Мета заняття: Ознайомити дітей з картою України ; показати дітям на карті України місця, де живуть різні дикі тварини; закріплювати знання про тварин нашого краю;виробляти початкові навчальні навички (вміння відповідати на запитання , слухати відповіді інших, не перебивати мовця); розвивати інтелектуальні та творчі здібності; розвивати пізнавальну активність,зв'язне мовлення, пам'ять, увагу , естетичний смак, уміння працювати в колективі; виховувати почуття патріотизму, любов до рідного краю, товариськість.
Матеріал: дитяча карта-пазл «Мандруємо Україною», лялька Даша-мандрівниця , музичний аудіо-запис «Україно, ми твоя надія», гуашеві фарби , пензлики, непроливайки з водою, підготовлені формочки з солоного тіста з міні-зображенням карти України .
Вид заняття: інтегроване заняття-квест
Маріупольська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат
І-ІІІ ступенів № 21 Донецької обласної ради
Конспект заняття з дітьми
різновікової дошкільної мовленнєвої групи
«Мандрівка Україною»
Інтегроване заняття-квест
Склала: Вихователь Ковальова О.П.
Маріуполь, 2019-2020 навчальний рік
Мета: Ознайомити дітей з картою України ; показати дітям на карті України місця, де живуть різні дикі тварини; закріплювати знання про тварин нашого краю;виробляти початкові навчальні навички (вміння відповідати на запитання , слухати відповіді інших, не перебивати мовця); розвивати інтелектуальні та творчі здібності; розвивати пізнавальну активність,зв’язне мовлення, пам’ять, увагу , естетичний смак, уміння працювати в колективі; виховувати почуття патріотизму, любов до рідного краю, товариськість.
Матеріал: дитяча карта-пазл «Мандруємо Україною», лялька Даша-мандрівниця , музичний аудіо-запис «Україно, ми твоя надія», гуашеві фарби , пензлики, непроливайки з водою, підготовлені формочки з солоного тіста з міні-зображенням карти України .
Вид заняття: інтегроване заняття-квест
Хід заняття
І. Вступна частина.
1.Оголошення теми і мети заняття.
У всьому світі – кожен зна:
Є Батьківщина лиш одна.
І в нас вона одна- єдина -
Це наша рідна Україна.
- Тема нашого заняття «Мандрівка Україною». Сьогодні ми з вами здійснимо маленьку подорож по Україні. І допоможе нам в цьому лялька Даша-мандрівниця.
ІІ. Основна частина.
1.Зупинка «Інтелектуальна»
Даша: Добрий день, любі діти. Я хочу попросити вас допомогти мені скласти карту – пазл для того, щоб дізнатися про нашу Україну багато цікавого. Чи допоможете ви мені?
Діти: так , допоможемо !
Діти разом з вихователем складають карту-пазл, яка складається з 25 пазлів. Вихователь промовляє назви міст, діти повторюють за ним.
Даша: Молодці діти! А тепер розгляньте карту та скажіть , які дикі звірі мешкають в Україні.
Діти знаходять малюнки звірів та називають їх.
2.Зупинка «Музично-танцювальна».
Вихователь: Діти ,ви добре попрацювали, а тепер у нас попереду стація «музично-танцювальна» . Покажіть Даші-мандрівниці як треба танцювати український танок.
Діти становляться у коло та під музичний запис «Україно, ми твоя надія» виконують танець з вихователем.
3. Зупинка «Мальовнича»
Вихователь: Діти , а ви знаєте якого кольору наш український прапор?
Діти :Блакитно-жовтого.
Даша: так правильно, а давайте розфарбуймо у блакитно-жовті кольори ось ці маленькі карти нашої України , країни де ми живемо.
Діти розмальовують карти-формочки України гуашевоєю фарбою .
Підсумкова бесіда