Тема: Пристрій для роботи зі звуком. Використання компр’ютера для роботи зі звуком
Мета :
формувати предметні компетентності: ознайомитися з пристроями для роботи з інформацією у школі, вдома; розглянути середовища для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершення роботи з ними;
розвивати ключові компетентності:
— спілкування рідною мовою;
— інформаційно-цифрова компетентність;
— уміння вчитися.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення: GCompris.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Доброго дня ! Сідайте . Согодні урок інформатики проведу у вас я . Для того щоб вам було зручно до мене звертатися , запам’ятайте що мене звати Аліна Святославівна.Для кращої співпраці я пропоную скласти правила поведінки на уроці.
ІІ. Актуалізація опорних знань
А зараз ми з вами пригадаємо що ж ви вивчали на попередньому уроці хто мені нагадає?
Які пристрої можна підключити до комп’ютера ? ( мікрофон,колонки, наушники, принтер, санер іт. д.)
За допомогою яких пристроїв зберігають відео та зображення? (фотоапарат,веб-камера,відеокамери)
Що потрібно для перегляду відео або зображення на комп’ютері ? ( спеціальних програм)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Розгадайте кросворд
У комп'ютері його називають «системний».( Б л о к )
Пристрій, схожий на телевізор.( М о н і т о р)
Пристрій введення інформації. (Клавіатура)
Схожа на сіру тваринку з хвостиком. (Миша)
Розгадайте кросворд (Звук)
IV. Оголошення теми й мети уроку.
- Отже, на сьогодні на уроці ви дізнаєтесь які пристрої відтворюють звук; як поширити звук для великої кількості людей; люди яких професій використовують комп’ютер для роботи зі звуком. Тема нашого уроку «Пристрій для роботи зі звуком. Використання компр’ютера для роботи зі звуком»
V. Вивчення нового матеріалу (Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації)
Засвоєння нових знань
VI. Фізкультхвилинка
VII. Формування вмінь та навичок
1. Розглянь навушники. Металевий кінець навушників — це штекер. У навушників з мікрофоном таких штекерів — два. Зелений — для того, щоб чути звук від комп’ютера, а червоний — для того, щоб передавати звук до комп’ютера. Якщо навушники мають лише один штекер, тоді їх використовують тільки для слухання.
2. На системному блоці комп’ютера штекер для слухання має зелений колір або позначку «навушники».
3. Устав зелений штекер навушників у гніздо зеленого кольору на системному блоці комп’ютера чи в гніздо для навушників на планшеті.
VIII. Практична робота
Робота за комп’ютером
З допомогою спеціальної програми відтворіть звук однієї з тварин які розміщені у вас на робочому столі. Щоб почати відтворювати звук, натисни . 2. Розпізнай за звуком тваринку. Визнач, чи може ця тварина жити поруч з людиною або в природі чи зоопарку. 3. Відрегулюй гучність відтворення. Натисни . Клацни лівою кнопкою миші на регуляторі ліворуч, щоб зменшити гучність звуку, і праворуч, щоб збільшити . Або виконай ці дії на планшеті рукою.
Досліди, чи можна побачити звук за допомогою комп’ютера.
Гімнастика для очей
VIII. Підбиття підсумків уроку
Фронтальне опитування
( композитори, звукорежисер,учені , актори, артисти і т.д.)