5 Алгоритми з розгалуженням В алгоритмі може бути фрагмент, який містить команду перевірки умови, і залежно від результату виконання цієї команди (Так чи Ні) буде виконуватися або одна послідовність команд, або інша.
Номер слайду 3
5 Алгоритми з розгалуженням Такий фрагмент в алгоритмі називають повним розгалуженням. Блок-схема повного розгалуження виглядає так:
Номер слайду 4
5 Алгоритми з розгалуженням На малюнку наведемо приклад повного розгалуження в алгоритмі для визначення закінчення дієслова у 3-й особі однини.
Номер слайду 5
5 Алгоритми з розгалуженням В алгоритмах використовують також і неповне розгалуження. Блок-схема неповного розгалуження виглядає так:
Номер слайду 6
5 Алгоритми з розгалуженням Виконання неповного розгалуження відрізняється від виконання повного розгалуження тим, що за результату виконання команди перевірки умови Ні виконавець одразу переходить до виконання першої команди наступного фрагмента алгоритму. Алгоритм з неповним галуженням.
Номер слайду 7
5 Алгоритми з розгалуженням Алгоритм, що містить розгалуження, називають алгоритмом з розгалуженням.
Номер слайду 8
5 Алгоритми з розгалуженням У Scratch можна використати команди для організації:повного розгалуженнянеповного розгалуження
Номер слайду 9
5 Алгоритми з розгалуженням Приклади таких команд:повного розгалуженнянеповного розгалуження
Номер слайду 10
5 Алгоритми з розгалуженням У цих розгалуженнях використано команду перевірки умови: З групи Датчики, у якій можна відкрити список і вибрати в ньому певну клавішу для натискання.
Номер слайду 11
5 Алгоритми з розгалуженням На малюнку наведено приклад проекту з використанням розгалуження. У цьому проекті використано команду перевірки умови з групи Датчики.
Номер слайду 12
5 Алгоритми з розгалуженням Під час виконання наведених команд, якщо тримати натиснутою клавішу Пропуск, виконуватиметься команда перевірки умови: Якщо результат виконання цієї команди буде: Так. Нівиконавець повернеться вгорувиконавець переміститься на 10 кроків уперед
Номер слайду 13
5 Алгоритми з розгалуженням Щоб намалювати червоний прямокутник на Сцені, слід:
Номер слайду 14
Практична частина. Гра «Ухилися від м’яча»5 Алгоритми з розгалуженням
Номер слайду 15
Створення гри «Ухилися від м’яча»Зайти на сайт Scratch Online Видалити об’єкт «Рудий кіт» Додати фон Додати спрайт «Giga Walking» 5 Практична частина 5. Створити алгоритм для об’єкта «Giga Walking»
Номер слайду 16
6. Додати спрайт «М’яч» 7. Додати звуки : «Pop», «Bonk»; 8. Додати змінні «Жизни», «Рахунок», «Швидкість»9. Створити алгоритм для «М’яча»: 10. Продублювати м’яч 2 рази5 Практична частина Життя. Життя. Швидкість. Швидкість. Швидкість. Рахунок. Рахунок
Номер слайду 17
11. Перейти до фону 12. Створити 2 костюми для фона 5 Алгоритми з розгалуженням
Номер слайду 18
13. Додати до фону звук «Win»14. Створити алгоритми для фону: 5 Практична частина15. Запустити проект. Життя. Рахунок
Номер слайду 19
5 Практична частина Приклад готової сцени. Життя. Рахунок. Швидкість. Життя. Рахунок