Інформаційний бюлетень для батьків дитини з особливими освітніми потребами щодо дяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими потребами

Про матеріал
Даний бюлетень з теми: "Інформаційний бюлетень для батьків дитини з особливими освітніми потребами щодо дяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими потребами", допомагає розширити знання щодо підтримки дитини з особливими освітніми потребами командою психолого-педагогічного супроводу.
Перегляд файлу

1нформац1йний бюлетень для батькв дитини з особливими imageпотребами щодо

imageimageдяльносп команди психолого-педагогвчного супроводу дитини з особливими imageпотребами

image

Виконала: Щира image

Група: 1НБ-1-18-4.Од

image


Загальне                      КС покладаеться на

директора або заступника директора з навчально-виховно\ роботи, який несе за виконання покладених на КС завдань та

учасниками.Робота КС в межах основного робочого часу

з    форм КС е ii        яке

проводиться не менше трьох pa3iB протягом навчального року. За потреби

скликаються

позачергове          КС може будь-хто з ii

КС е директор або заступник Директора з навчально-виховно\ роботи в загально\ середньо:

КС приймаються за результатами обговорення кожного ii учасника голосуванням (за умови       на не менше 2/3 загального

складу).      КС оформляеться протоколом, який веде

секретар                   Протокол

головою, секретарем та BciMa учасниками призначаеться i3 числа складу

КС.

Основними принципами                 КС

                                                                                 повага до особливостей дитини з ООП;

                                                                                 дотримання iHTepeciB дитини з ООП, недопущення та порушення прав;

                                                                                 командний активна       з батьками

дитини з ООП, залучення ix до процесу та розробки 1ПР;

                                                                                 i дотримання

етичних

ВЩПОВЩНО ДО ВИСНОВКУ 1РЦ, ПРОГРАМИ РЕАБIЛIТАЦЙ ДИТИНИ З 1НВАЛIДНIСТЮ (ЗА НАЯВНОСП), КС СКЛАДАЕ 1НДИВЩУАЛЬНУ ПРОГРАМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ООП ВПРОДОВЖ 2-Х ТИЖНЉ З МОМЕНТУ ПОЧАТКУ ОСВПНЬОГО ПРОЦЕСУ. 1ПР

ПОГОДЖУЕТЬСЯ БАТЬКАМИ I ЗАТВЕРДЖУЕТЬСЯ КЕРIВНИКОМ ЗАКЛАДУ ОСВПИ.

КС ПЕРЕГЛЯДАЕ                  З МЕТОЮ ii

КОРИГУВАННЯ I ВИЗНАЧЕННЯ ПРОГРЕСУ

РОЗВИТКУ ДИТИНИ У ЗАКЛАД1 ЗАГАЛЬНОЈ CEPE4lHbOi ОСВПИ НА рж (у РАЗ1 ПОТРЕБИ ЧАСИШЕ).

КС визначае способи       (у pa3i середовища, навчальних до можливостей та з урахуванням особливостей розвитку дитини з

ООП.Надання психолого-

розвиткових послуг шляхом проведення i групових занять.У pa3i виникнення у

1ПР, КС звертаеться до 1РЦ щодо надання методично; допомоги.КС формуе та узгоджуе з батьками розклад

занять дитини з ООП,      проводяться

закладу          та (або) залученими

1РЦ,    установ/ особами, мають право у

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Позакласні заходи
Інкл
Додано
4 січня 2021
Переглядів
345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку