Інноваційний урок з фізичної культури "Бадмінтон"

Про матеріал
Ця розробка уроку спрямована на те, щоб формувати інтерес до занять бадмінтоном, як до засобу зміцнення здоров'я і підвищення рухової активності школярів.
Перегляд файлу

                План-конспект

      уроку з фізичної культури для учнів 6 класу

         Тема:

        «Інноваційний урок фізичної культури».

                                 Модуль:

                     «Бадмінтон»

 

 

                                              Підготувала:  Горбенко

                                                                                                   Ольга Едуардівна  

                                                                                    вчитель фізичної культури

 

 

 

Тема уроку: «Бадмінтон»

Мета: формувати інтерес до занять бадмінтоном, як до засобу зміцнення здоров'я і підвищення рухової активності школярів.

 

Завдання уроку: 

1.Ознойомити учнів з ракеткою і воланом;

2. Ознайомити з правилами гри у бадмінтон та триманням ракетки;

3. Навчити виконанню стійок у бадмінтоні;

4. Розвивати координацію рухів, спритність, швидкість реакції;

 

5.  Виховувати працелюбність, організованість, доброзичливе ставлення одне до одного;

 

Тип уроку: навчально-тренувальний

Інвентар: бадмінтонні ракетки, волани, папір, дидактичні матеріали, годинник, свисток.

 

Технічні засоби: програвач музичний, ноутбук, мультимедійний пристрій.

Місце проведення: спортивний зал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п\п

З м і с т

Дозування

О М В

1

2

3

4

     І

Підготовча частина

 

15 хв.

 

    1.

 

 

 

  

 

 

 

 

2.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  ІІ.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

   1.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

   2.

 

 

 

   3.

 

 

  

   4.

 

 

 

  

 

5.

Вхід до спортивного залу під музичний супровід;

 

-Шикування;

 

-Привітання;

 

-Інструктаж з БЖД;

 

 

Вимірювання ЧСС за 10с.;

 

 

 

 

 

 

Перешикування; стройові вправи на місці:  - праворуч;

                   

                   - ліворуч;

                

                   - кругом.


Різновиди ходьби з ракеткою:

 

-         ходьба на носках з обертанням ракетки навколо себе;

 

-         ходьба на п’ятках з обертанням ракетки навколо себе але в іншу сторону;

 

-         ходьба з високим підніманням стегна та переведенням ракетки під ногою, що знаходиться угорі;

 

-         ходьба в напівприсяді – ліва рука на поясі – права рука попереду тримає ракетку за стрижень і виконує обертання вліво – вправо;

 

 

-         теж саме лівою рукою

 

 Різновиди бігу з ракеткою:

 

-         біг звичайний  - махові рухи ракеткою перед собою вліво – вправо, махові рухи  ракеткою угорі вперед-назад ;

 

-         біг приставним кроком правим боком –  ракетка знаходиться у правій руці і виконує великий маховий рух  вліво – вправо;

 

-         біг приставним кроком лівим боком –  ракетка знаходиться у лівій руці і виконує великий маховий рух  вліво – вправо;

 

 

Ходьба на відновлення дихання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Не традиційна вправа на відновлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимірювання  ЧСС за 10с.

 

 

Основна частина

 

1.Перегляд  презентації  «Історія виникнення та правила гри у бадмінтон»

 

2. Перешикування в дві шеренги 

 

Ознайомлення з ракеткою

 

Хват ракетки  (  Backhand )

 

-Перешикування в трійки

 

Вправа з двома ракетками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа з ракеткою « Правою рукою віддаю, лівою беру»

 

 

 

 

 

 

Основні стійки:

 

- Прийняти нейтральну стійку (ноги на лінії, злегка зігнуті в колінах, ракетка перед собою);

 

- Прийняти правосторонню стійку (відкрите положення ракетки, нога права попереду);

 

- Прийняти лівосторонню стійку (закрите положення ракетки, ліва нога попереду);

Ознайомлення з воланом:

 

 -  тримання волана;

 

 

 

- вправа з воланами на координацію

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа  «жонглювання папером»

 

 

 

 

 

 

 

 

Жонглювання воланом

 

 

 

 

 

Парне жонглювання воланом

 

 

 

 

Вправа ловля волана ракеткою

                      

 

 

 

 

Заключна частина

 

Шикування в коло

 

 

Вправа в колі на відновлення

 

 

 

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС за 10с.


