Інтегроване корекційно-відновлювальне заняття по розвитку пізнавальних процесів " Ти єдина, моя Україна".

Про матеріал

Мета: Розширювати уявлення про Батьківщину, про народну символіку. Закріпити вміння називати і розрізняти кольори ( червоний, синій, зелений, жовтий, помаранчевий, коричневий), узгоджувати колір з відповідной картинкой - символом. Вчити дітей запам'ятовувати та виразно читати вірші з використанням мнемотаблиць. Розвивати логічне мислення, уяву, увагу, пам'ять. Виховувати почуття принадлежності до духовної культури свого народу, патріотизм, любов до рідного краю

Перегляд файлу

«Ти єдина, моя Україна»

                Інтегроване корекційно-відновлювальне заняття по розвитку пізнавальних процесів.

                                                                  Підготувала: Залізняк Марія Дмитрівна, вчитель 1-го класу.

 

 

Мета: Розширювати уявлення про Батьківщину, про народну символіку. Закріпити вміння називати і розрізняти кольори ( червоний, синій, зелений, жовтий, помаранчевий, коричневий), узгоджувати колір з відповідной картинкой - символом. Вчити  дітей запам’ятовувати та виразно читати вірші з використанням мнемотаблиць. Розвивати логічне мислення, уяву, увагу, пам’ять. Виховувати почуття принадлежності до духовної культури свого народу, патріотизм, любов до рідного краю.

Вчитель: 

              Та країна є на світі,

              Мої милі, добрі діти,

              Що її, мов рідну мати,

              Ви повинні поважати.

              Називається країна

              Наша рідна…( Україна)

    Україна – це край, де ми народилися. Ми повинні любити нашу рідну Батьківщину,бути патріотами своєї країни. Діти, а що це за картинки? Що вони позначають? Мабуть вони допомагають розповідати вірші про Батьківщину?

Діти читають вірші з використанням мнемотаблиць.         

1-ша дитина: Моя Україна, ти земле єдина.   

                          Тут усім веселка грає,

                          Хліб на полі достигає.

                          Гай дубовий зеленіє.

                          Тут душа моя радіє.

 

2-га дитина: Батьківщина – це ліс осінній,

                       Це домівка моя,і школа,

                       Це горяче сонячне коло.

                       Це мої найкращі друзі

                       І бджола на весняному лузі.

 

Вчитель: Я зрозуміла всі ці вірші про нашу країну.

 А як називається наша країна?( Україна) . (За кожну правильну відповідь діти отримують квітку:    мак, ромашку, барвінок, волошку, чорнобривець ). 

 Як називається наш народ?(українці)

 Яка мова в українців?(українська).

 Як називається хлопчик, який живе на Україні? (українець).

 Як називається дівчинка, яка живе на Україні?(українка).

 Які пісні у нас співають?(українські).

 Із цих квітів ми з вами складемо віночок. А чому в Україні плели вінки?

 

Діти: Вінок був частиною українського національного одягу.

 

Вчитель: Вінок – це прикраса та «оберіг». Вважалось, що  він містить чаклунську силу, яка знімає біль, береже волосся. У вінок вплетали багато різних квітів. Які квіти у вас?(мак,ромашка,волошка, барвінок…)Я пропоную скласти квіти у вінок.

 

Діти викладають квіти на основу.

 

Вчитель: Чого не вистачає у нашому віночку?

 

Діти: Не вистачає різнокольорових стрічок.

 

Вчитель: Візьміть стрічки та картинки , розкажіть нам якого вони кольору та що позначають ці кольори?

Діти:  Коричнева- земля;                     

            Червона- любов;

            Зелена- рослини;

            Жовта- сонце;

            Помаранчева - хліб;

            Синя- вода.

Вчитель: Пропоную пов’язати стрічки на вінок.

 

 

 

Гра на розвиток зорової уваги  «Якої картинки не вистачає»

Дефектолог розкладає картинки-символи (земля, серце, рослини, сонце,хліб, вода) на дошці, потім  прибирає один з символів, а діти називають якого символа не вистачає та якому кольору стрічки він відповідає. Гра повторюється три рази.

Вчитель: Запрошую вас пограти з віночком.

Гра «Мій віночок»

Одна дитина у віночку в колі, всі інші йдуть по колу:

Ми віночок цей взяли,

І на (ім’я дитини ) одягли.

Ти в віночку потанцюй,

Потім дітям подаруй.

Дитина танцює, всі плескають в долоні. Потім дитина знімає вінок і каже:

Я дарую віночок… ( ім’я дитини ).

 

Вчитель: Діти послухайте віршик про нашу країну

Україна – рідний край,

Рідне поле, зелен гай,

Рідне місто, рідна хата,

Рідне небо й рідна мати.

 

Діти вам сподобався вірш? Я пропоную його вивчити з допомогою картинок, які ви зробите самі. У кожного з вас на столі є картинка з декількох частин. Складіть її та наклейте на папір.

(Діти сідають за столи та виконують роботу.)

 

E:\Занятие №1\20151127_094647.jpg

 

Під час виконання роботи звучить пісня «Ти, єдина моя країна».

 

Д-лог викладає , виконані дітьми роботи, на дошці впевній послідовності (поле, гай, місто, хата, небо, рідна мати)  і разом з дітьми повторює вірш.

 

Вчитель: Добігає до кінця наше заняття. Ви дізналися багато цікавого про нашу країну. Як називається наша країна? (Україна) Хто ми? (українці)

 

Звучить українська народна музика.

 

docx
Додано
31 січня 2018
Переглядів
684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку