Тематичний модуль «Футбол» Тема. Урок з елементами футболу у 7 класі

Про матеріал
Мета уроку: Забезпечити розширення рухового досвіду учнів, удосконалення навичок життєво необхідних дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності, а саме: ознайомити з ударами по м’ячу зовнішнім і внутрішнім боком стопи; закріпити зупинку м’яча підошвою; удосконалити техніку гри у футбол; сприяти формуванню практичних навичок учнів щодо самостійних занять футболом; скласти умови для формування стійкого інтересу учнів до засобів футболу.
Перегляд файлу

Тематичний модуль «Футбол» 

Тема. Урок з елементами футболу у 7 класі  

 

Назва навчальної програми, автори програми:  Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів. 5 – 9 класи. Автори: робоча група під керівництвом Т. Ю. Круцевич. [ Електронний ресурс] – Режим доступу: https://osvita.ua › Середня освіта › Навчальні програми › Програми для 5-9 класів

 

Тип уроку: тренувальний урок .

Компетенції учнів на уроці:

  • розвиток інтересу і звички до систематичних занять фізичною культурою і спортом;
  • аналіз і оцінка діяльності однокласників під час командної гри; вміння переймати в  них нове;
  • розуміння користі занять фізичними вправами для здоров’я людини;
  • володіння прийомами самореалізації, особистісного самовираження і саморозвитку, вміння контролювати фізичний стан організму
  • вміння уживатися з іншими; 
  • готовність набувати нових знань з власної ініціативи.

 

 Мета уроку:

 

Забезпечити розширення рухового досвіду учнів, удосконалення навичок життєво необхідних дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності, а саме:

ознайомити з ударами по м’ячу зовнішнім і внутрішнім боком стопи;  закріпити зупинку м’яча підошвою;

удосконалити техніку гри у футбол;

сприяти формуванню практичних навичок учнів щодо самостійних занять  футболом;

скласти умови для формування стійкого інтересу учнів до засобів футболу.

 

Інвентар та обладнання:

м’ячі футбольні – 6 шт.;

спортивні накидки: сірі – 8 шт., оранжеві – 8 шт.;

стійки для стрибків – 10 шт.;

конуси –  12 шт.;

свисток – 1 шт.;

таймер – 1 шт.;

ноутбук, екран, мультимедійний проектор;

презентація інтерактивного змісту.

 

Місце проведення уроку: спортивна зала

 

 №  з/п

Зміст

 

Дозування

Організаційно-методичні  вказівки

І. Вступна частина – 5 хв.

1.

Організований перехід до місця занять. Шикування в одну шеренгу.

 

30 сек.

Учитель очікує дітей у залі, підготовка презентації

 

 

 

 2.

 

 

 

 

 

 

Розрахунок по порядку номерів, рапорт про готовність до уроку.

1 хв.

Звернути увагу на спортивну форму.

 

3.

Оголошення теми уроку.

Ознайомлення із завданнями уроку.

 

 1 хв.

 

4.

Вступна бесіда з використанням презентації з історії футболу

2 хв.

 

5.

Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 10 сек.

До 30 сек.

ЧСС повинно не перевищувати 70 уд/хв.

 

ІІ.  Підготовча частина − 10  хв.

1.

Різновиди ходьби (звичайна, на носках, на п’ятках, на внутрішній стороні стопи, на зовнішній).

 

1 хв.

Змінювати положення рук. Стежити за поставою.

 

 

2.

Повільний біг

1 хв.

Дихати повільно. Утримувати дистанцію

 

3.

Бігові та стрибкові вправи:

- біг приставним кроком лівим (правим) боком;

- біг спиною вперед;

- біг із високим підніманням стегна;

- біг із закиданням гомілки;

- підскоки в гору із просуванням уперед.

2 хв.

 

Зберігаючи дистанцію

2 кроки

 

4.

Загальнорозвивальні вправи на місці.

1.В.П.-О.С. 1-8  кругові оберти головою праворуч 1-4;5-8 ліворуч.

 

2.В.П-О.С.1-4-кругові оберти прямими руками вперед.

В.П.- те саме назад.

 

3.В.П-О.С 1-4 ривки руками перед грудьми з поворотами ліворуч .В.П. 5-8 те саме праворуч.

 

4.В.П.- широка стійка на 1-4 нахили ліворуч.

   В.П.-5-8 те саме праворуч.

 

5. В.П.- широка стійка ноги нарізно-1-8 кругові оберти тулуба ліворуч,праворуч.

 

6.В.П.- те саме нахили вперед,1-4 те саме нахили назад 5-8.

 

7.В.П.широка стійка. Махи ногами вперед і назад.1-4 лівою; те саме правою 1-4.

 

8.В.П.- широка стійка.

Присід на  двох ногах.

 

9. В.П. – руки на поясі, нога на носочку, повороти стопи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 6 хв.

 

2 разів.

2-8 разів.

 

 

 

2-8 разів.

 

2-8 разів.

 

 

2-8 разів.

 

 

2-8 разів.

 

2-4раза

 

 

8 разів.

 

8 разів.

Розрахунок на 1-й та 2-й номери, шикування у дві шеренги.

 

Тримати рівновагу.

 

Ноги не згинати.

 

 

Ноги в коліні не згинати, носки тянути.

Повороти стопи по колу. Спина рівна стопи розвернуті.

5.

Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 10 сек.

До 30 сек.

ЧСС повинно не перевищувати 70 уд/хв.

 

ІІІ.  Основна частина −   25  хв.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

Естафетні змагання

«Стрибки через стійки»

 

1. Стрибки через стійки прямо направлено.

2. Стрибки через стійки з бічними поворотами.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Естафета з м’ячем з використанням конусів

1. Підготовка робочого поля для естафети.

2. Естафета з елементами футболу.

Розстановка фішок в одну лінію:

- ведення м’яча внутрішнім і зовнішнім боком стопи зигзагом навколо конусів;

- перекочування м’яча підошвою;

- обведення  стійок.

Розстановка конусів у шахматному порядку:

- ведення м’яча внутрішнім і зовнішнім боком стопи зигзагом навколо конусів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи  на підготовку  до навчальної гри у футбол за спрощеними правилами.

 

1. Удари по м’ячу та зупинка підошвою:

- внутрішнім боком стопи правою (лівою) ногою у два дотики;

- зовнішнім боком стопи правою(лівою)ногою у два дотики;

- те саме в один дотик.

 

2. Передачі м’яча ногою у парах на місці.

 

 

Двостороння навчальна гра у футбол за спрощеними правилами.

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 8 хв.

Розподіл учнів на дві команди відповідно до номерів: 1-а команда учнів у сірих накидках, 2-а команда – в оранжевих.

Постановка завдання

 

 

 

Підготовка робочого поля: встановлення  в одну лінію по 6 конусів для кожної команди.

Перекочувати м’яч підошвою.

 

Вести м’яч внутрішнім   боком стопи.

 

 

 

Учнів  розташувати у дві шеренги навпроти один одного.

Поділити на «четвірки»,

У роботі – один м’яч на 4 учні. Усього  використати 4 м’ячі.

 

 

 

 

 

 

 

Поділ учнів на команди здійснюється за кольором накидок.

5.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

30 сек.

 

 

У нормі ЧСС складає до 75 ударів/хв.

 

ІV. Заключна частина –  5 хв.

 1.

Вправи на релаксацію.

 

1-2 хв.

 

Вправи на відновлення.

2.

 

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

30 сек.

 

 

У нормі ЧСС складає до 75ударів/хв.

 

3.

 

 

Підбиття підсумків уроку.

Вікторина з використанням презентації на закріплення відомостей про історію футболу, що подавалися на початку уроку, з використанням презентації.

 

 

2 хв.

 

Показ слайдів вікторини.

Відзначити команди-переможців у різних іграх і учнів, які старанно виконували завдання.

4.

 

Домашнє завдання.

 

 

До 1 хв.

 

.

Виконувати комплекс ранкової гімнастики, вправи на укріплення преса, стрибки через скакалку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку