План конспект
Інноваційного уроку футболу з елементами гри воротаря
Тема: Інноваційні методи вивчення елементів гри воротаря.
Завдання уроку:1. Вивчення техніки гри воротаря.
2. Закріпити техніку ведення та передачі м’яча партнерові.
3. Сприяти розвитку спритності.
4. Сприяти вихованню морально – вольових якостей, рішучості, товариськості, працелюбності, наполегливості в досягненні мети. Місце проведення: ігровий спортивний зал.
Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, футбольні ворота, накидки.
Час уроку : 45 ХВИЛИН
№ п/п |
З м і с т у р о к у |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
|
І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИИНА - 15 хвилин
|
||||
|
- Шикування. Привітання. Повідомлення. Завдання уроку.
а). біг групою;
б). біг групою з виконанням імітаційних вправ: - удар головою в стрибку; - імітація гри воротаря в стрибку, ловля м’яча в горі; - ходьба з імітацією удару правою та лівою ногами; - ходьба з імітацією зупинки м’яча.
в).Розминка з м’ячами в парах :
- ведення м’яча до «фішки» передача «щічкою» партнерові, прискорення спиною вперед на початкове місце. Партнер зупиняє м’яч ступнею : виконує те саме;
- ведення м’яча до «фішки» передача зовнішньою стороною стопи партнерові, прискорення спиною вперед на початкове місце. Партнер зупиняє м’яч ступнею : виконує те саме;
- ведення м’яча до «фішки» передача носком партнерові, прискорення спиною вперед на початкове місце. Партнер зупиняє м’яч ступнею : виконує те саме;
- передача м’яча через майданчик партнерові внутрішньою стороною стопи та виконує біг до середини майданчика з високим підійманням стегна, назад виконує захлестування гомілки назад. Партнер зупиняє м’яч і виконує теж саме.;
- накидання м’яча та відбивання партнером вказаною вчителем частиною тіла, а саме : 1. щічкою; 2. прямим підйомом; 3. коліном; 4. головою.
|
2 хв.
15 сек. 15 сек.
15 сек.
15 сек.
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
30 сек. 30 сек. 30 сек. 30 сек. |
Організація учнів на урок.
Чітке виконання імітаційних вправ.
Учні розбиваються по парах та розміщуються по майданчику стоячи один напроти одного.
Учні виконують чіткі накиди м’яча на задану частину тіла. Відбивання назад в руки партнера. |
|
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА - 27 хвилин
|
||||
|
а). Перешикування учнів в 2 колони та розташування по майданчику.
Ведення м’яча з обведенням фішок та кінцевим ударом в руки воротарю, який далі веде м’яча ногами в кінець своєї колони. Гравець, що виконував удар стає воротарем. Вправа виконується потоком;
б). Ведення м’яча з обведенням фішок. Передача м’яча партнерові який скидує під удар по воротах. Гравець, що пробив стає пасуючим, а пасуючий стає у ворота, воротар виконує ведення м’яча в кінець колони;
в). Передача м’яча партнерові, що стоїть за серединою майданчика, ривок до фішки, партнер повертає м’яча, після чого виконує імітацію обігравання суперника з подальшим ударом по воротах. Далі гравець, що бив стає на місце пасуючого той в свою чергу стає у ворота, а воротар вільним веденням повертається в кінець колони;
г). Навчальна гра 5 х 5 : Гравці, що не грають займають «Стейчінгом». В разі нічиї капітани команд вибирають гравців ( по одному з кожної команди) для набивання на голові і визначають команди фіналісти та команду, що гратиме за третє місце.
|
2 хв.
5 хв.
5 хв.
5 хв.
10 хв.
|
Організоване перешикування в 2 колони.
Вправи виконуються за сигналом вчителя, повільне обведення фішок і чіткий удар в руки воротарю. Воротар веде м’яч по краю майданчика.
Передача м’яча після ведення в ноги партнерові в чіткий накат під удар в руки воротарю.
Максимальний ривок до фішки. Учень, що повернув м’яч виконує імітацію відбору м’яча не відбираючи його. Обігравши противника чіткий удар в руки воротаря.
Розподіл гравців на 4 команди - жеребкування. Гра по 2 хвилини, переможці грають у фіналі, програвші грають за 3 - 4 місце. |
|
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА - 3 хвилини
|
||||
1.
2.
3.
4. |
Біг в повільному темпі.
Шикування.
Обговорення проведеної роботи.
Домашнє завдання :
|
1 хв.
30 сек.
1 хв.
30 сек. |
|
|