Географія, 6 клас Дата _______________
Підручник: Гільберг Т. Г., Паламарчук Л. Б., географія, 6 клас – К: Грамота, 2014
Інструктивна картка дистанційного уроку
Варіанти роботи:
-
картку можна роздрукувати і виконати завдання на ній та додати (прикріпити) її до робочого зошита;
-
виконати завдання, зробити фото чи скрін і відправити за електронною адресою;
-
виконати завдання в робочому зошиті і зберігати до закінчення дистанційного навчання;
-
результати виконання онлайн-тестів зберігатиме вчитель.
Тема. Підземні води.
Мета: формувати знання про підземні води, умови їх утворення та залягання в земній корі, термальні та мінеральні води;
розвивати вміння підбирати та самостійно працювати з інформацією;
-
Опрацюйте § 47 ( с. 189 – 192 ).
-
Запишіть і запам’ятайте визначення ключових термінів та понять.
-
Підземні води – води, що знаходяться у верхній частині земної кори в порах, тріщинах і порожнинах.
-
Водотривкі породи – гірські породи, що не пропускають (затримують) воду (глина, мергель, граніт).
-
Водопроникні породи - гірські породи, що пропускають воду (пісок, вапняк).
-
Водоносні горизонти – це шари водопроникних гірських порід, у яких міститься підземна вода.
-
Верховодка – це сезонна вода, що залягає найближче до земної поверхні.
-
Ґрунтові води – це підземні води, що залягають у першому від поверхні землі водоносному шарі.
-
Міжпластові води – це підземні води, що залягають у водоносному шарі між двома водотривкими шарами.
-
Мінеральні води – солонуваті підземні води, що містять корисні речовини для здоров’я людини.
-
Термальні води – це підземні води, температура яких вища +20 0С.
-
Артезіанські води – це міжпластові води там, де водотривкі шари прогинаються і вода перебуває під великим тиском.
-
Знайдіть географічні об’єкти та на карті:
-
Замалюйте умовні позначення джерел мінеральних вод (атлас, фізична карта України);
-
Джерела мінеральних вод: Моршинське, Трускавецьке, Хмільник, Миргородське (атлас, фізична карта України);
-
Франція (атлас, політична карта світу).
-
Попрацюйте з додатковими джерелами географічної інформації (підберіть та перегляньте презентації, подивіться відео про мінеральні та термальні води …).
-
Прочитайте інформацію у рубриці «Скарбничка дослідника» (підручник, с. 193).
-
Опрацювавши запропоновані джерела інформації, виконайте завдання:
-
Встановіть відповідність:
-
Заповніть схему «Види підземних вод за умовами залягання»
Схема. Види підземних вод за умовами залягання
-
Виконайте до 06.04 (21.00) онлайн-тест за посиланням join.naurok.ua – код доступу: 550743.
-
Домашнє завдання:
-
Опрацювати інструктивну картку до уроку.
-
Відповісти усно на запитання 1-8 § 47 ( с. 188 – 189).
-
За бажанням: виконати завдання рубрик «Працюємо з картою» та «Працюємо творчо; дослідження» (підручник, с. 192 – 193).
-
Зворотній зв'язок: вайбер ( тел.________ ), пошта (електр. адреса ________________).
-
Найважливіше завдання – НЕ ХВОРІТИ!