Інтегроване навчання основ здоров'я у 2 класі. Конспект уроку на тему: "Режим дня".

Про матеріал

Мета: ознайомити з поняттям «режим дня», із типовим розпорядком дня першокласників, розкрити його вплив на здоров'я;

розвивати практичні вміння та навички складання розпорядку дня, враховуючи санітарно-гігієнічні навички;

виховувати дисциплінованість, охайність, відповідальність;стимулювати бажання дотримуватися чистоти тіла; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я, раціональність витрат часу.

Міжпредметні зв'язки: англійська мова.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Результати навчання. Наприкінці уроку учні:

розумітимуть, що таке «режим» і для чого його дотримуватися протягом дня;

вмітимуть відтворити новий лексичний матеріал по темі;

знатимуть як користуватися годинником;

розрізнятимуть особливості режиму буденного та вихідного дня;

вмітимуть складати режим вихідного (буднього) дня.

Перегляд файлу

Режим дня

 

                        Мета: ознайомити з поняттям «режим дня», із типовим

розпорядком дня першокласників, розкрити його вплив на здоров’я; розвивати практичні вміння та навички складання розпорядку дня, враховуючи санітарно-гігієнічні навички;

 виховувати дисциплінованість, охайність, відповідальність;  стимулювати бажання дотримуватися чистоти тіла; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, раціональність витрат часу.

          Міжпредметні зв’язки: англійська мова.

          Тип уроку: засвоєння нових знань.

         Результати навчання. Наприкінці уроку учні:         

      розумітимуть, що таке «режим» і для чого його дотримуватися протягом дня;

      вмітимуть відтворити новий лексичний матеріал по темі;

      знатимуть як користуватися годинником;

      розрізнятимуть       особливості       режиму буденного та вихідного дня;

      вмітимуть       складати   режим       вихідного

(буднього) дня.  

 Матеріали та обладнання: мультимедійний проектор, ноутбук, диск «Урок 4» (макет годинника, тематичні сюжетні картинки, презентація «A daily life»).

Хід уроку     І. Організація учнів до роботи.  

          Створення позитивного психоемоційного мікроклімату.

Уведення в іншомовну атмосферу.

          1. Привітання.

-         Good morning, children!  

-         Good morning! Good morning! 

-         Good morning to you! 

-         Good morning, dear teacher! 

-         We are glad to see you.  

-         I am glad to see you too! 

-         Sit down, please. Who is on duty today?

-         I am. 

-         Who is absent today? 

-         All are present. 

         ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

 Презентація «A Daily life» (диск «Урок 4»).

         Слайд 1.

-         Dear children, the topic of our lesson is «A Daily life». Today we’ll start our conversation about our every day activities. (Любі діти, тема нашого уроку «Режим дня». Сьогодні ми розпочнемо нашу розмову про наші щоденні справи.)  

          IIІ. Основна частина.

1.     Інформаційно-пізнавальна бесіда.

 - Як ви розумієте слово режим?

-         Слово «режим» походить із французької, у перекладі означає «управління». Поговоримо про управління собою. Режим дня - це правильне чергування праці й відпочинку. Кожна людина, незважаючи на свої бажання, повинна дотримуватися його. Привчивши себе до порядку і дисципліни, ти більшість справ робитимеш швидко, навіть не замислюючись. Тому усе встигатимеш і менше втомлюватимешся. А ще в тебе залишиться достатньо часу для відпочинку і занять улюбленими справами.

 - Чи складно вам дотримуватися режиму дня?

-         Чи однаковий у вас режим буднього та вихідного дня?

2.     Фонетична казка.

 Now can you help me to remember some sounds? I’ll read the tale and the sounds we’ll spell together. Я прочитаю невеличку фонетичну казку, а звуки ми вимовлятимемо разом.

 Вранці Mr. Jack прокинувся (діти труть очі, «пробуджуючись»), встав, відкрив шторки на вікні [w-w-w-w]. Погода стояла хороша, і він вигукнув [а:], [о:]. Mr. Jack вирішив прибрати в квартирі. Він вибив килими [p]-[b]. Трохи пропилососив [t]-[d], протер дзеркало [h]-[h]. Mr. Jack поснідав і вирішив попити чаю, але він був дуже гарячим, і Mr. Jack подув [f]-[v]. Після сніданку Mr. Jack відправився погуляти. У дворі він побачив пташку з пташенятами. Вона звала їх: [vi]-[vi]-[vi]. Під деревом сиділа мама-свиня з поросятами і звала їх: [wi]-[wi]-[wi]. Назустріч йому вибіг злий собака і загарчав: [r]-[r]-[r]. Mr. Jack сказав у відповідь: [br], топнув ногою, і собака втік. Але раптом підповзла змія і зашипіла: [1-1-1]. Зуб у змії зламався, і вона зашипіла: [Ѳ-Ѳ-Ѳ]. Mr. Jack посміхнувся і пішов додому, де його чекали справи.

