Інструктивна картка дистанційного навчання з біології на тему: "Узагальнення знань за темою «Процеси життєдіяльності тварин. Нервова система, розмноження, розвиток»

Про матеріал
Інструктивна карта дистанційного уроку (За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита). Тема уроку: Узагальнення знань за темою «Процеси життєдіяльності тварин. Нервова система, розмноження, розвиток» Мета: перевірити знання про основні процеси життєдіяльності тварин, розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки та узагальнювати, уміння самостійно працювати з інформаційними джерелами.
Перегляд файлу

7 клас. 17 березня 2020 рік

Підручник:

Соболь В.І. Біологія : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Камянець-Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.

Інструктивна карта дистанційного уроку

(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).

Тема уроку: Узагальнення знань за темою «Процеси життєдіяльності тварин. Нервова система, розмноження, розвиток»

Мета: перевірити знання про основні процеси життєдіяльності тварин, розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки та узагальнювати, уміння самостійно працювати з інформаційними джерелами.

Для початку роботи з інструктивною карткою до уроку треба повторити § 42-46, стор. 181-201.

  1. Позначити правильне твердження «+», неправильне «-» (Кожна правильна відповідь – 0,25 бала). Усього – 2 бали.
  1. Для більшості тварин характерною є радіальна симетрія тіла.
  2. Таксиси – це рухова реакція організму у відповідь на подразники середовища.
  3. Комахи мають трубчасту нервову систему.
  4. Репродукція забезпечує безперервне існування виду.
  5. Запліднення – це процес злиття статевої та соматичної клітин, з утворенням зародка.
  6. Непрямий розвиток з неповним перетворенням характерний для ссавців.
  7. Індивідуальний розвиток тварин складається з двох періодів: ембріонального та постембріонального.
  8. Тривалість життя – це період існування від народження до загибелі.
  1. Виконати тестові завдання. (Кожна правильна відповідь – 0,5 балів. Усього – 2 бали).
  1. Скільки відділів має головний мозок тварин?

А) 2 відділи;

Б) 3 відділи;

В) 4 відділи;

Г) 5 відділів.

  1. Що можна вважати недоліком нестатевого розмноження?

А) невелику кількість нащадків;

Б) подібність нащадків;

В) участь двох батьківських особин;

Г) значний час для розмноження.

  1. Процес регенерації забезпечує:

А) відновлення втрачених або пошкоджених частин тіла тварини;

Б) адаптацію до несприятливих температурних умов;

В) рух;

Г) процеси дихання.

  1. Структурна одиниця нервової тканини:

А) нейрон;

Б) аксон;

В) нейроглія;

Г) нерв.

  1. Доповнити речення. (Кожна правильна відповідь – 0,25 балів. Усього – 2 бали).
  1. Розвиток організму від народження до загибелі - ____________________.
  2. Розмноження за допомогою статевих клітин - _______________________.
  3. Здатність організму переходити із стану спокою в активний стан у відповідь на дію подразників середовища - _________________________.
  4. Розвиток, при якому щойно народжена тварина нагадує дорослу - _____________________________________________________________.
  5. Процес злиття чоловічої та жіночої статевих клітин з утворенням зиготи - ____________________________________________________________.
  6. Рухова реакція організму на певний пусковий подразник, що здійснюється за обов’язкової участі нервової системи - __________________________.
  7. Анатомічні утвори організму тварини, що сприймають інформацію з зовнішнього або внутрішнього середовища - _______________________.
  8. Розвиток організмів з незаплідненої яйцеклітини - ___________________.
  1. Встановіть відповідність. (Кожна правильна відповідь – 0,25 балів за одну правильно встановлену пару, тобто 1 бал за 1 запитання. Усього – 4 бали).
  1. Приведіть у відповідність відділ головного мозку з його основними функціями:
  1. Довгастий мозок

А. Обробка зорової інформації

  1. Мозочок

Б. Координація рухів

  1. Середній мозок

В. Основа складних форм поведінки

  1. Передній мозок

Г. Регуляція життєво важливих функцій

  1. Приведіть у відповідність тип нервової системи та приклад тварини:
  1. Дифузна

А. Жук травневий

  1. Стовбурова

Б. Гідра прісноводна

  1. Вузлова

В. Аскарида людська

  1. Трубчаста

Г. Ведмідь бурий

  1. Приведіть у відповідність групу хребетних тварин з їх особливостями головного мозку:
  1. Риби

А. Півкулі переднього мозку з корою, мають вигин довгастого мозку

  1. Амфібії

Б. Кора півкуль має звивини й борозни

  1. Рептилії

В. Передній мозок з півкулями, невеликий мозочок

  1. Ссавці

Г. Передній мозок без півкуль, розвинений мозочок

  1. Приведіть у відповідність тип розвитку та назву тварини
  1. Хрущ травневий

А. Непрямий розвиток з повним перетворенням

  1. Ящірка прудка

Б. Непрямий розвиток з неповним перетворенням

  1. Павичеве око

В. Непрямий розвиток з повними метаморфозами

  1. Жаба озерна

Г. розвиток прямий

  1. Дати розгорнуту відповідь на запитання. (Кожна правильна відповідь – 1 бал. Усього – 2 бали).
  1. Порівняти будову яйцеклітини птахів та ссавців. Чим зумовлені такі суттєві відмінності? __________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. У чому переваги та недоліки непрямого розвитку тварин? ____________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Домашнє завдання:

  1. Опрацювати інструктивну картку до уроку.
  2. Завдання зворотнього зв’язку: надіслати фото або скрін даної інструктивної картки. Спілкуємося в вайбері (0666054557) або через електронну адресу: ekotkalo7@gmail.com
  3. Обов’язкове завдання до виконання: дотримуватися основних заходів профілактики поширення хвороби, берегти себе та своїх рідних! Не хворіти!
docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку