Інноваційний урок з фізичної культури

Про матеріал
Сприяти формуванню в учнів рухових умінь та навичок з використанням рухливих ігор та естафет; продовжувати збагачення рухового досвіду учнів під час спортивних розваг.
Перегляд файлу

 

Автор – упорядник

ФОТО

ПІБ

МІСЦЕ РОБОТИ (РАЙОН, МІСТО, ЗНЗ), ПОСАДА

ТЕЛЕФОН / E-MAIL

СТАЖ

КАТЕГОРІЯ

 

 

Дикун

Віталій

Петрович

Гуляйпільський район, село Гуляйпільське

Гуляйпільська ЗОШ I-III ступенів (вчитель фізичної культури)

vitaliy.dikun@ukr.net

0507708431

5

II

Девіз Щоб насолоджуватися здоров’ям, потрібно працювати над собою.

План-конспект уроку з фізичної культури

Тема уроку: допомога другові

ЗА НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ

ЗА ПРОГРАМОЮ ЮНІСЕФ

Рухливі ігри

Допомога другові

Педагогічні завдання: ……

ЗА НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ

ЗА ПРОГРАМОЮ ЮНІСЕФ

Сприяти формуванню в учнів рухових

умінь та навичок з використанням

рухливих ігор та естафет;

продовжувати збагачення рухового

досвіду учнів під час спортивних розваг.

Забезпечити дієвий процес щодо

класифікації учнями прикладів ввічливої,

гуманної, відповідальної поведінки;

створити можливості для позитивного

застосування лідерських навичок учнів у

різних формах активності та навчання

можливості активної допомоги другові.

 

Інвентар та обладнання, кількість:

  •  лист А4 - 8шт.;
  •  2 обруча;
  •  6 м’ячів;
  •  2 гімнастичні палки;
  •  2 тенісні ракетки;
  •  2 кульки;
  •  9 фішок;
  •  манішки за кількістю учнів;
  •  гумовий м’яч.


Клас учнів: 4

№ №

ЧАС.

НАЗВА ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ РУХОВОГО ЗАВДАННЯ

МАКС. ЧСС ЗА 1 ХВ.

  1.  

2хв

Брифінг

1. Обираємо

 

Назва: Мотивування.

Пояснення сутності

роботи, учні відповідають на запитання.

Опис: учні стоять у

шерензі та дають

відповідь «так» чи «ні»:

- Чи є у вас друзі?

- Яким чином можна

допомогти другові?

а) словами;

б) діями;

в) підняттям настрою

- Якщо вашому другові

знадобиться допомога ,чи

зможете ви йому

допомогти?

108-113

ПМ[1]

ПБ[2] Розвиток уваги

  1.  

5хв

Ігрові завдання на увагу

1. Знайомимося

 

завдання на увагу. Знайомимося

Назва: гра на увагу

«Поділ на групи»

Опис: за командою

вчителя учні поділяються

на групи по три, чотири;

за кольором спортивної

форми, за довжиною

волосся; роблять

геометричні фігури, після

цього поділяються на

пари.

114-125-

ПМ: Розвиток уваги,

координації рухів.

ПБ: ПБ: Згуртованість

команди

  1.  

5 хв

Розминка з фантазією

1. Розминаємося

 

Назва: вправа «Сонечко»

Опис: учні за командою

вчителя змінюють

партнерів у парах, та

цими парами утворюють

коло.

Кожна пара демонструє

вправи для розвитку

різних частин тіла,

тримаючись за руки.

125-135

ПМ: Уникнення

тотального контролю

учнів і самостійний

розвиток м’язів.

 

 

 

ПБ: Робота для розвитку

взаєморозуміння та

підтримки

  1.  

 

Кардіо-тренування

1. Тренуємося

10 хв

Назва: «Вибивний»

Опис: учні поділяються

на 2 групи - зайців та

вовків. «Вовки»

розподіляються по

обидва боки залу і

передаючи один одному

м’яча, вибивають зайців.

Заборонено кидати м’яча

в голову.

В межах фітнес-зони

2. Тренуємося

8 хв

Кругова естафета

 

«Ланцюжок»

Опис: учні працюють

парами по станціям,

роблячи вправи з

предметами.

1. Ковзани

2. Лижі

3. Санчата

4. М’яч на передпліччях

5. Гімнастична палиця на

одній нозі

6. Біг з обручем

приставним кроком

7. Дихальні вправи з

пакетами, тримаючись за

руки

8. Переніс вантажу (5 м’ячів)

9. Перенести тенісну

кульку, тримаючись за руку

 

 

 

ПМ: За допомогою цієї

гри учні розвивають

навики швидкості, уваги,

координації рухів і

влучності.

ПБ: Ця гра припускає

тісну взаємодію у

команді, а отже тут немає

вираженого панування та

підпорядкованості.

 

  1.  

 

Корекційно-реабілітаційні вправи

1. Удосконалюємося

5 хв

Назва: Міні-гра «Виклик номерів» 

Корекційно-реабілітаційні вправи 5.1. Удосконалення

5хв Назва: Міні-гра «Виклик номерів»

 

Опис: учні шикуються в

шеренгу та

розраховуються по

порядку. За командою

вчителя учні будь-якого

номеру підбігають до

нього і повторюють рухи.

А якщо вчитель називає

2, 3 і більше номерів, то

учні виконують свою

вправу.

150-145

ПМ: Учні вчяться

концентрувати увагу та

швидко приймати

рішення.

ПБ: Згуртованість та

взаємодія вчить учнів

знаходити компроміс.

  1.  

 

Дебрифінг

1. Аналізуємо

5 хв

 Назва: вправа на

відновлення «Вогонь,

вода та земля»

Опис: Опис: учні

розподіляються на три

групи «Вогонь», «Вода»,

«Земля».

Учні сідають за своїм

бажанням у будь-яку

позу і будують

геометричну фігуру

своєю групою. Діти

поновлюють дихання та

виконують релаксуючі

вправи.

115-110

ПМ: Учні отримали

новий досвід під час

спортивних розваг і

вдосконалили рухові

вміння та навички.

ПБ: Учні отримали

можливості для активної

допомоги другові, а

також приклади

ввічливої відповідальної

поведінки.

 

1

 


[1] Проактивне мислення / посил на розвиток проактивного мислення учнів.

[2] Проти булінгу / прив’язування діяльності до профілактики булінгу (Stop Bulling).

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку