Інклюзивне навчання (протокол №1)

Про матеріал
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ  №1

від 26 серпня 2021 року

засідання команди супроводу дітей

з особливими освітніми потребами

учнів 5 класу ________________,

для яких організовано інклюзивне навчання

                                                                             

Присутні: 17 чоловік

Хрін Л.М., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Ворожко Л.В., класний керівник 5 класу, вчитель математики;

Грузд Н.В., практичний психолог;

 Маханець А. С., соціальний педагог;

Туча Т.В., вчитель-дефектолог;

Дубницька Л.В., фахівець ІРЦ;

Ведмеденко І.В., асистент учителя;

Шкарупа О. О., учитель інформатики;

Образцова О.Н., вчитель української мови та літератури;

Грузд В.М., вчитель трудового навчання;

Лапоног Л.О., вчитель основ здоров'я;

Камчатна Т.В., вчитель природознавства;

Хрін І.Г., вчитель образотворчого мистецтва;

Пліш К.А., вчитель музичного мистецтва;

Кір’яненко А.В., вчитель фізкультури;

ГавриленкоВ.І., вчитель я у світі;

___________ мама дітей.

Порядок денний:

1. Встановлення контакту між усіма учасниками команди супроводу дітей з ООП.

2. Про вибори керівника та секретаря команди психолого-педагогічного  супроводу дітей з особливими освітніми потребами _______________ .

3. Про збір інформації про особливості розвитку дітей, їх інтересів, труднощів, освітніх потреб на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання ІПР.

4. Про визначення напрямків психолого-педагогічних та корекційно-розвивальних послуг, що можуть бути надані в межах закладу освіти.

1.Слухали:

Заступника директора з навчально-виховної роботи Хрін Л.М., яка ознайомила присутніх зі складом команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

Виступаюча наголосила, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 872 від 15 серпня 2011 року «Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», листа Міністерства освіти і науки України від 30.08.2021 №1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році», висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 13 травня 2019 року №101,№102,та висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 09 липня 2021 року, заяви матері учнів __________________ та з метою забезпечення права учнів на здобуття освіти шляхом інклюзивного навчання з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я, відповідно до Державних стандартів загальної середньої освіти для учнів 5 класу  _________ продовжено інклюзивне навчання.

Хрін Л. М. запропонувала  всім членам команди психолого-педагогічного супроводу постійно підтримувати тісний взаємозв’язок, а також оголосила мету та завдання роботи в інклюзивному 5 класі на 2021/2022 навчальний рік у Будильському ЗЗСО І – ІІІ ступенів.

Виступили:

Гавриленко В.І., класовод 4 класу початкової ланки, яка дала розгорнутий аналіз успішності учнів за програмою 4 класу вчителям-предметникам та класному керівникові 5 класу Ворожко Л.В. та підтримала керівника команди щодо необхідності тісної співпраці між членами команди супроводу протягом навчального року.

Ухвалили:

  1.        Налагодити тісну співпрацю між членами команди психолого-педагогічного супроводу та підтримувати її протягом 2021/2022 навчального року.
  2.        Проводити засідання членів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП не рідше 2 разів на семестр.

2. Слухали:

    Грузд Н. В., практичного психолога, яка запропонувала обрати заступника директора з навчально-виховної роботи Хрін Л.М. керівником команди психолого-педагогічного супроводу  дітей з ООП ____________, а секретарем – асистента учителя Ведмеденко І.В.

Виступили:

Хрін І.Г., яка підтримала виступаючу, щодо обрання Хрін Л. М. керівником команди  психолого-педагогічного супроводу та Ведмеденко І.В.. – секретарем.

Ухвалили:

2.1   Обрати заступника директора з навчально-виховної роботи Хрін Л. М. керівником команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.

2.2    Обрати Ведмеденко І.В. секретарем команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.

3. Слухали:

   Керівника команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП Хрін Л. М., яка наголосила, що індивідуальна програма розвитку дитини – обов’язковий документ, який забезпечує індивідуалізацію процесу навчання дитини з особливими освітніми потребами, оскільки визначає зміст навчання та комплекс додаткових послуг, необхідної адаптації з урахуванням можливостей та потреб дітей. Керівник команди супроводу нагадала педагогам рекомендації ІРЦ щодо врахування і задоволення особливих потреб ____________ членам команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП на початку навчання учнів у 5 класі проаналізувати їх навчальні навички, рівень навчальних досягнень з усіх освітніх галузей, враховуючи рекомендації ІРЦ і протягом вересня 2021 року розробити ІПР.

Виступили:

Фахівець ІРЦ Дубницька Л.В., яка дала чіткі рекомендації щодо роботи з дітьми у 5 класі та особливу увагу звернула на відмінність в роботі класовода та вчителів-предметників та підтримала виступаючу щодо збору інформації про особливості розвитку дітей з ООП, їх інтересів та труднощів на початковому етапі створення ІПР та власне складання ІПР протягом вересня 2021 року.

Ухвалили:

3.1 Протягом вересня 2021 року членам команди психолого-педагогічного супроводу зібрати інформацію  про особливості розвитку дітей з ООП, їх інтересів, труднощів, освітніх потреб при створенні ІПР.

3.2 Практичному психологу Грузд Н. В. в період з 01.09 по 13.09. 2021 року дослідити особливості пізнавальної сфери ________ .

3.3 Вчителям-предметникам у період з 01.09 по 13.09. 2021 року дослідити успіхи у засвоєнні програмового матеріалу з метою визначення ступеня необхідної допомоги для занесення в ІПР.

3.4 Членам  команди психолого-педагогічного супроводу до 16.09. 2021 року скласти ІПР для дитини з ООП та протягом навчального року здійснювати моніторинг її виконання з метою коригування і визначення динаміки розвитку дитини.

3.5 Залучати батьків дитини з ООП до розроблення ІПР.

4. Слухали:

Керівника команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП Хрін Л. М., яка наголосила на тому, що для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнями з ООП проводяться індивідуальні заняття з розвитку мовлення та соціально-побутового орієнтування, а саме:

  • Розвиток мовлення – 1 година;
  • Соціально-побутове орієнтування  – 2 години.

 

Ухвалили:

4.1. Практичному психологу Грузд Н. В., та соціальному педагогу Маханець А.С. постійно надавати рекомендації, консультації та методичну допомогу педагогічним працівникам закладу у роботі з дітьми з ООП.

4.2. Членам команди психолого-педагогічного супроводу постійно проводити інформаційно-просвітницьку роботу в закладі серед працівників, батьків і дітей з метою формування дружнього ставлення до дітей з ООП.

4.2 Членам  команди психолого-педагогічного супроводу забезпечити надання корекційно-розвиткових послуг учням 5 класу ____________ протягом 2021/2022 навчального року.

 

 

 Голова засідання                                   Людмила ХРІН

 Секретар                                            Інна ВЕДМЕДЕНКО

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 листопада 2021
Переглядів
5301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку