Інтегроване заняття ( аплікація, математика, мовленнєве спілкування) з пріоритетом на тему «Веселі сніговики»

Про матеріал
продовжувати навчати дітей викладати і наклеювати зображення сніговика з 3-х частин і називати геометричні фігури; вправляти у розрізнянні основних кольорів: ( зелений, жовтий, синій, білий, червоний), уточнити уявлення про величину (більший, менший, найменьший);перевірити вміння дітей утворювати прикметники від іменників. Виховувати творчі здібності дітей, розвивати пам’ять, мислення, увагу, дрібну моторику рук.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Інтегроване заняття ( аплікація, математика,

       мовленнєве спілкування) з пріоритетом  

                    сфери «Природа» на тему:

                     «Веселі сніговики»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 ДНЗ № 22

                                                                                                              Молодша «А» група

                                                                                                                    Вихователь:

                                                                                                                Попелянець О.В.

 

 Мета: продовжувати навчати дітей викладати і наклеювати зображення сніговика

            з 3-х  частин   і    називати   геометричні  фігури;   вправляти   у розрізнянні

            основних  кольорів:  ( зелений, жовтий,  синій,  білий,  червоний), уточнити

            уявлення про величину (більший, менший, найменьший);перевірити вміння

            дітей утворювати прикметники від іменників. Виховувати творчі здібності           

            дітей, розвивати пам’ять, мислення, увагу, дрібну моторику рук.

 

Матеріал: макет дерева, ялинок, яскраві мішечки з кольоровими бантиками; мате –

                    ріал до дидактичних ігор; роздатковий клей, серветки для  примакуван-

                    ня, частини тіла сніговита, різнокольорові сніжинки.            

 

Хід заняття:

 

 Вихователь: Малята, погляньте, яка гарна сніжинка залетіла до нас у групу. Ця сніжинка незвичайна, це сніжинка-запрошення до зимового лісу. Хто міг нам його прислати? (відповіді дітей).

Щоб дізнатися хто нас запросив, нам потрібно відправитися до лісу. На чому ми можемо туди дістатися?

 

Д/в «На чому я подорожую?»

Мета: закріпити знання дітей про види транспорту.

 

Вихователь: Щоб швидше дістатися до лісу, я пропоную подорожувати на веселих санчатах.

        На санчата всі сідайте

       І до лісу поспішайте.

       Незнайомець нас чекає,

      Допомоги в нас прохає.

Вихователь: Ось ми й потрапили до чарівного зимового лісу.

      Біла казка довкола.

                                   Ця казка жива.

                                  Під ногами іскряться сніжинки.

                                  А зима висіває сніжок з рукава

                                  І сріблом обсіває ялинки.

Вихователь: Які чудові дерева! Як вони називаються? (ялинки)

                       Якого вони кольору? 

                       Чим ялинки відрізняються одна від одної? (різні за висотою)

             Погляньте навколо, скільки сніжинок нападало під ялинками.

             Скільки їх? (багато)

Д/вправа: «Чарівна рукавичка»

Мета: розвивати уяву, утворювати прикметники ознаки від іменника сніжинка.

Давайте візьмемо по одній білій сніжинці і прикрасимо найвищу ялинку. А тепер візьмемо по одній блакитній сніжинці і прикрасимо найнижчу ялинку. Ялинки стали ще гарнішими.

Вихователь:  Погляньте  Чудо – дерево росте

                                           Чудо – чудо – чудо

                                           Причудове

                                           Не голочки на нім

                                           А мішечки

                                           Мов, як шишки ростуть.

Діти, погляньте, а хто ще є поряд з Чудом - деревом? (сніговик) Він дуже радий нашому приходу, і просить в нас допомоги зняти ці мішечки та допомогти виконати завдання. Ну що допоможемо. (Так).

I завдання:

Д/г «Допоможемо сніговичкам»

Мета: вправляти дітей у вмінні порівнювати предмети за розмиром;

Вихователь: Сніговик зліпив собі друзів – сніговичків, але не встих прикрасити їх. Він не знає, кому який підійде предмет (ніс, відро, мітла).                                          Які гарні тепер стали сніговики. Вони вдячні вам. А зараз сніговичок хоче з вами пограти.                          

Хороводна гра « Веселий   Сніговик»

Мета: узгоджувати рухи дітей з віршованим текстом.                                    

                              Ми сніговита ліпили.         

                              На санчата посадили.

                              Повезли його гуляти,

                              Він від нас спішить тікати.

                              Ми за ним все скоком, скоком

                              А він від нас все боком, бком.

                              Сніговик не тікай,

                              Краще друга обирай.

II завдання:

«Смужки Кюїзенера»

( вихователь висипає смужки з мішечка)

Запитання:

  • Що це? (смужки)
  • Найдіть червону смужку? Покажіть жовту? Візьміть синю?
  • Якого кольору у тебе Софійка.
  • Покладіть смужки. А зараз візміть 2 однакові по кольору смужки. Прик-

ладить свої смужки одну до одної. Видно, що вони однакові по довжині і кольору.

  • Покажіть мені довгу і коротку смужку. Якого вони кольору довга? А

коротка?

Я пропоную вам з цих смужок сконструювати будиночок для сніговика.

III завдання:

Аплікація.

Сніговик  вирішив надіслати свій портрет ведмедикові Умці, але в нього лише один

портрет. Він дуже просить допомогти. Допоможемо Сніговиту. (так).

А як ми це можемо зробити? (Діти висловлюють свої пропозиції. Однією із них була з аплікувати портрет Сніговита).

Розгляд портрета Сніговика.

  • Із кількох грудок складається Сніговичок? ( з 3х: великого, меншого і найменшого)
  • На яку геометричну фігуру вони схожі? ( на круг)
  • Якого кольору снігові грудки?

Пальчикова вправа: 

                                       Мої пальчики радіють,

                                       Що уміють все робити:

                                       Танцювати і стрибати,

                                       Аплікувати й спочивати.

 Самостійна робота дітей.

Виставка дитячих робіт.

Вихователь: Ви впоралися із завданням. Сніговичок вам вдячний, що ви допомогли дереву скинути його вбрання і зробили такі гарні фотографії. За це вони вам дарують подарунок настільну гру.

 

doc
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
2453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку