ПРОТОКОЛ №1
від 26 серпня 2021 року
засідання команди супроводу дітей
з особливими освітніми потребами
учнів 5 класу ________________,
для яких організовано інклюзивне навчання
Присутні: 17 чоловік
Хрін Л.М., заступник директора з навчально-виховної роботи;
Ворожко Л.В., класний керівник 5 класу, вчитель математики;
Грузд Н.В., практичний психолог;
Маханець А. С., соціальний педагог;
Туча Т.В., вчитель-дефектолог;
Дубницька Л.В., фахівець ІРЦ;
Ведмеденко І.В., асистент учителя;
Шкарупа О. О., учитель інформатики;
Образцова О.Н., вчитель української мови та літератури;
Грузд В.М., вчитель трудового навчання;
Лапоног Л.О., вчитель основ здоров'я;
Камчатна Т.В., вчитель природознавства;
Хрін І.Г., вчитель образотворчого мистецтва;
Пліш К.А., вчитель музичного мистецтва;
Кір’яненко А.В., вчитель фізкультури;
ГавриленкоВ.І., вчитель я у світі;
___________ мама дітей.
Порядок денний:
1. Встановлення контакту між усіма учасниками команди супроводу дітей з ООП.
2. Про вибори керівника та секретаря команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами _______________ .
3. Про збір інформації про особливості розвитку дітей, їх інтересів, труднощів, освітніх потреб на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання ІПР.
4. Про визначення напрямків психолого-педагогічних та корекційно-розвивальних послуг, що можуть бути надані в межах закладу освіти.
1.Слухали:
Заступника директора з навчально-виховної роботи Хрін Л.М., яка ознайомила присутніх зі складом команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Виступаюча наголосила, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 872 від 15 серпня 2011 року «Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», листа Міністерства освіти і науки України від 30.08.2021 №1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році», висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 13 травня 2019 року №101,№102,та висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 09 липня 2021 року, заяви матері учнів __________________ та з метою забезпечення права учнів на здобуття освіти шляхом інклюзивного навчання з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я, відповідно до Державних стандартів загальної середньої освіти для учнів 5 класу _________ продовжено інклюзивне навчання.
Хрін Л. М. запропонувала всім членам команди психолого-педагогічного супроводу постійно підтримувати тісний взаємозв’язок, а також оголосила мету та завдання роботи в інклюзивному 5 класі на 2021/2022 навчальний рік у Будильському ЗЗСО І – ІІІ ступенів.
Виступили:
Гавриленко В.І., класовод 4 класу початкової ланки, яка дала розгорнутий аналіз успішності учнів за програмою 4 класу вчителям-предметникам та класному керівникові 5 класу Ворожко Л.В. та підтримала керівника команди щодо необхідності тісної співпраці між членами команди супроводу протягом навчального року.
Ухвалили:
2. Слухали:
Грузд Н. В., практичного психолога, яка запропонувала обрати заступника директора з навчально-виховної роботи Хрін Л.М. керівником команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП ____________, а секретарем – асистента учителя Ведмеденко І.В.
Виступили:
Хрін І.Г., яка підтримала виступаючу, щодо обрання Хрін Л. М. керівником команди психолого-педагогічного супроводу та Ведмеденко І.В.. – секретарем.
Ухвалили:
2.1 Обрати заступника директора з навчально-виховної роботи Хрін Л. М. керівником команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.
2.2 Обрати Ведмеденко І.В. секретарем команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.
3. Слухали:
Керівника команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП Хрін Л. М., яка наголосила, що індивідуальна програма розвитку дитини – обов’язковий документ, який забезпечує індивідуалізацію процесу навчання дитини з особливими освітніми потребами, оскільки визначає зміст навчання та комплекс додаткових послуг, необхідної адаптації з урахуванням можливостей та потреб дітей. Керівник команди супроводу нагадала педагогам рекомендації ІРЦ щодо врахування і задоволення особливих потреб ____________ членам команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП на початку навчання учнів у 5 класі проаналізувати їх навчальні навички, рівень навчальних досягнень з усіх освітніх галузей, враховуючи рекомендації ІРЦ і протягом вересня 2021 року розробити ІПР.
Виступили:
Фахівець ІРЦ Дубницька Л.В., яка дала чіткі рекомендації щодо роботи з дітьми у 5 класі та особливу увагу звернула на відмінність в роботі класовода та вчителів-предметників та підтримала виступаючу щодо збору інформації про особливості розвитку дітей з ООП, їх інтересів та труднощів на початковому етапі створення ІПР та власне складання ІПР протягом вересня 2021 року.
Ухвалили:
3.1 Протягом вересня 2021 року членам команди психолого-педагогічного супроводу зібрати інформацію про особливості розвитку дітей з ООП, їх інтересів, труднощів, освітніх потреб при створенні ІПР.
3.2 Практичному психологу Грузд Н. В. в період з 01.09 по 13.09. 2021 року дослідити особливості пізнавальної сфери ________ .
3.3 Вчителям-предметникам у період з 01.09 по 13.09. 2021 року дослідити успіхи у засвоєнні програмового матеріалу з метою визначення ступеня необхідної допомоги для занесення в ІПР.
3.4 Членам команди психолого-педагогічного супроводу до 16.09. 2021 року скласти ІПР для дитини з ООП та протягом навчального року здійснювати моніторинг її виконання з метою коригування і визначення динаміки розвитку дитини.
3.5 Залучати батьків дитини з ООП до розроблення ІПР.
4. Слухали:
Керівника команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП Хрін Л. М., яка наголосила на тому, що для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнями з ООП проводяться індивідуальні заняття з розвитку мовлення та соціально-побутового орієнтування, а саме:
|
|
Ухвалили:
4.1. Практичному психологу Грузд Н. В., та соціальному педагогу Маханець А.С. постійно надавати рекомендації, консультації та методичну допомогу педагогічним працівникам закладу у роботі з дітьми з ООП.
4.2. Членам команди психолого-педагогічного супроводу постійно проводити інформаційно-просвітницьку роботу в закладі серед працівників, батьків і дітей з метою формування дружнього ставлення до дітей з ООП.
4.2 Членам команди психолого-педагогічного супроводу забезпечити надання корекційно-розвиткових послуг учням 5 класу ____________ протягом 2021/2022 навчального року.
Голова засідання Людмила ХРІН
Секретар Інна ВЕДМЕДЕНКО