 

 

Досягнення за урок. Виставлення оцінок.

 

 

Домашнє завдання:  повторити стійки бадмінтоніста; різновиди хватів тримання ракетки;

 

 

 

 

Організований вихід під музичний супровід зі спортивного залу парами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

 

20с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

 

  3хв.  

 

15м

 

 

15м

 

  

 

15м

 

 

 

 

15м

 

 

 

 

 

 

15м

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

20с.

 

    

25 хв.

 

2 хв.

 

 

 

30с.

 

2хв.

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

5 хв.

 

30с.

 

1хв 30с.

 

 

 

 

 

 

 

20с.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

30с.

 

По типу трикутника.

 

Звернути увагу на спортивну форму.

 

Звернути увагу учнів на важливість правил з інструктажу.

 

Показники вимірювати   поклавши 3 пальці на зап’ясток або шию притиснути пульсуючу артерію. Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС.

 

 

 

 

 

В одну шеренгу. Чітке виконання стройових вправ.

 

 

 

 

 

 

Дистанція  між учнями – 2 кроки. В колоні по одному - по діагоналі.

 

Міцно тримати свою ракетку.

 

 

Стежити за поставою, спина рівна.

 

 

Амплітуда махів максимальна.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тримати дистанцію 2 кроки. Пересування змійкою.

 

 

Темп повільний. Слідкувати за диханням.

 

 

Своєчасно виправляти помилки.

 

Слідкувати за рухами своєї ракетки

 

 

Тримаючи ракетку у руках  повільно підіймаємо руки до підборіддя та опускаємо їх у  в.п. Дихання  не затримувати. Глибокі вдихи  і видихи

 

 

Сидячи на підлозі спиною один до одного, потрібно зняти з голови того, хто знаходиться попереду волан. Без допомоги рук, працюють тільки ноги. Вправу виконувати  не поспішаючи та дотримуватися правил безпеки.

 

 

Під контролем вчителя

 

 

 

 

 

Коментарі вчителя.

 

 

 

По команді вчителя .

 

Розповідь вчителя.

 

Рукою братися за ручку під прямим кутом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа  виконується в трійках. Учень, що знаходиться в центрі повертаючись довкруги передає ракетки іншим учням так, щоб вони взяли її правильним хватом. За сигналом вчителя учні починають вправу і за сигналом міняються місцями.

 

Учні працюють зімкнувшись у шеренги.

Стежити за правильністю виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

Вчитель по черзі піднімає руки: права вгорі – учні приймають правосторонню стійку; Ліва вгорі – лівосторонню; оплеск – нейтральна стійка.

 

 

 

Стежити за правильністю виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильністю тримання волана

 

 

 

 

 

 

 

 

Перекидання один одному волани одночасно у парах, один учень кидає по верху, а інший по низу. Слідкувати, щоб волан якомога менше торкався підлоги.

 

Кожний учень власноруч повинен зім’яти клаптик паперу, так, щоб утворився паперовий м’ячик.

 

 

 

Виконувати у шеренгах. Дотримуватися правил безпеки.

 

 

       

Пари розташовані хаотично. По черзі виконують жонглювання.

 

 

Підкинути волан на середню висоту і спіймати його ракеткою, у кого виходить його спіймати  - говорить голосно Я.

 

 

 

 

 

 

Лежачи на животі в колі, учні передають ракетку на якій знаходиться волан по колу. Слідкувати, щоб волан постійно знаходився на ракетці. Вправу виконувати повільно.

 

Визначити ступінь відновлення.

 

 

Визначити кращих

 

 

 

Перевірити ступінь розуміння учнями домашнього завдання

 

 

Звернути увагу на емоційний стан учнів

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Горбенко Ольга
Додано
8 квітня
Переглядів
80
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку