Інноваційні методи контролю

Про матеріал

В матеріалі вказуються платформи, за допомогою яких можна проводити контроль знань учнів, навчання учнів.

Перегляд файлу

Не навчайте дітей так, як навчали вас, - вони народились в інші часи...

Темпи  розвитку  та  використання комп'ютерних технологій значно  зросли станнiми  роками  завдяки різноманітним сучасним підходам та інноваційним тенденціям у навчанні. Вищі навчальні заклади та ЗНЗ відіграють велику роль у становленні новаторських  процесів та підготовці висококваліфікованих спеціалістів у контексті євроінтеграції. До випускників  висуваються  додаткові  вимоги  щодо  володіння іноземними  мовами, тому й сам процес викладання та перевірки знань повинен вдосконалюватися та відповідати сучасним вимогам.

Завдяки  інформаційним  технологіям  розширилися можливості  навчання учнів та студентів на всіх етапах (введення нового матеріалу, закріплення вмінь і навичок, перевірка знань), з'явилися нові методи викладання (дистанційні курси, що включають інтерактивний семінар, чат, форум, опитування, глосарії, завдання   та  тести).

Комп'ютерне тестування служить  засобом  поглибленої  перевірки  вивченої  теми  або розділу  навчальної  програми, ліквідації  прогалин  у  знаннях та  навичках учнів. Електронне  тестування  є  засобом  навчання  в  педагогічній системі  дистанційного  курсу, що  містить  елементи,  властиві  будь-якій  дидактичній  системі. Крім  того,  електронне тестування  є  додатковим  засобом  організації  навчального  процесу в межах  традиційної  освітньої  системи. Таке  тестування  та  контроль  знань  мають  середній  ступінь  інтерактивності, відносно  низьку  вартість  та  досить  розвинену  інфраструктуру. Розробка  комп'ютерних  тестів  є  одним  із  провідних напрямів  діяльності  навчальних  закладів, що  опановують  дистанційне навчання.

         Комп'ютерне тестування допомагає оцінити рівень засвоєння  здобувачами освіти  певних  знань  та  проаналізувати  результати  своєї  власної  діяльності. На  даному  етапі  комп'ютерне  тестування  дає  такі  можливості: швидкий  зворотній  зв'язок  між  користувачем  та  засобом; легкий  доступ  до  опрацювання  результатів; можливість  багаторазового  повторення; контроль  за  результатами  засвоєння.

Комп'ютерне  тестування  повністю виключає вплив  людського  фактору  на  результати оцінювання, що дає можливість  проводити контроль навчальних досягнень регулярно і робити його  об'єктивним. Саме  комп'ютерне тестування стає засобом оцінки рівня та якості засвоєння  освітнього  стандарту. Комп'ютерні  контролюючі  програми  дозволяють проводити  поточний  і  підсумковий контроль знань та вмінь. Такі програми  можуть  проаналізувати  результати  проведеного тестування у великих класах, навіть забезпечують статистичну обробку відповідей. Таким чином, маючи ці  результати та  дані  статистичної  обробки, вчитель  звертає  увагу  на  ті теми  курсу, які потребують  більш  детального та якісного опрацювання  або  повторення.

На даний момент є велика кількість платформ, які можна використовувати на своїх уроках для перевірки навчальних досягнень практично всіх предметів. Тому зараз розглянемо деякі з них:

І. Classtime - це помічник вчителя, що збагачує урок миттєвою візуалізацією рівня розуміння та прогресу усього класу в живому часі. Дана платформа є безкоштовною, проте за додаткову оплату додаються опції командної гри, виставлення часу на тестування, можливість роздрукувати матеріал.

Перевагами цієї платформи є:

1.     Аналіз результатів

Зручно відстежуються усі відповіді у гарному огляді, що дає миттєве розуміння продуктивності учнів.

2.     Відповіді в живому часі

Оптимізація викладання за лічені секунди. Учні приєднуються до сесії без реєстрацій або з власним Google/Microsoft акаунтом.

3.     Оцінювання

Збереження власного часу з автоматизованим тестуванням: додавання до кожного питання відповідної кількості балів залежно від його рівня складності.

4.     Експорт

Автоматично згенеровані Excel та PDF звіти - це найшвидший спосіб зберігати та поширювати результати сесій з учнями, батьками чи шкільною адміністрацією.

  1. Командні ігри

Завдяки грі підлітки мають змогу оцінити тих, хто з ними вчиться, як одну команду. Це, у свою чергу, сприяє підтримці та позитивнішому сприйняттю один одного в класі.

Учні можуть самостійно обирати тип командної гри: пазли (навіть завантажувати фото свого класу), рятувати зникаючі види тварин, рятувати місто від зростання вуглекислого газу тощо.

 

 

  1. Різні типи завдань

Ця платформа добре підходить для дистанційного навчання чи під час карантину в школі, тому що дає можливість зворотнього зв’язку з школярами.

 ІІ. Kahootце безкоштовна навчальна платформа, яка підходить для будь-якого предмету та шкільного віку. Під час гри учні бачать свої помилки, що дає змогу коригування  засвоєних знань.

Після гри вчитель легко може побачити рівень знань кожного учня та виставити оцінки завдяки збереженню всієї інформації на платформі у вигляді Exel документу.

ІІІ. Quizizz – сервіс, який нагадує Kahoot, проте має свої особливості.

 

 

Різниця між Quizizz й Kahoot:

По-першу, при запуску вікторини в класі учні відповідають на запитання, рухаючись в своєму темпі.

По-друге, виконання вікторини, створеною в Quizizz, можливо запланувати. А це означає, що його  можливо пропонувати в якості домашнього завдання.

По-третє, є можливість прибрати час і тоді учень може подумати над запитанням.

За допомогою цього інструменту можна:

  • підтримати процес навчання;
  • провести ігри й вікторини;
  • -організувати змагання;
  • провести тест;
  • провести домашню роботу;
  • відслідкувати результати кожного учня;
  • автоматизувати зв’язок з кожним учнем.

 

IV. Quizlet – платформа, яка не тільки допомагає перевірити рівень знань учнів, а й полегшить запам’ятовування та заучування матеріалу.

Переваги цієї платформи над попередньо описаними:

  • можна займатись, де б ви не знаходились. Навчальні картки та модулі розроблені спеціально для мобільних засобів.
  • неперервна синхронізація: всі дані з мобільних синхронізуються з веб-сайтом і навпаки.
  • навчання в режимі офлайн.

 

За допомогою цієї платформи можна легко простежити, чи працював учень з завданнями і які методи використовував для навчання.

 

 

Отже, комп'ютерне тестування - це ефективний метод перевірки знань. Засвоєння та перевірка знань може відбуватися  як в присутності  вчителя,  так  і  без нього. Оскільки одним з важливіших завдань на сучасному етапі модернізації системи освіти є забезпечення якості підготовки  учнів, використання комп'ютерних програм підносить процес навчання  на  більш високий  рівень.

 

 

 

 

 

Таблиця QR-кодів навчальних платформ

Classtime

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.classtime.com%2Fuk%2F&4&0

Kahoot

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fkahoot.com%2F&4&0

Quizizz

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fquizizz.com%2F&4&0

Quizlet

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fquizlet.com%2F&4&0

Learningapps

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Flearningapps.org%2F&4&0

Naurok

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fnaurok.com.ua%2Ftest&4&0

sc46.pp.ua

http://qrcoder.ru/code/?http%3A%2F%2Fsc46.pp.ua%2F&4&0

 

docx
Додав(-ла)
Гудзь Iра
Додано
15 грудня 2019
Переглядів
1619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку