Інформатика, 3 клас
Урок з використанням технологій дистанційного навчання
Тема. Інструктаж з БЖД. Для чого змінювати вигляд тексту? Форматування текстів у редакторі презентацій Power Point
Очікувані результати:
Обладнання: мультимедійна дошка, презентація до уроку, персональні комп’ютери.
Перебіг уроку
1. Організація класу
Привітання
Добрий день, хлоп’ята! Добрий день, дівчата!
Щоб в інформатику зробити новий крок,
Ви прийшли на цей урок. З вами разом буду я.
Рада вас усіх вітати, інформатиці навчати.
Емоційне налаштування на урок – гра «Обери число» (очікування, настрій, побажання)
- Якими повинні бути учні на уроці?
2. Актуалізація опорних знань
Диференціація завдань
Гра «Хвостики» (до початку речення дібрати його закінчення) – на цифровій дошці Jamboard
Інтерактивна гра «Презентації» за посиланням https://learningapps.org/4646599
Вправа на фокус уваги
Оберіть значок програми для створення презентацій
- Зробіть комплімент своїм однокласникам (Ти – молодець, уважний, супер, ти добре засвоїв матеріал, ти чудово впорався, ти дуже розумний, тобі це вдалося і т.д.)
Формувальне оцінювання
3. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
Розгадування ребуса
- Розгадайте ребус і ви дізнаєтеся, над якою темою будемо працювати
- Сьогодні ми будемо вчитися форматувати текстові об’єкти слайда, змінюючи розмір літер, їх колір та вид накреслення, вирівнювати текст по горизонталі.
4. Робота над темою уроку
Бесіда
- З якою метою використовуються презентації? (ознайомлення аудиторії з інформацією, для допомоги доповідачу)
- Назвіть пристрої для демонстрації презентацій?
- Чи доводилося вам презентувати свої роботи?
Пояснення вчителя з використанням наочності
Щоб зробити презентацію більш привабливою та цікавою для глядачів, треба вміти її правильно оформити.
Дуже важливо під час створення презентації дібрати потрібний розмір літер. Адже її демонструють, як правило, на великому екрані і якщо літери будуть замалі, то глядачі не зможуть прочитати текст.
Не менш важливим є добір кольорів для оформлення презентації - від них залежить, чи буде видно текст і яке враження справить на глядача кольорове оформлення.
Також для текстових символів можна встановлювати накреслення, шрифт, вирівнювання та інше.
Отже, процес зміни значень властивостей текстових символів називають форматуванням. Форматування є завершальним етапом створення текстового документа. Його виконують над виділеними фрагментами тексту.
Для виділення фрагмента тексту потрібно встановити вказівник на початку фрагмента, натиснути ліву кнопку і, не відпускаючи її, провести вказівником до кінця фрагмента, а вже потім відпустити ліву кнопку миші. Форматувати текстові символи можна за допомогою контекстного меню.
Розгляньте зображення. Назвіть операції форматування
За поданою схемою визначте обрані дані
Перегляд відео до теми уроку
Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4
5. Узагальнення і систематизація знань та вмінь учнів
Повторення правил з БЖД в комп’ютерному класі (робота в групах)
Дібрати до піктограм та малюнків спонукальні речення. Доповнити правила безпеки
Формувальне оцінювання
Практична робота
- Яку важливу роль відіграє світлофор у нашому житті? (регулює дорожній рух)
- Пригадайте сигнали світлофора та їх значення
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=mXYR9oksdgQ
Етапи роботи за комп’ютером:
1. Відкрити презентацію Power Point «Світлофор»
2. Виконати операції форматування символів на титульному слайді, обравши розмір, колір, шрифт, накреслення, виконати вирівнювання
3. Аналогічно виконати форматування тексту в наступних слайдах.
На слайді червоного кольору напиши Стоп!
На слайді жовтого кольору – Увага!
На слайді зеленого кольору – Йди!
4. Самооцінювання: в останньому слайді напис Дякую за увагу! виділити відповідним кольором: якщо робота була легкою – зеленим, потрібна була допомога – жовтим, якщо було важко – червоним
5. Зберегти презентацію на робочому столі
Презентація дитячих робіт (2-3 учня)
Гра «Світлофор» (руханка, гімнастика для очей) https://www.youtube.com/watch?v=t6cjC08Mais
Узагальнююча бесіда
- Назвіть властивості текстових символів?(Зміна розміру літер, кольору, накреслення, шрифту)
- Які дії потрібно виконати для зміни властивостей символів?(Виділити текст і вибрати значення властивості)
6. Підсумок уроку
- З яким настроєм ви закінчуєте урок?
- Чи справдилися ваші очікування?
Рефлексія – гра «Випадкове колесо»
https://wordwall.net/uk/resource/37523214/%d0%b3%d0%b5%d0%be%d0%b3%d1%80%d0%b0%d1%84%d1%96%d1%8f/%d1%80%d0%b5%d1%84%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%81%d1%96%d1%8f Оцінювання вчителем