Тема уроку: Узагальнення у формі виконання завдань квесту «Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин-свідчення єдності живої природи»

Про матеріал
Тема уроку: Узагальнення у формі виконання завдань квесту «Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин-свідчення єдності живої природи» Мета: узагальнити знання про подібність та відмінність живих організмів, єдність та взаємозв’язок живої природи; розвивати вміння визначати способи комунікації, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією.
Перегляд файлу

7-б клас. 20 травня 2020 рік, 7-а клас. 21 травня 2020 рік

Підручник:

Соболь В.І. Біологія : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Камянець-Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.

Інструктивна карта дистанційного уроку

(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).

Тема уроку: Узагальнення у формі виконання завдань квесту «Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин-свідчення єдності живої природи»

Мета: узагальнити знання про подібність та відмінність живих організмів, єдність та взаємозв’язок живої природи; розвивати вміння визначати способи комунікації, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією.

Щоб отримати кінцевий результат квесту, вам треба виконати всі його завдання на кожній станції. Але зміст самих завдань зашифровано. Тому над цим треба також попрацювати. Уважно читайте інструкцію і вам усе вдасться якнайкраще! Бажаю успіхів!

  1. Щоб прочитати завдання, треба вибрати тільки букви українського алфавіту

 

ОWQRFDПGVWWZSРQWАЦWQRFЮJNWQFRFЙZZТRЕЗАWQRFПРОWQRFПОНWQRFGОВNАНІWNQRFYТYNВЕYРYYЖWQRFЕННЯWYQRQQFІПОWQRJFYДІJNЛWYQLGWWGRFFJІRYRТЬJWWWQQRFFJЇХWQNJRFНLQАWQRFRFЧYОYТYJИRРQNИJQNГРУNПLNGИВКLJАRЗАВWWWWQRLLFRYШYИПGYLІДQWYFJQRFNРИFСУGVRНFКGАRМYGИWJQNLRFВІJLWWДRNGПWQLRJFLОGRВJІWQWRFFNДJWНFRNІНОМRNGWWЕРYNИJ

 

  1. клітини вкриті твердою клітинною стінкою з целюлози (клітковини);
  2. необмежений ріст;
  3. запасна речовина у клітинах – вуглевод крохмаль;
  4. переважно обмежений ріст;
  5. одноклітинні організми, клітини яких не мають ядра;
  6. клітини відмежовані від навколишнього середовища лише плазматичною мембраною (за винятком хітинових покривів, черепашок);
  7. розмноження у переважної більшості статеве;
  8. поширення відбувається спорами і насінням, що знаходяться у стані спокою;
  9. у переважної більшості розвинулися різні органи пересування (плавці, ласти, ноги, крила), що сприяють активним рухам у пошуках корму, укриття від ворогів і негоди;
  10. за способом живлення належать до гетеротрофів (тобто живляться готовими поживними речовинами);
  11. розмножуються прямим поділом клітини навпіл;
  12. більшість прикріплені до субстрату і в цілому нерухомі (щоправда, окремі частини можуть здійснювати рухи: при зміні освітлення, закриваються або відкриваються на ніч тощо);
  13. запасна речовина у клітинах – вуглевод глікоген;
  14. чергування поколінь: гаметофіт – спорофіт (на гаметофіті формуються гамети (статеві клітини), на спорофіті – спори).
  15. запасні речовини у клітинах – вуглевод глікоген, жири;
  16. у багатьох клітинна стінка зверху вкрита шаром слизу;
  17. клітини вкриті твердою клітинною стінкою, до складу якої входить хітин (іноді целюлоза);
  18. спадкова речовина (кільцева «хромосома») міститься безпосередньо в цитоплазмі (не відмежована мембраною);
  19. за способом живлення належать до автотрофів (тобто самостійно утворюють поживні речовини);
  20. вегетативне тіло утворене міцелієм (грибницею) – системою тонких, зазвичай розгалужених гіф із верхівковим ростом;
  21. несприятливі умови переносять у формі спори;
  22. клітини не мають мембранних органел (єдині органели клітини – рибосоми (не мають мембран);
  23. зазвичай прикріплені до субстрату і в цілому нерухомі;
  24. за способом живлення належать до гетеротрофів (тобто живляться готовими органічними речовинами);
  25. поєднують ознаки рослин і тварин, займаючи проміжне положення.
  26. клітини вкриті клітинною стінкою, що містить мурен;
  27. за способом живлення – гетеротрофи і автотрофи.

Корисна акація: які хвороби допомагає лікувати? | MedExpress Характеристика породи німецька вівчарка: історія походження ... Отруєння грибами: 10 фактів, які важливо знати львів'янам Бактерия - убиица захватывает океаны!

_________________  _________________  __________________  _________________

_________________  _________________  __________________  _________________

_________________  _________________  __________________  _________________

_________________  _________________  __________________  _________________

_________________  _________________  __________________  _________________

_________________  _________________  __________________  _________________

_________________  _________________  __________________  _________________

 

  1. Щоб прочитати наступне завдання, треба до чисел підставити букви українського алфавіту відповідно до їх порядкових номерів (слова розмежовані різним курсивом)

 

10,1,20,19,3,18,12,23,31 23,1,2,16,11,27,32 20,19,21,12,3,18,33,3,29,11   19,22,19,2,16,11,3,19,22,23,12 21,19,22,16,11,18 12 23,3,1,21,11,18

 

Ознака для порівняння

Рослини

Тварини

1

Спосіб живлення

 

 

2

Обмін речовин

 

 

3

Наявність целюлозної клітинної стінки

 

 

4

Здатність до руху

 

 

5

Здатність до росту

 

 

6

Активність у пошуках їжі

 

 

7

Роль у ланцюгах живлення

 

 

8

Вища нервова діяльність

 

 

9

Цикл розвитку

 

 

10

Системи органів (назвати)

 

 

11

Наявні тканини (вказати їх групи)

 

 

 

  1. Уважно прочинайте текст і запишіть закодоване слово

 

Спільним для грибів і ба*терій є:

 

А) відсутність у к*ітинах ядра

Б) в*дсутність у клі*инах хлоропластів

В) багатокліт*нн* будова тіла

Г) паразит*чний спосіб життя

 

Слово __________________________________.

 

 

  1. Уважно прочинайте текст і запишіть закодоване слово

 

Основні риси подібності між рослинними і тваринними організмами.

1. Спільність походження одноклітинних форм.

2. Обмін речовин та енергії на основі живлення, дихання, виділення.

3. Клітинна будова тіла.

4. Ріст і розмноження.

5. Генетичний код, передача і реалізація спадкової інформації

6. Подразливість.

 

Слово __________________________________.

 

  1. Подумай, як прочитати текст завдання.

 

 

Клітина ____________________   Клітина _______________________

  1. _______________________   1) ____________________________
  2. _______________________   2) ____________________________
  3. _______________________   3) ____________________________
  4. _______________________   4) ____________________________
  5. _______________________   5) ____________________________
  6. _______________________   6) ____________________________
  7. _______________________   7) ____________________________
  8. _______________________   8) ____________________________
  9. _______________________   9) ____________________________
  10.                       _______________________  10) ____________________________
  11.                       _______________________  11) ____________________________
  12.                       _______________________  12) ____________________________
  13.                       _______________________  
  14.                       _______________________  

 

 

 

 

 

 

 

У рослинній клітині ____________________________________________________.

У тваринній клітині ___________________________________________________.

 

Домашнє завдання:

  1. Опрацювати інструктивну картку до уроку.
  2. Завдання зворотнього зв’язку: надіслати фото або скрін інструктивної картки. Спілкуємося в вайбері (0666054557) або через електронну адресу: ekotkalo7@gmail.com
  3. Обов’язкове завдання до виконання: дотримуватися основних заходів профілактики поширення хвороби, берегти себе та своїх рідних! Не хворіти!

 

docx
Додано
30 червня 2020
Переглядів
599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку