Інформаційна картка "Інформаційна картка заступника"

Про матеріал
Інформаційна картка заступника для участі у методичній декаді. Подано методичну роботу закладу над проблемним питанням (семінари, педагогічні читання, наради, засідання методичної ради (т.д.)
Перегляд файлу

 

Інформаційна картка

учасника методичної декади

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Аврамук Світлана Петрівна

Посада

Заступник завідувача

Місце роботи (найменування закладу освіти відповідно до статуту)

Буянівська гімназія-філія ОЗЗСО «Торчинський ліцей Торчинської селищної ради»

Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)

Вища, Луцький державний педагогічний інститут ім. Лесі Українки, 1987 р.

Самоосвіта (зазначається за останній рік:очні,дистанційнікурси; конференції, семінари; конкурси тощо з питань управлінської діяльності)

  1. ВІППО Семінар-тренінг «Моніторинг якості професійної діяльності як технологія і мотиваційний фактор педагога НУШ».
  2. EDERA Онлайн-курси «Домедична допомога».
  3. EDERA Онлайн-курси «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки.».
  4. EDERA Онлайн-курси «З учнями про освіту і карєру»».
  5. Prometheus Онлайн-курси «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти.
  6.  Prometheus Онлайн-курси «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?».

 

Стаж на керівній посаді

14 р.

Кваліфікаційна категорія

Вища

Педагогічне звання (за наявності)

Старший вчитель

     Освіта XXI століття - це освіта для людини. Її стрижень – навчання і виховання особистості, яка є відповідальною, здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання, критично мислить, творчо розв’язує проблеми, прагне до змін.  

       Згідно з ст.53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну сере­дню освіту», Концепції Нової української школи, Державних стан­дартів, річного плану роботи та навчального плану, робота  гімназії була спрямована на реалізацію методичної проблеми «Створення оптимальних умов навчання та розвитку конкурентноспроможної особистості в опорному навчальному закладі та його філіях». Робота над проблемою активізувала методичну діяльність кожного вчителя, сприяла підвищенню рівня його теоретичної підготовки, формуванню професійної компетентності, вироблення інноваційного стилю діяльності, підготовки вчителів до творчої діяльності, роботу в нових умовах, залучення до пошукової, дослідницько - експериментальної діяльності з метою впровадження  інноваційних технологій в освітній процес.

      З метою пошуку раціональних шляхів підвищення якості освітніх послуг, використання інноваційних технологій, формуванню та розвитку компетентнісного випускника, проходили засідання педагогічної ради: «Про інноваційну діяльність гімназії в системі формування конкурентоспроможної особистості», «Створення моделі конкурентоспроможної особистості та шляхи її формування», педагогічні читання «Модель компетентного випускника в гуманістичному освітньому просторі на основі творчої спадщини В.О. Сухомлинського.

     Засідання психолого-медико-педагогічного консиліуму «Адаптація п’ятикласників до умов середньої школи. Шляхи корекції», сприяло  подоланню труднощів у навчанні учнів, повноцінному їх розвитку,

      Робота постійно діючого семінару забезпечила використання  інноваційних форм і методів. Було проведено засідання постійно-діючого семінару: семінар-вернісаж думок «Інноваційна діяльність гімназії в системі формування конкурентноспроможної особистості»,семінар-тренінг «Як підготувати ефективний інноваційний урок?».

     Засідання   клубу творчих класних керівників, педагогічний міст «Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів», проблемний семінар «Впровадження інноваційних виховних технологій: данина моді чи вимога часу?», круглий стіл «Оптимальні шляхи реформування виховного процесу в класному колективі на засадах демократизації й гуманізації, методична виставка «Багатство ідей - у шкільну практику», підвищували їх професіоналізм і компетентність.

     Відкриті уроки на тему «Інноваційний урок – шлях до успіху», проводились організовано, на кожному з них були присутні вчителі, керівники закладу. Проведені уроки показали високий рівень майстерності педагогів закладу.

     Засідання школи педагогічної майстерності на тему «Шляхи формування професійної майстерності в закладі освіти», дало змогу формувати знання та вміння педагогічного ко­лективу компетентно використовувати інноваційні технології  навчання та ви­ховання учнів у своїй діяльності.

     Педагогічний семінар-практикум з елементами тренінгу «Впровадження компетентнісного підходу в системі  оцінювання педагогічної  діяльності» сприяв компетентно використовувати такі типи парт­нерської співпраці сім'ї,  гімназії та громади села: батьківство, комунікацію, волонтерство, навчання вдома, спільне прийняття рішень, співпрацю з гро­мадськістю.

      У гімназії відбувалися засідання методичної ради  по реалізації проблемного питання  у повсякденній діяльності.

     З  метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, періодичних видань з предметів, проводилися  інструктивно-методичні наради.  

      Значна увага приділялася  самоосвіті вчителів. Педагоги підвищували свою кваліфікацію  відповідно до графіка реєстрації проходження курсів підвищення кваліфікації при ВІППО, проходили Online курси.

Сьогодення наголошує на необхідності творчого підходу до своєї справи. Педагог, як ніхто інший, не повинен бути формалістом, адже кожного дня він торкається дитячих душ, збагачує їх добром, вірою, надією, любов'ю. Поділяємо думку В. Сухомлинського : «Учитель має право вчити інших, допоки вчиться сам». Не зупинятися в пошуках, творити себе, бути щасливим і дарувати щастя іншим – тільки так можна відчути задоволення від своєї праці й побачити вогники вдячності в очах учнів.  

 

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2021
Переглядів
396
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку