Клас: 2
Тема уроку: Animals
Підтема уроку: My Pets
Практичні задачі: Розвивати вміння та навички читання, аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення; засвоєння лексичного матеріалу(назви тварин).
Освітні задачі: Удосконалювати знання та вміння, набуті на уроках англійської мови
Етапи |
Ча с |
Мовлення вчителя |
Мовлення учнів |
Примітка |
I. Початок уроку 1. Привітання. 2.Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку. 3. Введення в іншомовну атмосферу.
|
1 хв.
|
- Good morning kids! Nice to see you. How are you?
Підходячи до кожного учня я розпочинаю |
-Good morning teacher Nice to see you too. We are fine!
Діти відповідають: |
Оскільки діти маленькі та слабкі, я робив все в ігровій формі за просьбою вчителя.
(Багато |
Виховні задачі: виховувати любов до тварин, інтерес до вивчення англійської мови.
Розвивальні задачі:
1) Розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, здатність до здогадки.
2) Розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність.
3) Формувати вміння учнів брати участь у мовленнєвій взаємодії з партнерами по комунікації в парах, у групах.
Засоби навчання: підручник Quick Minds 2, картки з тваринами, картки на співвідношення, фізкультхвилинка з музикою, робота з дошкою.
ХІД УРОКУ
II. |
Основна |
|
наступну фонетичну зарядку з наступних питань:
- Do you have a pet? - Witch pet do you have?
Після фонетичної розминки, я збираю дітей на останніх партах та пропоную зіграти дітям у гру. - Давайте пограємо в гру в мене є 15 карток з зображенням тварин, давайте переглянемо їх та прочитаємо.
(Dog, cat, wolf, rabbit… etc)
Наступним кроком я пропоную їм закрити очі, поки я ховаю одну з карток. Діти повинні підняти руку а потом відповісти якої картки з твариною не вистачає.
Після того як ми вивчили назви |
- Yes/No - My pet name…
Діти, дивляться на картки та читають разом зі мною а потім самі.
Діти починають голосно викрикувати назви тварин рідної мовою. Я їм сказав, що треба відповідати по черзі та називати тварин англійською.
Діти сідають по місцям беруть |
дітей відповідают ь рідною мовою, оскільки клас слабкий)
Подивитися на картки з тваринами можна у (додатку 1)
(див д.1)
(див д.2) |
частина уроку 1. Введення нового лексичного матеріалу: 2.Закріплення вивченого лексичного матеріалу: 3.Фізкультхвилин ка 4.Робота з дошкою
III. Заключна частина уроку |
1 хв. |
тварин на картках
я роздаю дітям листки з цими тваринами, а вам потрібно з’єднати назви цих тварин з малюнками
Потім я проводжу фізкультхвилинку. Говорю дітям слідкувати за мною. - Я говорю - one,one,one (показую один палець) - I can run! (біжу на місці) - Two,two,two (показую два пальця) - I can jump too! (стрибаю на місці) - Three,three,three (показую три пальця) - Look at me! (завмираю у смішній позі)
Повертаючись до теми уроку я закріплю на |
олівець та починають з’єднувати.
Діти повторюють за мною, їм дуже подобається ця гра. Дівчата та хлопці по черзі виходять до дошки та виконують фізкультхвилинк у.
Учні по черзі виходять до |
(див д.3)
Ті ж самі картки з (д.1) |
1. Остаточне закріплення матеріалу танцем. 2. Рефлексія
|
|
дошці картки з тваринами, учень який виходить до дошки мусить написати назву тварини англійської мовою потім транскрипцію та переклад рідною мовою
Потім я проводжу рефлексію та питаю дітей, - Яка гра їм сподобалась найбільш всього?! Після чого бажаю їм гарного настрою та закінчую урок. (Дзвенить дзвоник) |
дошки та пишуть. У багатьох дітей є складнощі з писанням, тому я допомагав їм.
Діти голосно вибирали найцікавішу гру та було дуже вдячні за проведення цікавого для них уроку. |
|