Тема: Організаційні вправи, загально розвивальні вправи. Положення тіла у просторі: сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Рухлива гра «Клас, струнко!», Г

Про матеріал
Тема: Організаційні вправи, загально-розвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі медведі» . Мета : Навчати- правильності рухів та положення тіла в русі на довгі дистанції, правильно дихати під час бігу на довгі дистанції. Розвивати- вміння і навички правильно розподіляти сили в русі на довгі дистанції, координацію та спритність в ігровій формі. Виховувати - морально-вольові якості, витривалість, спритність, почуття колективізму, повагу, взаємодопомогу. Тип уроку: формування та вдосконалення вмінь та навичок.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ,

ДЛЯ УЧНІВ З КЛАСУ.

 

Тема: Організаційні вправи, загально-розвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі медведі» .

Мета :   Навчати- правильності рухів та положення тіла в русі на довгі дистанції, правильно дихати під час бігу на довгі дистанції.

              Розвивати- вміння і навички правильно розподіляти сили в русі на довгі дистанції, координацію та спритність в ігровій формі.

              Виховувати - морально-вольові якості, витривалість, спритність, почуття колективізму, повагу, взаємодопомогу.

 

Тип уроку: формування та вдосконалення вмінь та навичок.

Інвентар (обладнання) свис­ток, крейда.

Завдання  уроку:

1. Сприяти вихованню мо­рально-вольових якостей: ви­тривалості, гуманізму, поваги, взаємодопомоги, справедли­вості, почуття колективізму.

2. Формувати навички і вміння швидко і чітко координуватися в просторі, напрацьовувати спритність і витривалість в ігровій формі.

3. Удосконалювати техніку бігу на довгі дистанції, витривалість, спритність ,координацію в просторі.

4.Вивчити техніку бігу на довгі дистанції, та як правильно дихати під час процесу.

5. Закріплювати навички і вміння правильно координуватися в просторі і покращувати спритність і витривалість учнів під час гри «Білі медведі»  .

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

№ п/п

 

Зміст уроку

Дозу-вання

 

 

 

Організаційно-методична

вказівка

Підготовча частина уроку (15 хв)

1

 

Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку

1 хв

 

Перевірити наявність та охайність спортивної форми

2

 

Правила поведінки і безпеки під час виконання фізичних вправ

30с

Виконувати вправи по команді вчителя

3

 

ЧСС за 6 с

15с

Готовність учнів до уроку

4

 

Стройові вправи:

• Перешикування з однієї шеренги в дві.

• Повороти на місці ліворуч, праворуч, кругом

• Шикування з шеренги в колону

 

3 хв

1 хв

 

1 хв

 

1 хв

Перешикування першого і другого номера.

Поворот на місці на п'ятці та носках

Шикування учнів в одну шерен­гу, в одну колону

 

 

5

 

Біг по залу:

• біг в обхід по залу.

2 хв 30с

Ноги потрібно виносити на висоту 10 — 15 см від підлоги

• Кругові оберті кистями, ліктями, плечами на 1-4 вперед, 5-8 назад.

30с

Виконуємо в максимальній амплітуді.

Ходьба на носках, руки на пояс, на рахунок 1 — 4 ходьба на п'ятках, руки за голову, на рахунок 5 — 8

15с

Вправа на формування постави

Ходьба на внутрішній частині стопи, руки на пояс 1 — 4; ходьба на зовнішній частині стопи, руки за голову 5 — 8

 

 

Те ж саме

6

 

Біг по залу

 

У повільному темпі

7

 

Біг приставними кроками: 1 — 4 правим боком, руки на пояс; 5 — 8 лівим боком, руки за голову

15с

У середньому темпі 1 — 4 обличчям до вчителя; 5 — 8 спиною до вчителя

8

 

Біг з високим підніманням колін: 1 — 4; закидання гомілок назад 5 — 8

15с

 

 

9

 

Підскоки з високим підніманням колін, з плесканням у долоні, руки в сторони: 4 — оплеск у долоні під правим коліном, 5 — В. п. 6 — 8 те ж саме під лівим коліном

30с

Вправу виконувати енергійно, намагатися тримати спину вертикально

10

 

Ходьба в повному присіді.

30с

Руки тримати на колінах.

 

 ЧСС за 6 с

15с

Готовність до основної частини уроку

Основна частина уроку (20 хв)

1

 

Вивчення і виконання правильної техніки бігу на довгі дистанції.

12 хв

 

а

Виконання нахилу тулуба вперед на дистанції розбігу.

1хв

В спині не прогинаємося

б

 

Виконання бігу на носках.

1хв

Не ставати на всю стопу

в

 

Подолання дистанції в повільному темпі до 900 метрів

6 хв

Тулуб вперед, не ставати на повну стопу.

 

2

Рухлива гра «Білі медведі»

4 хв

Ловити в парах тільки замкнувши в кільце.

Заключна частина уроку (5 хв)

1

 

Шикування в одну шеренгу

15-20 с

Учні звичайним кроком шикуються в одну шеренгу

2

 

Вправи на відновлення дихання: а) Очищаюче дихання: 1 — зробити повільний повний вдих, ненадовго затримати повітря; 2 — короткими і сильними поштовхами видихуємо через вуста, складені трубочкою

2 хв

Щоки не надувати

б) Голосове дихання: 1 — зробити повний вдих, затримати дихання; 2 — різким зусиллям видихнути через відкритий рот

3—4 рази

Видихати з різким звуком «ха»

3

 

Підбиття підсумків уроку:  визначення кращих учнів.

 

1 хв

Учитель звертає увагу на учнів, які правильно і красиво виконують гімнастичні вправи

 

doc
Додано
26 лютого
Переглядів
194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку