Інструктивна картка до Практичної роботи№1 з теми: «Розв’язування задач з використанням різних видів масштабу, визначення відстаней, напрямків та абсолютних і відносних висот на

Про матеріал
Інструктивна картка може бути використана під час виконання Практичної роботи№1 з теми: Розв’язування задач з використанням різних видів масштабу, визначення відстаней, напрямків та абсолютних і відносних висот на топографічному плані.
Перегляд файлу

ІНСТРУКТИВНА КАРТКА ДЛЯ УЧНЯ 6 КЛАСУ

ДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ №1

 

Практична робота№1.

Тема: Розв’язування задач з використанням різних видів масштабу, визначення відстаней, напрямків та абсолютних і  відносних висот  на топографічному плані.

Мета: Навчитися

  • переводити один вид масштабу в інший
  • визначати масштаб плану і карти, за відомої  відстані на місцевості й довжини відповідного відрізка на плані або карті
  • визначати напрямки, абсолютні і  відносні висоти  на топографічному плані.
  • розв’язувати задачі з використанням різних видів масштабу
  • використовувати здобуті знання на практиці

Обладнання: зошити, атласи, фізичні карти України та світу, лінійка, простий олівець, топографічний план.

 

Хід роботи:

Завдання №1 (за правильно виконане завдання 1,5 бали)

Переведи числовий масштаб в іменований:

 

Результат пошуку зображень за запитом "сова з книгою картинки"

Підказка:     в 1 метрі – 100 см

                       в 1 кілометрі – 100000 см

якщо переводимо в метри прибираємо два нулі,

якщо переводимо в кілометри прибираємо п’ять  нулів

Приклад:  числовий масштаб                    іменований масштаб

                   1 : 1000               відповідь         в 1 см 10 метрів

                        1 : 10000000      відповідь    в 1 см 100 кілометрів  

 

числовий масштаб

іменований масштаб

1 : 300

 

1 : 25000

 

1 : 5000000

 

 

Завдання №2 (за правильно виконане завдання 1,5 бали)

Перетвори іменований масштаб на числовий:

іменований масштаб

числовий масштаб

в 1 см : 400 м

 

в 1 см : 25 км

 

в 1 см : 500км

 

 

Завдання №3 (за правильно виконане завдання 2 бали)

Розв’яжи задачу:

Масштаб карти 1 : 5000000 , якою буде  відстань на місцевості якщо довжина відповідного відрізка на карті  6 см?

 

Завдання №4 (за правильно виконане завдання 3 бали)

Визнач масштаби карт, якщо відомі відстані на карті та на місцевості, результати занеси до таблиці.

https://www.youtube.com/yts/img/ringo/img/image-hh-404-vflP3hqNT.png

Підказка: відомо, що масштаб (М) показує, у скільки разів відстань на місцевості (L) зменшена при зображенні іі на карті або плані (l)  М= L: l Приклад:  знайти масштаб карти, якщо відстань на карті (l)   дорівнює  22 см, а відстань на місцевості (L)  2200м

 використаємо формулу М= L: l  М=220000:22   М=10000

Пам’ятай ! під час розрахунків  значення відстані переводимо в см

 відповідь: масштаб карти   1 : 10000(числовий)   

                                                в 1 см 100 метрів (іменований)

 

відстань на місцевості (L)

відстань на карті (l)  

М= L: l

масштаб карти

числовий

іменований

268 мм

26800 м

 

 

 

436,5 мм

4365 м

 

 

 

 

Завдання №5 (за правильно виконане завдання 2 бали)

 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "будова літосфери малюнки"визначення напрямків, абсолютних і  відносних висот  на топографічному плані.

 

І.Яким сторонам горизонту відповідають азимути:

136* , 0*, 270*, 45*, 225*, 315*

ІІ. За допомогою фізичної карти України (в атласі) визнач:

 абсолютну висоту г.Берда, г.Бельмак - Могила

та відносну висоту г.Берда відносно г.Бельмак - Могила

Згадай:

Абсолютна висота – це висота місцевості над рівнем Світового           океану, взятим за позначку 0.

Відносна висота – це перевищення однієї точки земної поверхні над іншою.

 

Завдання №6 (за правильно виконане завдання 2 бали)

http://zabavnik.club/wp-content/uploads/Mudraya_sova_9_12095727.jpgЗастосуй вміння на практиці.

Відомо, що шкільний стадіон має розміри:довжина 37м, ширина 26м . Накресли  план стадіону у масштабі  1:1000.

 

Зроби висновок.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Солопова Людмила Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
1688
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку