«Інноваційний урок фізичної культури: «Нові види спорту від проєкту «JuniorZ»

Про матеріал
Конкурсний урок "Інноваційний урок з фізичної культури", на цьому уроці учні дізнаються про діяльність «Спортивного руху Олександра Педана» та його проект «JuniorZ», ознайомляться з новими формами роботи з оздоровчої рухової активності, а саме новими видами спорту, пропонованими цим проектом. В основній частині уроку усі учні матимуть змогу випробувати свої можливості щодо технічного освоєння елементів чирлідингу, гри у петанк, фризбі та бадмінтон.
Перегляд файлу

Тематичний модуль «Легка атлетика»   

Тема:  «Інноваційний урок фізичної культури:

«Нові види спорту від проєкту «JuniorZ»

 

Анотація: на цьому уроці учні дізнаються про діяльність «Спортивного руху Олександра Педана» та його проект «JuniorZ», ознайомляться з новими формами роботи з оздоровчої рухової активності, а саме новими видами спорту, пропонованими цим проектом. В основній частині уроку усі учні матимуть змогу випробувати свої можливості щодо технічного освоєння елементів чирлідингу, гри у петанк, фризбі та бадмінтон. З метою розвитку соціальної компетентності школярів, використовується змагальний метод. Клас об’єднано у три команди і в основній частині уроку вони по черзі, по коловій системі, працюють  в одній із робочих зон спортивної зали. Разом з тим учасники заходу мають змогу реалізувати можливості співпраці з однолітками, адже використано на уроці групову, парну форми роботи; адекватно реагувати на думки, позиції, ставлення інших членів групи; навчаються дотримуватися правил; розуміти інших гравців як представників інтересів єдиного колективу, цілеспрямовано діяти з учасниками  групи під час  ігор; навчаються виконувати функції, які закріплені за кожним учнем.

Назва навчальної програми, автори програми:  Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів. 5 – 9 класи. Автори: робоча група під керівництвом Т. Ю. Круцевич.[ Електронний ресурс] – Режим доступу: https://osvita.ua › Середня освіта › Навчальні програми › Програми для 5-9 класів

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Компетенції учнів на уроці:

  • розширення рухового досвіду учнів в легкій атлетиці;
  • вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання  їх у повсякденній та ігровій діяльності;
  • розвиток силових та швидкісно-силових компетенцій;
  • розвиток комунікативних компетенцій;
  • закріплення знань з  нових видів спорту, спрямованих на зміцнення здоров’я.

Мета уроку:

Ознайомити учнів з новими видами спорту від проекту «JuniorZ»,  забезпечити розширення рухового досвіду учнів, удосконалення навичок життєво необхідних дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;

сприяти формуванню практичних навичок учнів щодо самостійних занять фізичними вправами;

мотивувати учнів до занять новими видами спорту – бадмінтон, фризбі, петанк.

Інвентар та обладнання:

Спортивні накидки: сірі – 6 шт., оранжеві – 5 шт. та сині – 4 шт;

набір гри у бадмінтон – 6 пар (ракетка з воланчиком);

сітка волейбольна  – 1 шт.;

диски «Фризбі»  – 3 шт;

набір «Петанк «JuniorZ» – 1 шт.;  

ноутбук, екран, мультимедійний проектор;

презентація інтерактивного змісту.

 

Місце проведення уроку: спортивна зала

№№ з/п

Зміст діяльності учнів

Тривалість, хв.

Організаційно-методичні вказівки

І. Вступна частина – 4 хв.

  1.  

Організований перехід до місця занять в одну колону.

 

30 сек. 

Учні перевдягнені у спортивну форму.

Менш підготовлені учні розташовані в кінці колони.

Під музичний супровід – спортивний марш заходять до зали.

Учитель зустрічає клас біля столу, демонструється презентація до уроку.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\тома на фоні098.jpg

 

  1.  

Шикування, розрахунок по порядку номерів, рапорт чергового.

Привітання вчителя.

 

1 хв.

Учні шикуються у шеренгу навпроти екрана. 

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\вступ227.jpg

Учитель по центру перед учнями, потім займає місце біля столика для показу презентації

  1.  

Повідомлення теми та завдань уроку з використанням презентації.

Учитель знайомить з темою, епіграфами уроку. Коротко про «Спортивний рух Олександра Педана»,

проєкт «JuniorZ».

За презентацією знайомить учнів з новими видами спорту: слайди з показом фото сімох видів спорту, що пропонуються проектом для використання на уроках фізичної культури: чирлідинг, петанк, фризбі, регбі, корфбол, бадмінтон, флорбол.

2 хв.

Коротка бесіда з учнями.

Знайомство з сімома видами спорту проєкту «JuniorZ».

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\презент Педан102.jpg

 

 

  1.  

Замір ЧСС.

 

30 сек.

Вимірювання ЧСС. Норма – 25 уд. / 15 сек

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\пульс10.jpg

 

ІІ.  Підготовча частина −  5 хв.

1.

Розрахунок на перші-другі номери. Перешикування у дві шеренги.

1 хв.

Учні розраховуються на перші-другі номери. Перешикування у дві шеренги. C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\КОНКУРС мельник тамара\урок 1фото\вступ227.jpg

 

2.

Розминка у вигляді рухової вправи «Чирлідинг»

3 хв.

Виконання розминки з  музичним супроводом «Чирлідинг».

Дівчатка із завчасно виготовленими помпонами.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\чирлідинг088.jpg

3.

Дихальні вправи

1 хв.

 

Зробити вільний вдих і затримати дихання , поки це приємно. 

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\вправа руки вгору 076.jpg

Під час вправи корпус тримати прямо. 

Правила поведінки учнів під час уроку. Вимірювання ЧСС. Норма – 25 уд. / 15 сек

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\пульс10.jpg

 

ІІІ.  Основна частина − 28 хв.

 

1.

Розподіл учнів на три групи відповідно до підготовлених трьох робочих зон для заняття трьома видами спорту: зона для петанку, зона для фризбі, зона для гри у бадмінтон.

9 хв.

«Колове тренування»

Розподіл класу на три групи. Перехід по робочих зонах.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\перехід зони291.jpg

Учні – хлопці у сірих накидках, 6 чол., займають зону гри у петанк;

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\петанк сірі146.jpg

 

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\петанк сірі341.jpg

дівчата у синіх накидках, 4 чол. – займають зону гри у бадмінтон;

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\бадмінтон сині113.jpg

дівчата в оранжевих накидках, 5 чол. – займають зону гри у фризбі, грають у колі.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\оранжеві фризбі 373.jpg

9.

Перехід команд по колу у наступну ігрову зону по свистку учителя.

 15 сек.

Команди переходять по колу у наступну ігрову зону.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\перехід зони291.jpg

10

Друге коло навчальних ігор у трьох робочих зонах для заняття трьома видами спорту: зона для петанку, зона для фризбі, зона для гри у бадмінтон.

  9 хв.

Учні – хлопці у сірих накидках, 6 чол., займають зону гри у фризбі;

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\перехід сірі180.jpg

дівчата у синіх накидках, 4 чол. – займають зону гри у петанк;

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\петанк327.jpg

 

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\пояснення петенк264.jpg

 

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\пояснення кидка петанк305.jpg

дівчата в оранжевих накидках, 5 чол. – займають зону гри у бадмінтон

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\перехід по зонам083.jpg

11

Перехід команд по колу у наступну ігрову зону по свистку учителя.

 15 сек.

Команди переходять по колу у наступну ігрову зону.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\перехід зони291.jpg

 

12

Третє коло навчальних ігор у трьох робочих зонах для заняття трьома видами спорту: зона для петанку, зона для фризбі, зона для гри у бадмінтон.

 9 хв.

Учні – хлопці у сірих накидках, 6 чол., займають зону гри у бадмінтон;

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\бадмінтон сірі 381.jpg

дівчата у синіх накидках, 4 чол. – займають зону гри у фризбі;

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\фризбі сині091.jpg

дівчата в оранжевих накидках, 5 чол. – займають зону гри у петанк.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\петанк оранжеві060.jpg

 

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\петанк оранж 194.jpg

 

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\петанк оранж 191.jpg

 

13

Замір ЧСС.

 

30 сек.

Вимірювання ЧСС. Норма – 25 уд. / 15 сек.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\пульс10.jpg

 

ІV. Заключна частина – 8 хв.

14

Вправи на відновлення

 5 хв.

В обхід залу. Темп середній.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\по колу350.jpg

Руки вгору.

Руки за голову.

Руки на пояс.

Спину тримати рівно.

Заключне вимірювання ЧСС. Норма – 27 уд/хв.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\пульс10.jpg

15

Аналіз досягнень учнів на уроці.

 

2 хв.

Підвести підсумки уроку.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\шикуванн323.jpg

Визначити команду учнів, які за загальною сумою набрали найбільшу кількість балів у грі петанк.

Рефлексія: питання до учнів «Які види спорту опанували на уроці?»

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\шикування кінець097.jpg

Оголошення оцінок.

16

 Домашнє завдання

1 хв.

Виконувати вправи   ранкової гімнастики.

 

 

 

docx
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку