Інтегрована діяльність "Зимонька - зима"

Про матеріал
Мета: Продовжувати знайомити дітей з ознаками та явищами пори року – зима, з життям звірів взимку, їх слідами на снігу. Створювати ситуацію в якій діти можуть проявити позитивні моральні якості: доброта, співчуття, взаємодопомога. Спонукати дітей називати одяг та взуття та визначати який з них зимовий, а який ні. Активізувати діалогічне мовлення, поповнити словниковий запас назвами одягу, зимових явищ: віхола, хурделиця, заметіль. Розвивати дрібну моторику рук у дітей в процесі ігрової діяльності. Уточнити знання дітей про величину предметів, визначати найбільший серед інших, вміння рахувати предмети за допомогою зорового аналізатора, уміння класифікувати геометричні фігури: круг і квадрат, вчити знаходити ці геометричні фігури незалежно від кольору. формувати вміння порівнювати предмети контрастні по величині (великий, маленький), висоті (високий, низький). Закріпити назви основних кольорів. Стимулювати дітей досліджувати, пізнавати довкілля, бути пильними, спостережливими,уважними, формувати уявлення про причинно – наслідкові зв’язки у природі та створювати умови для проектної та дизайн-діяльності. Розвивати логічне мислення та творчу уяву під час вирішення завдань. Виховувати позитивні моральні якості, бачення ситуації в цілому та вмінні вносити свій особистий вклад в покращення ситуації, що утворилася.
Перегляд файлу

Інтегрована діяльність

«Зимонька - зима»

 

Мета: Продовжувати знайомити дітей з ознаками та явищами пори року – зима, з життям звірів взимку, їх слідами на снігу. Створювати ситуацію в якій діти можуть проявити позитивні моральні якості: доброта, співчуття, взаємодопомога.

Спонукати дітей називати одяг та взуття та визначати який з них зимовий, а який ні. Активізувати діалогічне мовлення, поповнити словниковий запас назвами одягу, зимових явищ: віхола, хурделиця, заметіль. Розвивати дрібну моторику рук у дітей в процесі ігрової діяльності. Уточнити знання дітей про величину предметів, визначати найбільший серед інших, вміння рахувати предмети за допомогою зорового аналізатора,  уміння класифікувати геометричні фігури: круг і квадрат, вчити знаходити ці геометричні фігури незалежно від кольору. формувати вміння порівнювати предмети контрастні по величині (великий, маленький), висоті (високий, низький). Закріпити назви основних кольорів. Стимулювати дітей досліджувати, пізнавати довкілля, бути пильними, спостережливими,уважними, формувати уявлення про причинно – наслідкові зв’язки у природі та створювати умови для проектної та дизайн-діяльності. Розвивати логічне мислення та творчу уяву під час вирішення завдань. Виховувати позитивні моральні якості, бачення ситуації в цілому та вмінні вносити свій особистий вклад в покращення ситуації, що утворилася.

Матеріал:  хмаринка із сонечком та сніжинками різної величини, дидактична гра: «Одягну ляльку на прогулянку», дидактична гра: «Кого засипав сніжок», вправа: «Хто заховався» три ялинки різної величини, іграшкова білочка, дидактична гра: «Склади з частин»,  вправа: «Чиї сліди»,   музично – ритмічна руханка «Гра із шишками», шишки, музично – дидактична вправа «Прогулянка до зайчика», ритмічна гра – вправа «Ми стрибаємо як зайчата»,  сніжинки з різнокольоровими геометричними фігурами (круг, квадрат), іграшковий зайчик, конструктор Лего.

                                                         Хід заняття.

  • Малята, давайте привітаємось нашими пальчиками!

Доброго ранку сонце привітне!

Доброго ранку небо блакитне!

Доброго ранку лагідний вітер!

Доброго ранку пташки в вишині!

Доброго ранку тобі і мені!

Вихователь звертає увагу дітей на хмаринку, яка розміщена на дошці.

  • Діти, погляньте на нашу хмаринку, яка вона велика, майже зовсім сонечко заховала, а із хмаринки ми бачимо падають маленькі пухкенькі зірочки.

З неба зіронька злетіла

На віконце наше сіла

Це сніжинка завітала

Щоб я вам її дістала

Ця сніжинка не проста

Бо сюрприз вам принесла.

  • Давайте порахуємо сніжинки всі разом. Скільки сніжинок?
  • А чи всі сніжинки однакові по величині?
  • Яка з них найбільша?

Сніжинка, яка найбільша серед інших не проста, вона чарівна її послали до нас разом із запрошенням на прогулянку до зимового парку.

  • Діти, чи можемо ми піти взимку на прогулянку одягненими так, як зараз? Звичайно не можемо. Тому ми зараз пригадаємо, що ж ми одягнемо на прогулянку до парку. А з нами на прогулянку піде наша лялька Наталочка. Допоможемо і їй одягнутися. Дидактична гра «Одягни ляльку на прогулянку»

Ну що ж, зібралися пора і в дорогу.

  •     Ось ми з вами і в зимовому парку. Погляньте як тут красиво. А скільки тут лежить сніжинок?
  •     А що це за зелені красуні ростуть в парку? (Ялинки) Давайте порахуємо їх. 1 - 2-3. скільки всього ялинок? (3 ялинки)
  •     Яка це ялинка? (Висока)
  •     А ця ялинка? (Низька)
  •     А яка найнижча?
  •     А на якій ялинці по висоті сидить білочка? (На найвищій)
  •     А хто ще живе в зимовому парку? Давайте дізнаємося хто ж тут заховався. Дидактична гра «Кого засипав сніжок».

Ось скільки мешканців ми відшукали. Тепер будемо знати хто живе в зимовому парку. Але щоб не заблукати нам допоможуть подружки-сніжинки. Сніжинки утворили стежинки, що ведуть по парку. Хлопчики повинні йти по сніжинкам на яких зображені квадрати, а дівчатка по сніжинкам на яких зображені круги. Ось ми і пройшли по доріжках. І натрапили на сліди. Давайте відгадаємо де чий слід, дидактична гра «Чиї сліди на снігу».

Погляньте, ось на ялинці висять шишки. Яка це шишка, велика чи маленька? (Велика) - А ця? (Маленька). А ще багато шишок лежить під ялинкою де сидить і сумує білочка, давайте візьмемо шишки в руки та потанцюємо навколо ялинки. Музично – ритмічна руханка «Гра із шишками».

  •              Ви помітили як враз повеселішала білочка. Ось ми з вами і зробили добру справу для неї. Але вона тут сама і їй сумно, тому пропоную викласти ще одну білочку, щоб  їй було веселіше. Дидактична гра: «Склади з частин».
  •              А нам час далі рухатися по доріжках снігових. Діти, а хто це сховався за ялинкою і виглядає сам хвостик. Діти знаходять і відгадують, що за ялинкою сховався зайчик.
  •     Діти які вушка у зайчика? (довгі)
  •     А які лапки у зайчика? (швидкі)
  •     Пропоную перетворитися на зайчиків та пограти у веселу гру: «Ми стрибаємо як зайчата». Ось і зайчика ми розвеселили та зігріли. Для зайчика також добру справу зробили ще й морквинкою пригостимо. Але у зайчика немає хатинки і він так і бігає від одного дерева до іншого, а зима люта, холодна. Ось погляньте на це зображення.

Зима снігом замітає, вітер свище, віхола гуляє. Як можна ще назвати таке природне явище? (заметіль, хурделиця….).

  •     А давайте допоможемо зайчику і збудуємо йому хатинку. Ось погляньте скільки у нас багато цеглинок. Коли він захоче по буде ховатися в хатинку і вас згадувати добрим словом за добрі діла.

Діти переходять о довільного конструювання.

 

 

 

 

doc
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку