ДоступністьІнтеграція дитини з ООП в англомовне середовище шляхом адаптації та модифікації навчальних програм, матеріалів, методик. Орієнтованість. Орієнтація на потреби дитини та бажання її батьків. Створення комфортного, мотивуючого, розвиваючого та доброзичливого середовища. Соціалізація. Підготовка до успішної соціалізації шляхом розвитку комунікативних та соціальних навичок. Мета проєкту:
індивідуалізацію освітнього процесу;розуміння особливостей дитини з ООП;зосередження уваги на сильні сторони дитини з ООП;особливості комунікації; можливу реакцію на зовнішні подразники;співпраця з батьками дитини з ООП;адаптацію навчальних матеріалів. Щоб забезпечити якісне та ефективне навчання англійській мові дитини з ООП, учителю необхідно пам’ятати про :
Мої перші кроки,або з чого почати. Знайомство з дитиною та батьками. Ознайомлення з особливостями дитини, вивчення її потреб та визначення сильних сторін. Партнерська взаємодія команди супроводу дитини з ООППостановка цілей (довгострокових, короткострокових), мети та завдань. Окреслення шляхів реалізації поставлених цілей та очікуваних результатів. Підбір доцільних,ефективних форм роботи та навчальних матеріалів(картки,ілюстрації,презентації,тексти,прописи,руханки,ігри та інше). Спостереження, моніторинг навчальних досягнень та розвитку дитини. Корекція навчальних та розвивальних цілей ( за потреби).
Формування навичок говоріння. В учнів з проблемами мовлення досить складно формується навичка говоріння. Читання головний інструмент ,який допомагає учневі відповідати на усні питання вчителя. Заздалегідь готуються картки з відповідями ,за допомогою яких,дитина орієнтується та дає відповіді на уроці. My family. Mother. Gradnfather. Grandmother
Чітка структура уроку. Послідовність видів діяльності. Використання стікерів-мотиваторів. Адаптація завдань. Використання аудіо та відео,карток та допоміжних засобів( іграшки,м’ячі ,пазли,мікрофон). Використання ігор,пісень та руханок . Проведення нестандартних уроків( урок-казка,урок- подорож, рольові ігри,проєкти)Must have на моїх уроках
Льоня впізнає на слух та за зображенням вивчені слова та фрази. Знає алфавіт, букви та звуки. Читає короткі, прості речення. Пише знайомі слова та речення. Знає кольори,рахунок до 100, назви тварин ,транспорту,шкільних речей,назви спортивних ігор та частини тіла. Спостерігається постійний прогрес і позитивна динаміка навчальних досягнень. Результати навчальних досягнень на травень 2024 рік