10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Інструктивна картка дистанційного навчання. Тема уроку: Природоохоронні території

Про матеріал
Тема уроку: Природоохоронні території Мета: сформувати знання про природоохоронні території та їх значення; розвивати вміння визначати способи комунікації, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією.
Перегляд файлу

7-б клас. 13 травня 2020 рік, 7-а клас. 15 травня 2020 рік

Підручник:

Соболь В.І. Біологія : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Камянець-Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.

Інструктивна карта дистанційного уроку

(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).

Тема уроку: Природоохоронні території

Мета: сформувати знання про природоохоронні території та їх значення; розвивати вміння визначати способи комунікації, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією.

Для початку роботи з інструктивною карткою до уроку треба повторити § 61, стор. 262-265.

 

Записати визначення основних понять з теми:

Екологічне мислення – розгляд явищ і подій та прийняття рішень з урахуванням взаємодії людини і людства з природним середовищем.

  1. Опрацювати інформацію щодо міжнародного співробітництва в галузі охорони природи (за В.І. Соболем)

 

Міжнародними природоохоронними організаціями є:

 

  • Міжнародний союз охорони природи та природних ресурсів (МСОП);
  • Всесвітній фонд дикої природи;
  • Науковий комітет з проблем навколишнього середовища (СКОПЕ);
  • Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ);
  • Організація ООН з оточуючого середовища (ЮНЕП);
  • Всесвітня метеорологічна організація (ВМО) та ін.

 

Найважливіші міжнародні угоди в галузі охорони природи:

 

  • Конвенція щодо створення глобальних систем моніторингу навколишнього середовища (1972р.);
  • Конвенція про міжнародну торгівлю видами дикої флори і фауни, які знаходяться під загрозою зникнення (1975р.);
  • Конвенція по усуненню причин і запобіганню шкоди лісам Західної Європи (1984р.);
  • Конвенція ООН про біологічне різноманіття (1992р.) та ін.

 

  1. Опрацювати ілюстрації природоохоронних територій України

 

Біосферний заповідник "Асканія-Нова" | AutoTravel.ua

Біосферний заповідник     Карпатський біосферний

«Асканія-Нова»     заповідник

Природні об'єкти - «Дунайський біосферний заповідник» - поруч з ...  Національний природний парк «Синевир» - Туристична компанія Етнотур

Дунайський біосферний   Національний природний парк

  заповідник       «Синевир»

Гетьманський Національний парк  Національний природний парк "Олешківські піски" (Цюрупинський р-н ...

Гетьманський національний    Національний природний парк

природний парк     «Олешківські піски»

  1. Заповнити таблицю 1. «Природоохоронні території»

 

Таблиця 1. Природоохоронні території

Назва природоохоронної території

Зміст природозаповідання

(визначення)

Приклад природоохоронної території в України

Природні території та об’єкти

1

Біосферні заповідники

 

 

2

Природні заповідники

 

 

3

Національні природні парки

 

 

4

Регіональні ландшафтні парки

 

 

5

Заказники

 

 

6

Пам’ятки природи

 

 

7

Заповідні урочища

 

 

Штучно створені природоохоронні об’єкти

1

Ботанічні сади

 

 

2

Дендрологічні парки

 

 

3

Зоологічні парки (зоопарки)

 

 

4

Парки-пам’ятки садово-паркового мистецтва

 

 

 

Домашнє завдання:

  1. Опрацювати інструктивну картку до уроку, § 61, стор. 262-265.
  2. Завдання зворотнього зв’язку: надіслати фото або скрін інструктивної картки. Спілкуємося в вайбері (0666054557) або через електронну адресу: [email protected]
  3. Обов’язкове завдання до виконання: дотримуватися основних заходів профілактики поширення хвороби, берегти себе та своїх рідних! Не хворіти!

 

docx
Додано
30 червня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку