"Іноваційний урок з гімнастики для "У пошуках скарбів"

Про матеріал
комбінований урок з гімнастики на якому використовувались ігрові технології та елементи веб квесту
Перегляд файлу

План-конспект з фізичної культури

для учнів 2-а класу у формі сюжетно-рольової гри

Тема: Навички виконання гімнастичних вправ.

Мета уроку: закріпити  виконання гімнастичних елементів,  повторити

правила техніки безпеки під час занять гімнастичними вправами;  розвивати гнучкість, координацію рухів, виховувати почуття сміливості, наполегливості, самовпевненості, чесність, вміння працювати в колективі, взаємодопомоги.

Задачі:

1. Удосконалювати техніку виконання гімнастичних елементів.

2.Розвивати координацію, силові здібності, гнучкість, правильну поставу.

3.Виховувати почуття наполегливості, самовпевненості, вміння працювати в колективі, взаємодія під час естафет.

Тип уроку: комбінований

Форма проведення: сюжетна гра

Форми,  методи та прийоми навчання:

- ігрові технології;

- елементи крос-фіту;

- групові;

- відновлювальні дихальні вправи – руханки.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: магнітофон, гімнастичні мати, гімнастичні стінки, набір літер, плакат, емблеми.

зміст

дозування

організаційно-методичні вказівки

 

І. Підготовча частина

15 хв.

 

1

Учні заходять в спортивний зал (під музику)

Шикування (шеренга), привітання

 

1 хв.

Психологічний настрій. Звернути увагу на зовнішній вигляд. Посміхнутись дітям

2

Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення завдань уроку: «Діти, сьогодні у нас не простий урок, ми з вами побуваємо в джунглях де живуть герої мультика «Мауглі» і разом з ними будемо вдосконалювати комплекс ЗРВ для корекції постави, розвиватимемо фізичні якості такі як: сила та гнучкість, морально-вольові якості: дисциплінованість та стриманість. А також закріпимо виконання акробатичних вправ («міст», «лазіння по гімнастичній стінці»).  Яких ви пам’ятаєте героїв з цього мультика?

 

Чого ви очікуєте від уроку?

 

 

Повторимо з вами техніку безпеки:

  • Учням не слід носити на собі будь які предмети, небезпечні для себе та інших дітей;
  • При виконанні вправ потоком необхідно тримати дистанцію та інтервал;
  • Виконувати вказівки вчителя при виконанні вправ;
  •  При травмі або поганому самопочутті звернутися до вчителя

 

 

Введення в сюжетно-рольову гру

 

 

 

 

«Мікрофон»

-Багіра (пантера)

-Балу (ведміль)

-Каа (пітон)

-Шархан (тигр)

-Акєлла (вовк)

 

 

 

Очікування: урок цікавий, веселий, навчитися бути спритними, дружними

 

 

 

Дати можливість учням самим доповісти правила поведінки на урокі

 

3

 

Стройові вправи «Тварини у джунглях»

Ми повинні з вами як слід підготуватися до зустрічі з героями мультику тож почнемо вертітися як мавпочки.

Мавпи

Повороти на місці (праворуч, ліворуч, кругом)

Тигри

Ходьба та її різновиди:

Звичайна

Навшпиньках руки на поясі

На п’ятках руки за голову

На пів присід руки на коліна

Вовча зграя

Біг та його різновиди:

-звичайний

-зігзагом

-звичайний

Тигри

Перехід на ходьбу

Ходьба на місці

 

Розминка проводиться під музичний супровід,

 

 

 

 

 

 

 

 

При виконанні різновидів ходьби слідкувати за рівною спиною (не сутулитись)

 

 

При виконання бігу дотримуватися дистанції

 

 

 

 

 

4

Комплекс ЗРВ для корекції постави (по периметру зала)

Мої майбутні Мауглі без внутрішньої рівноваги немає фізичної сили, тому зараз ми будемо вдосконалювати комплекс вправ який допоможе нам бути здоровими та стриманими.

1.В.П. Ноги нарізно, руки вниз

1-4 – тягнемося руками та верхівкою голови вгору;

5-8 – руки через сторони вниз голову опустили

2.В.П. ноги нарізно, руки в сторони

1-4-тягнемося руками вправо;

5-8-тягнемося руками вліво

3.В.П. Ноги нарізно, руки на пояс

1-2 – нахил тулуба вперед, плечі вперед – вдих;

3-4 – нахил тулуба  назад, звести лопатки – видих

 

 

4.В.П. О.С.

1- упор присід;

2- упор лежачи;

3- упор присід;

4- В.П.

5.В.П. ноги нарізно, руки зігнуті в ліктьових суглобах.

Біг на місті (діти голосно кричать)

За свистком зупинка  (діти замовкають)

 

 

Перешикування з колони  по одному в колону по чотири

 

10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

8 раз

 

 

 

 

8 раз

 

 

 

8 раз

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

30 сек.

 

 

 

 

30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за тим, щоб п’ятки не відривалися від полу

 

 

Діти повинні уявити, що їх тягнуть за руки то вправо то вліво

 

Вдих через ніс, видих через рот. Діти уявляють себе квітко. Лотосу, яка закривається та розкривається

 

При виконання вправи долоні  «дивляться» вперед, спину не прогинати

 

 

Валеологічна хвилинка. Виконують за сигналом вчителя. Темп максимальний.

 

Перешиковуючись в колону по чотири клас автоматично розподіляється на команди.

 

 

 

 

 

 

ІІ. Основна частина

20 хв.

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

Комплекс вправ для розвитку фізичних якостей (діти поділені на команди кожна із якої має назву)

  • Підйом тулуба в сід (з положення лежачи на спині, руки на плечі, ноги на нарізно на повній стопі);
  • Згинання та розгинання рук в упорі лежачи;
  • Стрибки на скакалці;
  • Присідання ноги нарізно, руки за головою)

 

 

 

 

Учбова гра  «Склади слово»

(розвиток мовлення)

Діти перелічують які знають фізичні якості, потім отримують картки з набором літер з яких збирають слова.(СИЛА, СПРИТНІСТЬ, ВИТРИВАЛІСТЬ, ГНУЧКІСТЬ, ШВИДКІСТЬ)

 

Естафета «Під містком» (закріплення акробатичного елементу)

Команди стоять колонами перед лінією старту. Змагання проводиться парами. За сигналом вчителя перший учень у парі  лягає на спиту в положення «міст», другий підлазить під міст і т.д. Усього виконується два «мости».

Естафета «Достань банан»

(розвиток швидкісних якостей)

За сигналом вчителя учні вилазять по гімнастичній стінці на верх, зривають банан, злазять і повертаються до команди

 

Групова робота.

Діти обирають назву своїй команді (назва команди обирається  іменами героїв мультика).

Інноваційний спосіб розвитку фізичних якостей «Кросфіт»

Діти працюють по 30 сек. На станції і за сигналом учителя міняють місце знаходження. За 30 сек. Діти намагаються зробити максимальну кількість повторень

 

За сигналом вчителя кожна команда повинна з літер скласти слово. Перемагає команда яка складе слово за хвилину. Переможець фіксується на плакаті.

 

Слідкувати

Закінчивши акробатичні вправи обидва учні біжать до своєї команди. Перемагає команда яка першою закінчить виступ. Переможець фіксується на плакаті.

 

 

 

Слідкувати, щоб при виконанні вправи учні наступали на кожну жердину. Переможець фіксується на плакаті

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина

10 хв.

 

1

Вправи на відновлення дихання

Учні стають в коло «Надування шару»

1.В.П.  – ноги нарізно, руки перед лицем, імітація надування кульки.

Танцювальний флешмоб «Звірячий карнавал»

За свистком перешиковуються у вихідне положення

Організований вихід із зала.

 

 

 

 

Темп повільний

 

В танцювальних рухах використовувати рухи тварин.

Чи виправдалися очікування від уроку?

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку