ФОТО |
ПІБ |
МІСЦЕ РОБОТИ (РАЙОН, МІСТО, ЗНЗ), ПОСАДА |
ТЕЛЕФОН / E-MAIL |
СТАЖ |
КАТЕГОРІЯ |
|
Дикун Віталій Петрович |
Гуляйпільський район, село Гуляйпільське Гуляйпільська ЗОШ I-III ступенів (вчитель фізичної культури) |
vitaliy.dikun@ukr.net 0507708431 |
5 |
II |
Девіз Щоб насолоджуватися здоров’ям, потрібно працювати над собою.
ЗА НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ |
ЗА ПРОГРАМОЮ ЮНІСЕФ |
Рухливі ігри |
Допомога другові |
ЗА НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ |
ЗА ПРОГРАМОЮ ЮНІСЕФ |
Сприяти формуванню в учнів рухових умінь та навичок з використанням рухливих ігор та естафет; продовжувати збагачення рухового досвіду учнів під час спортивних розваг. |
Забезпечити дієвий процес щодо класифікації учнями прикладів ввічливої, гуманної, відповідальної поведінки; створити можливості для позитивного застосування лідерських навичок учнів у різних формах активності та навчання можливості активної допомоги другові. |
Інвентар та обладнання, кількість:
№ № |
ЧАС. |
НАЗВА ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ РУХОВОГО ЗАВДАННЯ |
МАКС. ЧСС ЗА 1 ХВ. |
|||
|
2хв |
Брифінг |
||||
1. Обираємо |
|
Назва: Мотивування. Пояснення сутності роботи, учні відповідають на запитання. |
Опис: учні стоять у шерензі та дають відповідь «так» чи «ні»: - Чи є у вас друзі? - Яким чином можна допомогти другові? а) словами; б) діями; в) підняттям настрою - Якщо вашому другові знадобиться допомога ,чи зможете ви йому допомогти? |
108-113 |
||
ПМ[1] |
ПБ[2] Розвиток уваги |
|||||
|
5хв |
Ігрові завдання на увагу |
||||
1. Знайомимося |
|
завдання на увагу. Знайомимося Назва: гра на увагу «Поділ на групи» |
Опис: за командою вчителя учні поділяються на групи по три, чотири; за кольором спортивної форми, за довжиною волосся; роблять геометричні фігури, після цього поділяються на пари. |
114-125- |
||
ПМ: Розвиток уваги, координації рухів. |
ПБ: ПБ: Згуртованість команди |
|||||
|
5 хв |
Розминка з фантазією |
||||
1. Розминаємося |
|
Назва: вправа «Сонечко» |
Опис: учні за командою вчителя змінюють партнерів у парах, та цими парами утворюють коло. Кожна пара демонструє вправи для розвитку різних частин тіла, тримаючись за руки. |
125-135 |
||
ПМ: Уникнення тотального контролю учнів і самостійний розвиток м’язів.
|
ПБ: Робота для розвитку взаєморозуміння та підтримки |
|||||
|
|
Кардіо-тренування |
||||
1. Тренуємося |
10 хв |
Назва: «Вибивний» |
Опис: учні поділяються на 2 групи - зайців та вовків. «Вовки» розподіляються по обидва боки залу і передаючи один одному м’яча, вибивають зайців. Заборонено кидати м’яча в голову. |
В межах фітнес-зони |
||
2. Тренуємося |
8 хв |
Кругова естафета
«Ланцюжок» |
Опис: учні працюють парами по станціям, роблячи вправи з предметами. 1. Ковзани 2. Лижі 3. Санчата 4. М’яч на передпліччях 5. Гімнастична палиця на одній нозі 6. Біг з обручем приставним кроком 7. Дихальні вправи з пакетами, тримаючись за руки 8. Переніс вантажу (5 м’ячів) 9. Перенести тенісну кульку, тримаючись за руку |
|
||
|
|
ПМ: За допомогою цієї гри учні розвивають навики швидкості, уваги, координації рухів і влучності. |
ПБ: Ця гра припускає тісну взаємодію у команді, а отже тут немає вираженого панування та підпорядкованості. |
|
||
|
|
Корекційно-реабілітаційні вправи |
||||
1. Удосконалюємося |
5 хв |
Назва: Міні-гра «Виклик номерів» |
Корекційно-реабілітаційні вправи 5.1. Удосконалення 5хв Назва: Міні-гра «Виклик номерів»
Опис: учні шикуються в шеренгу та розраховуються по порядку. За командою вчителя учні будь-якого номеру підбігають до нього і повторюють рухи. А якщо вчитель називає 2, 3 і більше номерів, то учні виконують свою вправу. |
150-145 |
||
ПМ: Учні вчяться концентрувати увагу та швидко приймати рішення. |
ПБ: Згуртованість та взаємодія вчить учнів знаходити компроміс. |
|||||
|
|
Дебрифінг |
||||
1. Аналізуємо |
5 хв |
Назва: вправа на відновлення «Вогонь, вода та земля» |
Опис: Опис: учні розподіляються на три групи «Вогонь», «Вода», «Земля». Учні сідають за своїм бажанням у будь-яку позу і будують геометричну фігуру своєю групою. Діти поновлюють дихання та виконують релаксуючі вправи. |
115-110 |
||
ПМ: Учні отримали новий досвід під час спортивних розваг і вдосконалили рухові вміння та навички. |
ПБ: Учні отримали можливості для активної допомоги другові, а також приклади ввічливої відповідальної поведінки. |
|||||
1
[1] Проактивне мислення / посил на розвиток проактивного мислення учнів.
[2] Проти булінгу / прив’язування діяльності до профілактики булінгу (Stop Bulling).