3.     Відгадування загадки.

 Запропонувати учням відгадати загадку та пояснити, як цей предмет допомагає дотримуватися режиму дня.

Весь час іде, а з місця не зійде

Лічить ночі і днини, хоча й не людина.

                                                                                                 (Годинник)

 Учитель демонструє настінний годинник або модель годинника (диск «Урок 4», картинки 1, 2, 3, 4).

          Годинник - a clock.

-         Чи вмієте ви користуватися годинником?

          Порахуємо поділки на годиннику. 

A small hand points the hours, a big hand points the minutes.

Велика стрілка показує години, маленька – хвилини.

Учитель рухає по колу малу стрілку, а діти рахують від 1 до 12.

         Слайд 2.

What time is it? або What’s the time? Котра година?

It is ...o’clock.  Зараз ....година.

           Показуючи повну годину, учитель запитує, діти відповідають.

4. Тематичні картки.

Усна бесіда. Пояснення вчителя по темі «Режим дня».

Look at the pictures. What part of the day is it (morning, afternoon, evening)?

Can you match these words and phrases with pictures.

Учні уважно слухають вчителя та повторюють нові слова за ним. 

         Слайд 3.

To get up – прокидатися.

         Слайд 4.

To have breakfast – снідати.

         Слайд 5.

To go to school – іти до школи.

         Слайд 6.

To come home – приходити додому.

         Слайд 7.

To have lunch – обідати.

         Слайд 8.

To play games– гратися в ігри.

         Слайд 9.

To do homework – робити уроки.

         Слайд 10.

Тo have supper – вечеряти.

         Слайд 11.

To go to bed – лягати спати.

 Скажи, що ти зазвичай робиш у цей час: аt seven o'clock I go to the bathroom. (Учитель показує повний час на годиннику).

5. Інсценізація. 

 Учні читають розповідь за ролями. Дітей об’єднуються у групи (автор, мама, 3 учня). Діти готують інсценізацію, потім розігрують її у колі.

 It's seven o'clock. It's time to get up. Mother Fox says to her three little children: “Get up! Get up! It's time to go to school." The children don't want to get up, but they do.

 "Good children," says Mother Fox. "Now do exercises." They all do their exercises.

"Very good," says Mother Fox. “Now look at the clock! Do you know the time?"

"Yes, we do," say the children.

"So what's the time?"

"It's eight o'clock"

Mother Fox says: "it's time to go to school, isn't it?"

"Oh, yes, it's time to go to school," say the little foxes.

They take their schoolbags, say "Goodbye" to their mother and go to school.

6. Гра «Чемпіон».

          А зараз гра «Чемпіон». Хто останнім закінчить розповідь, той і чемпіон! At six o'clock I get up. At seven o'clock I....

          ІV. Заключна частина.

1.     Гра «Правда чи неправда».

          Учитель каже слова й показує картинку. Якщо слово з картинкою збігається, то учні плескають, якщо ні, то мовчать. Правильну відповідь, один з учнів наклеює на макет годинника (диск «Урок 4», картинки 5, 6).

2.     Рефлексія «Вузлики в дорогу».

 Діти по черзі відповідають на питання:

-         Що нового ми сьогодні дізналися?

-         Чи стане в нагоді для нас та інформація, яку ми отримали на уроці?

-         Які поради ми взяли б з собою, щоб дотримуватися режиму дня?

 Випереджувальне завдання. З допомогою дорослих склади режим вихідного дня (за бажанням). Зваж на важливу

інформацію.

 Варто запам’ятати!

-         тобі потрібно спати 9-10 годин на добу;

-         кожен ранок слід починати з ранкової гімнастики;

-         щодня 3-4 години треба бувати на свіжому повітрі; - їсти слід 3-5 разів на день в один і той самий час.

 

pdf
Додано
9 липня 2018
Переглядів
535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку