер слайду 19

РЕФЛЕКСІЯЧим збагатив мене цей урок? Що насамперед для себе я усвідомив / усвідомила? Якими знаннями і вміннями збагатився / збагатилася?

Номер слайду 20

Домашнє завданняІ Чи доводилося вам бути в музеї? Пригадайте улюблениймузей і розкажіть, як у ньому подано інформацію. ІІ Опишіть інформацію, розміщену в межах вашої школи. Які форми подання переважають і чому? ІІІ Пригадайте, які дорожні знаки ви знаєте. Розкажіть про форми подання інформації для водіїв і пішоходів.ІV Прочитайте цитату. Поділіться, які три запахи наймиліші /найсмачніші для вас. Із чим вони асоціюються, про що вам нагадують, яку інформацію містять?Три найсмачніші запахи? Для мене це запах гарячої кави,свіжої випічки і сторінок нової книги (Н. Ясмінська).

Номер слайду 21

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

pptx
Додано
8 січня
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку