7-б клас. 13 травня 2020 рік, 7-а клас. 15 травня 2020 рік
Підручник:
Соболь В.І. Біологія : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Кам’янець-Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.
Інструктивна карта дистанційного уроку
(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).
Тема уроку: Природоохоронні території
Мета: сформувати знання про природоохоронні території та їх значення; розвивати вміння визначати способи комунікації, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією.
Для початку роботи з інструктивною карткою до уроку треба повторити § 61, стор. 262-265.
Записати визначення основних понять з теми:
Екологічне мислення – розгляд явищ і подій та прийняття рішень з урахуванням взаємодії людини і людства з природним середовищем.
Міжнародними природоохоронними організаціями є:
Найважливіші міжнародні угоди в галузі охорони природи:
Біосферний заповідник Карпатський біосферний
«Асканія-Нова» заповідник
Дунайський біосферний Національний природний парк
заповідник «Синевир»
Гетьманський національний Національний природний парк
природний парк «Олешківські піски»
Таблиця 1. Природоохоронні території
№ |
Назва природоохоронної території |
Зміст природозаповідання (визначення) |
Приклад природоохоронної території в України |
Природні території та об’єкти |
|||
1 |
Біосферні заповідники |
|
|
2 |
Природні заповідники |
|
|
3 |
Національні природні парки |
|
|
4 |
Регіональні ландшафтні парки |
|
|
5 |
Заказники |
|
|
6 |
Пам’ятки природи |
|
|
7 |
Заповідні урочища |
|
|
Штучно створені природоохоронні об’єкти |
|||
1 |
Ботанічні сади |
|
|
2 |
Дендрологічні парки |
|
|
3 |
Зоологічні парки (зоопарки) |
|
|
4 |
Парки-пам’ятки садово-паркового мистецтва |
|
|
Домашнє завдання: