Інформатика 2 клас Тема: Пристрій для роботи зі звуком. Використання компр’ютера для роботи зі звуком

Про матеріал
Тема: Пристрій для роботи зі звуком. Використання компр’ютера для роботи зі звуком Мета : формувати предметні компетентності: ознайомитися з пристроями для роботи з інформацією у школі, вдома; розглянути середовища для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершення роботи з ними; розвивати ключові компетентності: — спілкування рідною мовою; — інформаційно-цифрова компетентність; — уміння вчитися. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація. Програмне забезпечення: GCompris. Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Перегляд файлу

Тема: Пристрій для роботи зі звуком. Використання компр’ютера для роботи зі звуком

Мета :

формувати предметні компетентності: ознайомитися з пристроями для роботи з інформацією у школі, вдома; розглянути середовища для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершення роботи з ними;

розвивати ключові компетентності:

 спілкування рідною мовою;

 інформаційно-цифрова компетентність;

 уміння вчитися.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: GCompris.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Доброго дня ! Сідайте . Согодні урок інформатики  проведу у вас я . Для того щоб вам було зручно до мене звертатися , запамятайте  що мене звати  Аліна Святославівна.Для кращої співпраці я пропоную скласти правила поведінки на уроці.

  1. Правило «піднятої руки».
  2. Правило «плеск в долоні».

ІІ. Актуалізація опорних знань

А зараз ми з вами пригадаємо що ж ви вивчали на попередньому уроці хто мені нагадає?

Які пристрої можна підключити до комп’ютера ? ( мікрофон,колонки, наушники, принтер, санер іт. д.)

За допомогою яких пристроїв зберігають відео та зображення? (фотоапарат,веб-камера,відеокамери)

Що потрібно для перегляду відео або зображення на комп’ютері ? ( спеціальних програм)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Розгадайте кросворд

У комп'ютері його називають «системний».( Б л о к )

Пристрій, схожий на телевізор.( М о н і т о р)

 Пристрій введення інформації. (Клавіатура)

Схожа на сіру тваринку з хвостиком. (Миша)

Розгадайте кросворд (Звук)

IV. Оголошення теми й мети уроку.

- Отже, на сьогодні на  уроці ви дізнаєтесь  які пристрої відтворюють звук; як поширити звук для великої кількості людей; люди яких професій використовують комп’ютер для роботи зі звуком. Тема нашого уроку  «Пристрій для роботи зі звуком. Використання компр’ютера для роботи зі звуком»

V. Вивчення нового матеріалу (Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації)

Засвоєння нових знань

  • Якими пристроями для роботи зі звуком користуєшся ти або твої друзі?
  • Композитори за допомогою комп’ютера створюють нові мелодії.
  • Звукорежисер і звукооператор — добирають необхідні звуки, музику до телепередач, кінофільмів, мультфільмів.
  • Учені, які вивчають життя тварин, записують на диктофон їхні голоси.
  • Люди яких професій використовують комп’ютер для роботи зі звуком? (Звукорежисер і звукооператор, композитори )
  • Актори, співаки під час виступів користуються мікрофоном.
  • У ситуаціях, коли збирається багато людей, потрібні колонки.
  • Слухати музику, звукові записи казок, оповідань під час подорожі можна, використовуючи:  плеєр, планшет, смартфон до яких приєднують навушники.
  • Чи використовують ваші батьки або знайомі пристрої для роботи зі звуком? Які?
  • Людина за допомогою свого голосу, музичного інструмента чи комп’ютера може відтворити звуки природи. Для того щоб створити моделі природних форм, використовують конструктори. (гометричний, металевий, дерев’яний, гумовий, пластиковий, комп’ютерний)

VI. Фізкультхвилинка

  • Зупиняємо урок — робимо зарядку:
  • Руки вгору, руки вниз —
  • Все у нас в порядку.
  • Рухи в боки — нахиляйся,
  • Наче маятник хитайся,
  •  За хвилинку відпочили
  • І за парти тихо сіли.

 

VII. Формування вмінь та навичок

 

1. Розглянь навушники. Металевий кінець навушників — це штекер. У навушників з мікрофоном таких штекерів — два. Зелений — для того, щоб чути звук від комп’ютера, а червоний — для того, щоб передавати звук до комп’ютера. Якщо навушники мають лише один штекер, тоді їх використовують тільки для слухання.

 2. На системному блоці комп’ютера штекер для слухання має зелений колір або позначку «навушники».

3. Устав зелений штекер навушників у гніздо зеленого кольору на системному блоці комп’ютера чи в гніздо для навушників на планшеті.

VIII. Практична робота

Робота за комп’ютером

З допомогою спеціальної програми відтворіть звук однієї з тварин які розміщені у вас на робочому столі. Щоб почати відтворювати звук, натисни . Наклейка Плей PNG - AVATAN PLUS 2. Розпізнай за звуком тваринку. Визнач, чи може ця тварина жити поруч з людиною або в природі чи зоопарку. 3. Відрегулюй гучність відтворення. Натисни Громкость динамика высокая | Бесплатно значок. Клацни лівою кнопкою миші на регуляторі ліворуч, щоб зменшити гучність звуку, і праворуч, щоб збільшити . Або виконай ці дії на планшеті рукою.

 

 

 

 

Досліди, чи можна побачити звук за допомогою комп’ютера.

  • Для цього перейдеть за цим посиланням https://goo.gl/fraFp p
  • Після того як перейдете за посиланням , напишіть своє ім’я.Для того щоб залишити слід на екрані, затисни ліву кнопку миші та перемісти її по килимку. У потрібному місці — відпусти. Це само можна зробити, коли провести пальцем по екрану планшета.
  • Дописуйте своє ім’я  та поекспериментуй зі звуком. Зупини звук. Зміни колір. Як змінився звук? Зроби висновок.

Гімнастика для очей

  • Всі гарно впоралися із завданням, сідайте на свої місця.
  • Настав час для відпочинку наших очей. Заплющили всі оченята. Подивилися вгору, вниз, вправо, вліво. Повторили 2 рази. Тепер відкрили очі, покліпали.

 

VIII. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

  • які пристрої відтворюють звук ? ( колонки, мікрофон,диктофон, комп’ютер,телефон і т.д.)
  • як поширити звук для великої кількості людей ?( увімкнути гучні колонки)
  • люди яких професій використовують комп’ютер для роботи зі звуком ?

( композитори, звукорежисер,учені , актори, артисти і т.д.)

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Табарчук Ірина Вікторівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лавріненко Антоніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Голян Аліна
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
3258
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку