Інфознайка поспішає на допомогу. Вправи для розминки на уроках інформатики у 2 класі

Про матеріал

Добірка цікавих вправ , які можна використовувати на уроках інформатики. Ці вправи допоможуть учителю зацікавити учнів своїм предметом, покращити увагу на уроці та створити легкість і творчість при вивченні нових тем.

Зміст архіву
Перегляд файлу

1

 

Відділ освіти

Глухівської районної державної адміністрації

Методичний кабінет

 

 

Картинки по запросу вправи для розминки з інформатики

 

Вправи для розминки з інформатики

2клас

 

 

                            Самодєлова Віра Іванівна,

                                     вчитель початкових класів

                        Есманьської загальноосвітньої

                     школи І-ІІІ ступенів

 

  • Порівняйте ряди  чисел і знайдіть серед них ряд, відмінний від інших.

22   25   28   31   34

21   24   27   30   33

23   24   25   26   27

 

  • У прикладі АЗ+БУ=КА різними буквами позначено різні цифри. Замість букв поставте цифри так, щоб сума чисел була найменшою.

 

  • «Знайди пару»

HAPPYGRL   HAPPYBOY                                                        

 

Буратіно – Карабас Барабас           

Лисичка – Колобок

Колобок – Лисичка                           

 Змій – Котигорошко

Котигорошко –Лисиця                      

Карабас Барабас  Буратіно

 

  • Гра «Засели будинок»

(Кількість квартир на кожному поверсі будинку написано на даху (трикутнику), кількість заселених квартир у клітинах. У вільні клітинки впишіть числа, що позначають кількість ще не заселених квартир)

 

 

 

10

 

 

18

 

 

19

 

 

11

22

 

22

 

  • «Від кого тікає Зайчик»

(Виконайте обчислення прикладів. Відповіді є номерами відповідних букв алфавіту, що утворюють те слово, яке треба розшифрувати)

RABBIT7 4 =

10 + 8 =

13 10 =

0 + 4 =

  1. 10 =

 

  • «Пронумеруй вагони поїзда»

Постав замість крапок числа, яких не вистачає, щоб після обчислення арифметичного виразу нумерація вагонів була правильною. Поїзд рухається справа наліво, нумерація  з «голови» поїзда.)

 

 

 

 

 

(Правильна відповідь: 11 10=1, 12 10=2, 15 10   2=3,  13+1 10=4)

  •  «Допоможи Елзікові підібрати слово».       

 

принтер    системний блок    модем     сканер    принтер 

Екран, на якому відображається інформація, з якою працює комп’ютер, це … (монітор).

Пристрій, в якому знаходиться пам'ять, процесор, пристрої для роботи з дисками, це … (системний блок).

Пристрій для друкування текстів і малюнків, називається … (принтер).

Пристрій, за допомогою якого можна ввести в комп’ютер те, що зображено на фотографії, називається … (сканер).

Пристрій, який використовують для того, щоб передавати інформацію між комп’ютерами, які знаходяться в різних місцях, називається … (модем).

 

  • «Як дістатись до грибів?

Изображение 132 

  •  

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • «Що ввімкнули в розетку?»

Изображение 136 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • «Шифрувальник»

а) Закресліть усі букви «К»і прочитайте написане.

 БУКДЬТЕ КЗАКВЖДКИ КЗДОКРОКВІ!

б) Закресліть всі літери «У» і прочитайте написане.

 ДОУВОДУЬ УСПРАУВИ УДО  УКІНУНУЦЯ!

в) Закресліть всі букви «С»і прочитайте написане.

 БСУДЬС СУСВАЖСНИМС ДСО СБАТЬСКІВС!

г) Закресли всі букви «В» і прочитай написане.

 ВБЕРЕВЖИ ВРІДВНУ ВПРИВРОДУВ!

 

  • «Назви зайве число в кожному ряді»

4, 6, 10, 5, 12, 8;

1, 3, 5, 7, 9, 10;

11, 15, 19, 13, 4, 17

 

  • «Чи гостре твоє око?»

(Знайди 6 відмінностей між цими малюнками)

Изображение

 

«Чи зустрілися друзі?»

  cheb1    ANI095

 

Чебурашка домовився з Геною зустрітися в 4 вагоні поїзда. Гена сів у 4 вагон від голови поїзда, а Чебурашка – від хвоста. Чи зустрілися вони? (ні)

 

  • «Цікаві квадрати»

Заповніть усі клітинки квадрата числами від 1 до 4 так, щоб сума чисел в усіх рядках і стовпчиках була одна й та сама і дорівнювала 10.

 

1

2

3

4

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

Відповідь: (2,1,4,3;  3,4,1,2;   4,3,2,1)

 

 

  • «Як звуть батька?»

Дідуся звуть Григорій Васильович, його онука –Андрій Віталійович. Як звуть батька онука? (Віталій Григорович)

 

  • «Яке число зайве?»

2; 8; 15; 5; 9 (15, бо воно двоцифрове)

12; 13; 14; 19; 16 (19,треба замінити на 15)

 

  • «Скільки?»

Одна білочка Изображение 98834 назбирала 9 сироїжок Изображение 98832 та 6 підберезниківИзображение 98833 і поділилася з другою – дала їй 8 грибів. Яке найменше число сироїжок могла одержати друга білочка? (Найменше число сироїжок друга білочка одержить, якщо перша віддасть їй усі зібрані підберезники. Отже, це буде 2 сироїжки, 8-6=2)

 

  • BACK007«Який барвистий світ!»

Любить Пензлик мій на свята

Собі чубчик фарбувати.

Він у райдугу пірнає.

Кожний колір називає:

«Це червоний, жар неначе,

Це оранжевий, гарячий.

Жовтий –як пшениця в полі.

Мов трава – зелений колір.

Голубий – як у краплині.

А наступний колір – синій.

Синій колір, ніби річка.

Фіолетовий – як нічка».

  • BOY07  Скільки всього кольорів назвав Пензлик дітворі?

Скільки кольорів назвав Пензлик?

  •   Назвіть по порядку кольори веселки.

 

  • «Допоможи Пізнайкові»

Назви якомога більше предметів кожного кольору веселки

 

 

 

  • «Знайди істинні твердження»

*Андрійко старший за Сергійка, Сергійко молодший за Сашка, Сашко молодший за Дениска, а Дениско старший за Андрійка.

а) Андрійко молодший за Сергійка;

б) Андрійко та Сашко – ровесники;

в) Андрійко старший за Дениска.

 

*По дорозі до школи Галинка заходить за Марійкою, а потім вони заходять за Катрусею і разом ідуть до школи.

а) Найдальше до школи живе Марійка ;

б) Найближче до школи живе Галинка;

в) Найближче до школи живе Катруся.

 

 

 

  • «Що зайве»

 

CRESCNT2  DOM142 CUTTERS   HAMMER_4

AGR007 AMBULNCE BACKHOE1BULLDZR1

BUS096 BUS093    CATBC052 CATLC037

 

  • «Скільки?»

 Галинка виростила 10 троянд та 8 тюльпанів. 15 квіток вона зрізала, щоб подарувати мамі на День народження. Яка найбільша кількість тюльпанів могла залишитися на клумбі?(3  тюльпани)

  TULIPS_2       ROSES

  • «Ребуси»

KANGAROCИзображение 263 Изображение%20262 Изображение 261

 

  • «Скільки діток у мами кенгуру?»

(Замість зірочок поставити знаки «+»та «-», щоб після виконання дістати число, яке показує кількість діток у мами - кенгуру)

1*2*3*4*5*6*7*8*9

(Відповідь: 1+2+3+4+5-6-7+8-9=1)

 

  • «Порахуй горобчиків»

Летіли горобці і сіли на пеньку. Якби сіли по одному, то залишися б без місця 1 горобець, а якби сіли по два, то вільним був би пеньок. Скільки було горобців і скільки пеньків? (горобців -4, а пеньків -3)

 

     ?                                        ?

STUMP           

Изображение 090

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • «Хто де заховався?

Изображение 089 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • «Хто найуважніший?»

- Скільки пар листочків намальовано?

- Яких пар більше жовтих чи зелених?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Які геометричні тіла ви знаєте?

Які предмети в класі схожі на них за формою?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • «Хто за ким?». (Запиши цифри у квадратику біля героя).

а). Кому за ким стати, щоб ріпку витягти?

Внучка   Баба   Дід   Мишка     Варварка     Жучка 

б). Хто першим зустрівся з Колобком?

Ведмідь    Заєць     Лисиця    Вовк 

в). Хто за ким ліз у рукавичку?

Кабан  Вовк   Мишка  Зайчик   Лисичка   Ведмідь

  • «Склади слово».

Візьми перші літери назв тварин у послідовності,

яку вказує стрілка і відгадай зашифроване слово.

 

Изображение 092(Зоопарк)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • «Слідопит

Утворіть слова із літер слова

 1 варіант                                    2 варіант

 СТРУМОЧОК               РОМАШКА

 

  • Загадки-жарти
  •   Яку країну можна носити на голові? (Панаму)
  •   Яке місто літає? (Орел)
  •   Яка земля ніколи не старіє? (Нова Земля)
  •   Яке крило ніколи не літає? (крило велосипеда, автомобіля, мотоцикла)
  •   Чим закінчується літо і починається осінь? (буквою О)
  •   Яка річка знаходиться в роті? (Десна)
  •   Що стоїть посередині землі? (буква М)
  • ROOSTER  В якому слові 40 голосних звуків? (сорокА)

 

 

  • «Хто що побажав»

ДОУВОУДЬ УСПРАУВИ УДО УКІУНУЦЯ!»

(закресли всі букви У)

ANIM027 

* «АЗРОАБАИВ ДАІАЛАО, АГУАЛЯАЙ АСАМАІАЛО!»

(закресли всі букви А)

 

DUCK4* «ОБОІЛЬОШОЕ ОДІОЛОА – ОМОЕОНШОЕ ОСОЛОІОВ!»

(закресли всі букви О)

 

 

  • «Закінчи речення, які надіслав Буратіно»

* Фари, колеса, руль, крило, має …(автомобіль).

* Корінь, стебло, листя, квіти, має … (рослина).

* З принтера, монітора, системного блоку, клавіатури – складається … (комп’ютер).

* Червоний, жовтогарячий, жовтий, зелений, голубий, синій, фіолетовий кольори, має … (веселка)

* З тата, мами, доньки, сина – складається … (сім’я)

 

 

 

  • Изображение 023 «Допоможи Незнайкові».

а) Тротуаром треба йти … стороною.  (правою)

б) Яка «тварина» допоможе Незнайкові перейти дорогу? (зебра)

в) Скільки груп дорожніх знаків треба пам’ятати Незнайкові? (5)

г) Круглі знаки в червоних колах вказують на … (заборону)

ґ) Наказові знаки, вказують на те, як саме треба вчинити і вони … кольору (синього).

д) Сині «інформативно-вказівні» знаки мають … форму (квадратну).

 

 

  • «Запиши слова, які можна скласти з цих літер»

 

Г

 

Г

 

 

 

 

Р

 

 

Г

 

 

 

  • «Хто найуважніший?»

 До нас приїхав цирк, такий цікавий,

 В нім цілий день вистави,

 Танцюють в цирку циркачі –

 

 Гірські цапи-бородачі.

  •   Скільки у вірші слів із буквою «це»?
  •   Скільки слів із звуком [ц]?

Скільки слів із звуком [ц’]?

 

  • «Мовні приклади»

 Малина – лина + туман – ман + сяє – є = …  (матуся)

Робота – бота + диня – я +а = … (родина)

Батьківщина – івщина +о = … (батько)

 

  • «Раз, два, три! Істотну ознаку знайди!»
  •   Назвіть тварин в яких кількість букв і звуків різна.
  •   У назви якої тварини найменша кількість звуків?
  •   М’які звуки присутні у назвах таких тварин ….
  •   У назвах яких тварин відсутні м’які звуки?
  •   Назвіть кількість букв і звуків у другої зліва тварини.
  •   Назвіть тварин в яких однакова кількість букв.
  •   Назви яких тварин закінчуються м’яким приголосним?
  •   Назва якої тварини закінчується на глухий приголосний?
  •   В якому слові дві букви позначають один звук?

 

BD07360_CATKC040CATHC091CATKC136CTANI057 DEER2

 

 

 

 

  • «Хто найуважніший?»

Изображение 98814(Скільки слів розпочинається глухими приголосними звуками).

 Пекар собі у пекарні

 Пік перепічки прегарні.

 І пшеничні пампушки,

 І препишні пиріжки.

 Пригощайтеся, будь ласка,

 Мої любі, другокласники. (11)

 

  • «Чомусик»

- Часто ви звертаєтесь до дорослих із різними запитаннями. Запитайте, використовуючи слова:

 Що …?

 Як …?

 Чому …?

 Коли …?

 

 

«Хто швидше?»

(Клас поділяється на дві команди.

(На дошці чарівне дерево з незвичайним листям кожен листочок – слово з пропущеним Е чи И).

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Переставте одне число в кожному ряді так, щоб усі числа були розташовані певному порядку:

 

20, 17, 14, 5, 11, 8, 2;

1, 6, 16, 11, 21, 26;

TRAFSIGN19, 17, 15, 11, 13, 9.

 

  • «Порахуй!»

Спостерігаючи за світлофором біля свого будинку, Миколка здеякий час нарахував, що червоне світло спалахувало 20 раз. Скільки  за цей час засвічувалося червоне і скільки жовте світло?

(Оскільки зелене світло спалахувало по одному розу, то воно засвічувалося 19 раз, а жовте спалахувало по два рази, між кожними послідовними спалахами червоного, то воно засвічувалося у два рази більше, тобто 38 раз)

 

 

 

 

 

 

РЕБУСИ

(Вірус)

(Диск)

(Байт)

 

 

(Інформатика)

 

 

 

(Наушники)

(Папка)

 

 

(Процесор)

 

 

(Програма

 

)

zip
Додано
16 березня 2018
Переглядів
4301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку