ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ,
ДЛЯ УЧНІВ З КЛАСУ.
Тема: Організаційні вправи, загально-розвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі медведі» .
Мета : Навчати- правильності рухів та положення тіла в русі на довгі дистанції, правильно дихати під час бігу на довгі дистанції.
Розвивати- вміння і навички правильно розподіляти сили в русі на довгі дистанції, координацію та спритність в ігровій формі.
Виховувати - морально-вольові якості, витривалість, спритність, почуття колективізму, повагу, взаємодопомогу.
Тип уроку: формування та вдосконалення вмінь та навичок.
Інвентар (обладнання) свисток, крейда.
Завдання уроку:
1. Сприяти вихованню морально-вольових якостей: витривалості, гуманізму, поваги, взаємодопомоги, справедливості, почуття колективізму.
2. Формувати навички і вміння швидко і чітко координуватися в просторі, напрацьовувати спритність і витривалість в ігровій формі.
3. Удосконалювати техніку бігу на довгі дистанції, витривалість, спритність ,координацію в просторі.
4.Вивчити техніку бігу на довгі дистанції, та як правильно дихати під час процесу.
5. Закріплювати навички і вміння правильно координуватися в просторі і покращувати спритність і витривалість учнів під час гри «Білі медведі» .
№ п/п
|
Зміст уроку |
Дозу-вання |
|
Організаційно-методична вказівка |
|||
Підготовча частина уроку (15 хв) |
|||||||
1
|
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку |
1 хв
|
Перевірити наявність та охайність спортивної форми |
||||
2
|
Правила поведінки і безпеки під час виконання фізичних вправ |
30с |
Виконувати вправи по команді вчителя |
||||
3
|
ЧСС за 6 с |
15с |
Готовність учнів до уроку |
||||
4
|
Стройові вправи: • Перешикування з однієї шеренги в дві. • Повороти на місці ліворуч, праворуч, кругом • Шикування з шеренги в колону
|
3 хв 1 хв
1 хв
1 хв |
Перешикування першого і другого номера. Поворот на місці на п'ятці та носках Шикування учнів в одну шеренгу, в одну колону |
||||
|
|||||||
5
|
Біг по залу: • біг в обхід по залу. |
2 хв 30с |
Ноги потрібно виносити на висоту 10 — 15 см від підлоги |
||||
• Кругові оберті кистями, ліктями, плечами на 1-4 вперед, 5-8 назад. |
30с |
Виконуємо в максимальній амплітуді. |
|||||
• Ходьба на носках, руки на пояс, на рахунок 1 — 4 ходьба на п'ятках, руки за голову, на рахунок 5 — 8 |
15с |
Вправа на формування постави |
|||||
• Ходьба на внутрішній частині стопи, руки на пояс 1 — 4; ходьба на зовнішній частині стопи, руки за голову 5 — 8 |
|
Те ж саме |
|||||
6
|
Біг по залу |
|
У повільному темпі |
||||
7
|
Біг приставними кроками: 1 — 4 правим боком, руки на пояс; 5 — 8 лівим боком, руки за голову |
15с |
У середньому темпі 1 — 4 обличчям до вчителя; 5 — 8 спиною до вчителя |
||||
8
|
Біг з високим підніманням колін: 1 — 4; закидання гомілок назад 5 — 8 |
15с |
|
||||
9
|
Підскоки з високим підніманням колін, з плесканням у долоні, руки в сторони: 4 — оплеск у долоні під правим коліном, 5 — В. п. 6 — 8 те ж саме під лівим коліном |
30с |
Вправу виконувати енергійно, намагатися тримати спину вертикально |
||||
10
|
Ходьба в повному присіді. |
30с |
Руки тримати на колінах. |
||||
|
ЧСС за 6 с |
15с |
Готовність до основної частини уроку |
||||
Основна частина уроку (20 хв) |
|||||||
1
|
Вивчення і виконання правильної техніки бігу на довгі дистанції. |
12 хв |
|
||||
а |
Виконання нахилу тулуба вперед на дистанції розбігу. |
1хв |
В спині не прогинаємося |
||||
б
|
Виконання бігу на носках. |
1хв |
Не ставати на всю стопу |
||||
в
|
Подолання дистанції в повільному темпі до 900 метрів |
6 хв |
Тулуб вперед, не ставати на повну стопу. |
||||
2 |
Рухлива гра «Білі медведі» |
4 хв |
Ловити в парах тільки замкнувши в кільце. |
||||
Заключна частина уроку (5 хв) |
|||||||
1
|
Шикування в одну шеренгу |
15-20 с |
Учні звичайним кроком шикуються в одну шеренгу |
||||
2
|
Вправи на відновлення дихання: а) Очищаюче дихання: 1 — зробити повільний повний вдих, ненадовго затримати повітря; 2 — короткими і сильними поштовхами видихуємо через вуста, складені трубочкою |
2 хв |
Щоки не надувати |
||||
б) Голосове дихання: 1 — зробити повний вдих, затримати дихання; 2 — різким зусиллям видихнути через відкритий рот |
3—4 рази |
Видихати з різким звуком «ха» |
|||||
3
|
Підбиття підсумків уроку: визначення кращих учнів.
|
1 хв |
Учитель звертає увагу на учнів, які правильно і красиво виконують гімнастичні вправи |
||||