7-б клас. 20 травня 2020 рік, 7-а клас. 21 травня 2020 рік
Підручник:
Соболь В.І. Біологія : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Кам’янець-Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.
Інструктивна карта дистанційного уроку
(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).
Тема уроку: Узагальнення у формі виконання завдань квесту «Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин-свідчення єдності живої природи»
Мета: узагальнити знання про подібність та відмінність живих організмів, єдність та взаємозв’язок живої природи; розвивати вміння визначати способи комунікації, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією.
Щоб отримати кінцевий результат квесту, вам треба виконати всі його завдання на кожній станції. Але зміст самих завдань зашифровано. Тому над цим треба також попрацювати. Уважно читайте інструкцію і вам усе вдасться якнайкраще! Бажаю успіхів!
ОWQRFDПGVWWZSРQWАЦWQRFЮJNWQFRFЙZZТRЕЗАWQRFПРОWQRFПОНWQRFGОВNАНІWNQRFYТYNВЕYРYYЖWQRFЕННЯWYQRQQFІПОWQRJFYДІJNЛWYQLGWWGRFFJІRYRТЬJWWWQQRFFJЇХWQNJRFНLQАWQRFRFЧYОYТYJИRРQNИJQNГРУNПLNGИВКLJАRЗАВWWWWQRLLFRYШYИПGYLІДQWYFJQRFNРИFСУGVRНFКGАRМYGИWJQNLRFВІJLWWДRNGПWQLRJFLОGRВJІWQWRFFNДJWНFRNІНОМRNGWWЕРYNИJ
_________________ _________________ __________________ _________________
_________________ _________________ __________________ _________________
_________________ _________________ __________________ _________________
_________________ _________________ __________________ _________________
_________________ _________________ __________________ _________________
_________________ _________________ __________________ _________________
_________________ _________________ __________________ _________________
10,1,20,19,3,18,12,23,31 23,1,2,16,11,27,32 20,19,21,12,3,18,33,3,29,11 19,22,19,2,16,11,3,19,22,23,12 21,19,22,16,11,18 12 23,3,1,21,11,18
№ |
Ознака для порівняння |
Рослини |
Тварини |
1 |
Спосіб живлення |
|
|
2 |
Обмін речовин |
|
|
3 |
Наявність целюлозної клітинної стінки |
|
|
4 |
Здатність до руху |
|
|
5 |
Здатність до росту |
|
|
6 |
Активність у пошуках їжі |
|
|
7 |
Роль у ланцюгах живлення |
|
|
8 |
Вища нервова діяльність |
|
|
9 |
Цикл розвитку |
|
|
10 |
Системи органів (назвати) |
|
|
11 |
Наявні тканини (вказати їх групи) |
|
|
Спільним для грибів і ба*терій є:
А) відсутність у к*ітинах ядра
Б) в*дсутність у клі*инах хлоропластів
В) багатокліт*нн* будова тіла
Г) паразит*чний спосіб життя
Слово __________________________________.
Основні риси подібності між рослинними і тваринними організмами.
1. Спільність походження одноклітинних форм.
2. Обмін речовин та енергії на основі живлення, дихання, виділення.
3. Клітинна будова тіла.
4. Ріст і розмноження.
5. Генетичний код, передача і реалізація спадкової інформації
6. Подразливість.
Слово __________________________________.
Клітина ____________________ Клітина _______________________
У рослинній клітині ____________________________________________________.
У тваринній клітині ___________________________________________________.
Домашнє завдання: