Інструктаж з БЖД. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.

Про матеріал
Конспект уроку з інформатики для 3 класу НУШ на тему "Інструктаж з БЖД. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити."
Перегляд файлу

Клас: 3

Урок: Інформатика

Тема: Інструктаж  з БЖД. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.

Мета: вчити використовувати основні команди редагування: “копіювати, вирізати, вставити, видалити”; розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки; виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація.

Хід уроку:

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Повторення правил безпечної поведінки в комп’ютерному класі.
  2. Повторення вивченого на минулому уроці.
  • Що називається текстовим редактором? (це програма, що дає змогу вводити текст, змінювати та виправляти його)
  • За допомогою чого ми вводимо текст?
  • В якому текстовому редакторі ми працювали на минулому уроці?
  • Як запустити програму Microsoft Word? (пуск – програми – Microsoft Office – Microsoft  Word)
  • Що називають фрагментом тексту? (виділену частину тексту)
  • Як виділити одне слово? (натиснути по ньому 2 рази лівою клавішею миші)

3. Вправа «Графічний редактор»

Зафарбувати червоним олівцем кнопку «Накреслення символів», синім – «Колір тексту», жовтим – «Розмір шрифту».

ІІІ. Оголошення теми уроку.

  • Сьогодні ми поговоримо про редагування! Давайте пригадаємо, що ж означає слово редагувати?

Правильно, редагування – це внесення змін, доповнень та виправлень.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації.

Є три основні команди редагування . Це «вирізати», «вставити», «видалити» та «копіювати». За допомогою цих команд ми будемо переміщувати та копіювати фрагменти тексту.

  • Що означає слово «копіювати» та «перемістити»?

Копіювати – це означає створити точну копію тексту.

Перемістити – означає вирізати з певного місця текст і вставити його в потрібне місце. А якщо текст копіюється чи переміщується давайте подумаємо де ж він в ці кілька секунд зберігається?

Ці кілька секунд наш фрагмент тексту зберігається в буфері обміну. Буфер обміну – це ділянка пам’яті, у якій тимчасово зберігається скопійований об’єкт.

Щоб скопіювати фрагмент тексту треба:

  1. Виділити потрібний фрагмент.
  2. Вибрати кнопку

 

  1. Установити курсор у тому місці тексту, куди потрібно скопіювати даний фрагмент.
  2. Вибрати кнопку

 

Щоб перемістити фрагмент тексту треба:

  1.     Виділити  потрібний  фрагмент.
  2.     Вибрати кнопку

 

  1. Установити курсор у тому місці тексту, куди потрібно перемістити   даний фрагмент
  2. Вибрати кнопку

 

Ці дії можна виконати за допомогою гарячих клавіш:

Виділити                   Клавіші-стрілки або за допомогою миші.

Вирізати                    CTRL + X

Копіювати                 CTRL + C

Вставити                   CTRL + V

Видалити                  DELETE або BcSp

 Частину тексту можна виділити за допомогою миші. Для скасування виділення достатньо клацнути лівою клавішею миші в тексті.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Формування вмінь та навичок

  1. Робота за комп’ютером

Відредагуйте текст

Зразок тексту

 

День Святого Миколая

19 грудня – день Святого Миколая. Напередодні свята діти пишуть листи до Святого Миколая зі своїми побажаннями, кладуть на вікно і читають молитву.

Чемні діти обов’язково знаходять під подушкою подарунок, а неслухняні діти – різочку.

Текст для практичної роботи:

День Святого Миколая

Чемні діти обов’язково знаходять під подушкою подарунок, а неслухняні діти – різочку.

Чудове свято – Новий рік!

19 грудня – день Святого Миколая. Напередодні свята діти пишуть листи до Святого Миколая зі своїми побажаннями, кладуть на вікно і читають молитву.

https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/none/path/sf25be40600c699c9/image/i5607d06a774be13c/version/1429562279/image.jpgVІ. Релаксація

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Підсумок уроку

  1. Гра «мікрофон»

Закінчіть речення:

— Я тепер знаю…

— Я тепер умію…

— Я буду пам’ятати…

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дементич Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 грудня 2020
Переглядів
605
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку