ТЕХНОЛОГІЇ
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Інформаційні технології в проектній діяльності
Виконання рекламного проспекту виробу
Матеріали та інструменти:
1. Об'єкт, що проектується.
2.Програмне забезпечення: Power Point, Publisher.
3. Підключення до мережі Інтернет.
Хід роботи.
1.Візьміть довільний виріб із шкільного приладдя.
2. Використовуючи результати естетичного аналізу виробу, розробіть
товарний (фірмовий) знак або упаковку, розробіть інформаційно-рекламний
проспект виробу у вигляді буклету або в іншій цікавій формі.
При цьому необхідно враховувати наступні чинники:
а) основні характеристики виробу (маса, габаритні розміри, специфічні
характеристики);
б) можливості використання;
в) економічні показники (ціна, вартість обслуговування, гарантії в
роботі, переваги перед існуючими аналогами);
г) врахування людського чинника (безпека, зручність обслуговування
і ремонту, відсутність негативного впливу на людину);
д) зовнішній вигляд (фотографія чи малюнок);
г) форма подачі відомостей (текст 1-2 сторінки);
е) композиційне рішення проспекту (показують у вигляді макету
проспекту);
ж) ілюстрації (малюнки, фотографії, символи, товарний знак тощо);
з) грамотність і літературність (стандартна термінологія, логічність,
простота);
і) оригінальність (творчо і дотепно подані аргументи).
3. Виконайте інформаційно-рекламний проспект у кольорі.
4. Результати роботи оформити, підписати та відправити електронною поштою на: _______@________