Урок на тему: "Animals. My pet"

Про матеріал
Урок містить розгорнутий план-конспект уроку по темі : " Тварини. Моя домашня тваринка" за підручником Quick Minds 2
Перегляд файлу

  Клас: 2

 

Тема уроку: Animals

Підтема уроку: My Pets

Практичні задачі: Розвивати вміння та навички читання, аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення; засвоєння лексичного матеріалу(назви тварин).

Освітні задачі: Удосконалювати знання та вміння, набуті на уроках англійської мови

Етапи

Ча с

Мовлення вчителя

Мовлення учнів

Примітка

I. Початок уроку

1. Привітання.

2.Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку.

3. Введення в іншомовну атмосферу.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Good morning kids! 

Nice       to      see      you.

How are you?

 

 

 

 

 

 

 

Підходячи до кожного учня я розпочинаю

-Good morning teacher

 Nice to see you

too.                         

We are fine!

 

 

 

 

 

 

Діти відповідають:

Оскільки діти маленькі та слабкі, я робив все в ігровій формі за просьбою вчителя.

 

(Багато

Виховні задачі: виховувати любов до тварин, інтерес до вивчення англійської мови. 

Розвивальні задачі: 

1)    Розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, здатність до здогадки.

2)    Розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність.

3)    Формувати вміння учнів брати участь у мовленнєвій взаємодії з партнерами по комунікації в парах, у групах.

Засоби навчання: підручник Quick Minds 2, картки з тваринами, картки на співвідношення, фізкультхвилинка з музикою, робота з дошкою.

 

ХІД УРОКУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.

Основна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

наступну фонетичну зарядку з наступних питань:

 

-         Do you have a pet?

-         Witch pet do you have?

 

 

 

 

Після фонетичної розминки, я збираю дітей на останніх партах та пропоную зіграти дітям у гру.  - Давайте пограємо в гру в мене є 15 карток з зображенням тварин, давайте переглянемо їх та прочитаємо.

 

(Dog, cat, wolf, rabbit… etc)

 

Наступним кроком я пропоную їм закрити очі, поки я ховаю одну з карток. Діти повинні підняти руку а потом відповісти якої картки з твариною не вистачає.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після того як ми вивчили назви 

-         Yes/No

-         My pet name…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти, дивляться на картки та читають разом зі мною а потім самі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти починають голосно викрикувати назви тварин рідної мовою. Я їм сказав, що треба відповідати по черзі та називати тварин англійською.

 

 

 

 

 

 

Діти сідають по місцям беруть

дітей відповідают ь рідною мовою, оскільки клас слабкий)

 

Подивитися на картки з тваринами можна у (додатку 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(див д.1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(див д.2)

 

частина уроку

1. Введення нового лексичного матеріалу:

2.Закріплення вивченого лексичного матеріалу:

3.Фізкультхвилин ка

4.Робота з дошкою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.          Заключна

частина уроку

1 хв.

тварин на картках 

 

я роздаю дітям листки з цими тваринами, а вам потрібно з’єднати

назви цих тварин з

малюнками

 

 

 

 

 

Потім я проводжу фізкультхвилинку. Говорю дітям слідкувати за мною.

-         Я говорю 

-         one,one,one

(показую один палець)

-         I can run! (біжу на місці)

-         Two,two,two

(показую два пальця)

-         I can jump too!

(стрибаю на місці)

-         Three,three,three

(показую три пальця)

-         Look at me!

(завмираю у

смішній позі)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повертаючись до теми уроку я закріплю на

олівець та починають з’єднувати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти повторюють за мною, їм дуже подобається ця гра. Дівчата та хлопці по черзі виходять до дошки та виконують фізкультхвилинк

у.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні по черзі виходять до

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(див д.3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ті ж самі картки з

(д.1)

1.       Остаточне закріплення матеріалу танцем. 2. Рефлексія

 

 

дошці картки з тваринами, учень який виходить до дошки мусить написати назву тварини англійської мовою потім транскрипцію та переклад рідною мовою

 

 

Потім я проводжу

рефлексію та питаю

дітей, 

- Яка гра їм сподобалась найбільш всього?!

Після чого бажаю їм гарного настрою та закінчую урок. (Дзвенить дзвоник) 

дошки та пишуть. У багатьох дітей є складнощі з писанням, тому я допомагав їм.

 

 

 

 

 

Діти голосно вибирали найцікавішу гру та було дуже вдячні за проведення цікавого для них уроку.

 

 

pdf
Додав(-ла)
Gritsenko Elena
Додано
29 вересня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку