Спортивна розвага на тему: «Мандруємо стежками літа»

Про матеріал
сприяти піднесенню в дітей емоційного радісного настрою,виконуючи різноманітні рухові дії. Розвивати спритність, швидкість ,витривалість.
Перегляд файлу

Мета: сприяти піднесенню в дітей емоційного радісного настрою,виконуючи

           різноманітні рухові дії. Розвивати спритність, швидкість ,витривалість.

Обладнання:  метелик –іграшковий, лист – запрошення,піктограми «правила

                         поводження в природі», басейн з водою, кольорова крейда,  жабка – 

                         іграшкова,  їжачок, паперові квіти «лаття».

 

Хід:

Вихователь:

                                       Літо кличе у мандри далекі.

                                       Час у похід вирушати малечі,

                                       Швидше збирайте свої рюкзаки,

                                       Все необхідне візьміть, малюки!

 

(Ведуча запрошує дітей у туристичну подорож. Діти складають у рюкзаки все те, що їм знадобиться у подорожі, і виходять надвір.)

Вихователь:

  

                                       Літечко теплом нас зустрічає,

                                       Сонечко яскраво в небі сяє,

                                       І радіє дітвора:

                                       Дуже гарна ця пора!

 

Діти:

                                      В літа завжди справ багато:

                                      Треба всіх загартувати

 

                                      Накупати в ріці, в морі,

                                      Ягід виростить доволі.

 

                                      А щоб нам не сумувати,

                                      Треба дружно заспівати

              

                                      Літечко красне, всіх зустрічай!

                                      Пісню веселу в дарунок приймай!

(діти виконують пісню «Літо-Літечко» Сл. Л.Савчук  муз. І.Котовської.)

 

Вихователь: (привертає увагу дітей до квітника)

- Ой, діти погляньте,  хтось залишив пакунок!А тут лист… Цікаво, хо це тут був?

Відкритий мікрофон: діти висловлюють свої думки.

Читання листа: «Дорогі діти! Запрошую вас до захоплюючої  подорожі стежками літа. А щоб  ви не заблукали, Літо в лісі відшукали, і ніде не заблукали, на допомогу вам прийде, цей метелик не простий. А метелик лісовий... До зустрічі.

                                                                                                                  Ваше Літечко! »

 (З’являється метелик)

                                   

 Вихователь: 

                                    Рівно всі за мною йдіть

                                    І повітрячко вдихніть – раз

                                    Видихніть – два.

                                    Тут горбочок переступим,

                                    Тут калюжа обійдем.

                                    На носочках тихо йдем.

                                    Зараз боком – раз, два, три

                                   Метелик радісно летів,

                                   І до квітника нас привів.

                                   

Зупинка «Квітуча галявина»

                                            «Квітів, квітів - як багато

                                             А чи зможемо їх пізнати»

Етюд «Квітка»

Всі діти присідають на носочки, опускають голови і уявляють себе насінинкою, з якої може вирости квітка. Отож, дітки уважно слухають та імітують пантомімою всі слова.

«Теплий промінчик упав на землю й зігрів у ній зернятко. З насіннячка виріс паросток. А з паростка виросла чудова квітка. Ніжиться квітка на сонці, підставляє теплу і світлу кожну свою пелюстку, повертаючи свою голівку слідом за сонцем».

Виховаль:  Шановний метелику! Яка в тебе чудова квітуча галявина! Невже ти, такий маленький, в змозі доглядати стільки квітів?

 

Метелик:

                                     Я чудові крильця маю,

                                     По квітках собі літаю.

                                     Бджілки, коники, джмелі –

                                     Друзі вірні всі мені.

                                     Разом квіти доглядаємо,

                                     В різні ігри з ними граємо!

Вихователь: Ми теж любимо грати в різні ігри. А може всі разом пограємо.

Метелик: Залюбки!

( Діти виконують пісню-гру  з метеликом  сл.. Н.Шахрай, міз. І.Котовської)

Діти:                          Метелику, метелику не відлітай,

                                  Метелику, метелику нам допомагай,

                                 Метелику, метелику дорогу відшукай.                  

 

Метелик:                                   

                                      Тоді часу ви не гайте

                                      Дружно за мною ви  рушайте

                                     Разом будемо гуляти

                                           (звичайна ходьба)

                                      Гарно бігати стрибати.

                                           (стрибки, біг)

                                      Тихо, тихо ви ступайте

                                      Всі на пальчики ставайте

                                           (на носочках)

                                       Гарно спинку випрямляйте

                                           (розпрямляють плечі)

                                      І за мною поспішайте.

                                      По вузькій стежині підемо

                                      Дивіться уважно, один – одному

                                      На ноги не наступайте

                                           (ходьба один за одним)

                                      По переду доріжка,

                                      Мов звивиста змійка

                                      Нумо не зівайте

                                      По ній мене ви доганяйте.

                                      Ми пробігли і пішли

 

                                     Ой кого ми тут знайшли?

(з-за куща виходить Їжак- журналіст, тримає мікрофон)

Їжак:                             Я – місцевий журналіст,

                                       Я з новинами спеціаліст!

                                       Лише правду я пишу,

                                       Все, як є, вам розкажу.

                                       В мене не легка робота.

                                       Цілий день я у турботах!

- А цікаво, що це ви робите у нашому лісі? Про це можна написати цікаву статтю.

Вихователь: Ми з дітками подорожуємо стежками Літа, і зараз зайшли до вашого

лісу відпочити  від пекучого сонечка та милуватися лісовими пейзажом.

Їжак:                            Гарний настрій у всіх вас.

                                     Інтерв’ю почати час!

Вихователь: Ми  із задоволенням відповімо  на твої запитання!

Інтерв'ю з Їжаком.

(Їжак запитує, діти по черзі беруть у Їжака мікрофон, відповідають.)

- Трьох синочків літо має.

  Як воно їх називає? (червень, липень, серпень.)

- В лісі звірів є багато.

  Пригадайте їх малята?

- Відпочити влітку мріють

  І дорослі, і малята:

  Море кличе, вабить річка,

  Є м’якесенька травичка.

  Плани є якісь у вас?

  Розкажіть мені в цей час.                    

- А чи знаєти ви,

  Як поводитись у лісі?

Д/в «Правила поводження в природі» (піктограми)

  1. В лісі розмовляти тихо, спокійно.
  2. Не ломати гілок.
  3. Не кривдити пташок і звірів.
  4. Обережно поводитися з вогнем.
  5. Даремно не рвати квіти.
  6. Прибирати сміття.   
  7. Не руйнувати мурашники,

Ігри з Їжачком.

 Р/гра: «Їжачок»»

Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі.

Гра:                        «У їжачка по лісі ми ходили,

                                  Не нароком розбудили 1,2,3

                                  Лісовичок ти нас лови»

(хто притулиться до дерева, того їжачок не троне)

Р/гра: « Ми веселі діти»

Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби та бігу.

Їжак: Дякую від усіх мешканців лісу за таку гарну гру та за чудове інтерв’ю! Чекайте на мою статтю в місцевій лісовій пресі! До  побачення!

Вихователь: До побачення, любий їжачок! Нам час вирушати далі!

Діти:                       Метелику, метелику не відлітай,

                                Метелику, метелику нам допомогай.

                                Метелику, метелику дорогу долі відшукай.

Зупинка «Озерна»

Вихователь:           Лиш сонечко літнє

                                Забарвило схід,

                                Малята зібрались усі у похід!

                                Чекають малечу ліси і поля,

                                Озера прозорі – вся рідна земля!

(Діти ідуть на майданчик, де розміщений плескальний бассейн з водою. Біля нього

сидить Жабка.)

Вихователь:          Ой, діти, погляньте!

                               Сидить жабка в зеленім платті

                               На озері серед лаття.

                               Радісно всіх зустрічає –

                               «Ква-ква» завжди співає!

                               Доброго дня, зелене жабення!

                               Як твої справи?

Жабка:                   

                               Все у мене у порядку

                               Бо люблю я фіззарядку!

                               Гартуюся, купаюся,

                               Водою обливаюся!

Фізкультхвилинка: «Зарядка для жабенятка»

 

                               Спершу лапки піднімайте

                               І на місці покружляйте.

                               Ква-ква-ква, робіть як я!

                               Ось гімнастика моя.

 

                               Вліво, вправо поверніться,

                               Одне одному всміхніться.

                               Ква-ква-ква, робіть як я!

                               Ось гімнастика моя.

 

                               Біжимо! Не відставайте,

                               Ніжки вправно піднімайте!

                               Ква-ква-ква, робіть як я!

                               Ось гімнастика моя.

 

                               І стрибки насамкінець.

                               Той, хто з нами – молодець.

                               Ква-ква-ква, робіть як я!

                               Ось гімнастика моя.

Жабка: Молодці, діти! Ква-ква! За  те, що ви так весело і дружно зробили зарядку, я вам покажу й інші веселі жаб’ячі розваги.

                                 Я чудова диригентка –

                                 Ноти вправно всі вивчала,

                                 Оперу та оперетту

                                 На воді вже написала.

                                 Гарну музику мою

                                 Знають в нашому краю.

                                 А чи ви б хотіли, діти,

                                 Музику самі створити?

                                 Буде музика незвична,

                                 В ній звучить водичка ніжно.

Вихователь: Діти, спробуємо зіграти свою музику на водиці! (Так.)

Гра «Музика на воді»

(Діти підходять до плескального бассейну. Під музичний супровід, дотримуючись ритмічного малюнка, виконують такі вправи6

               - Легенько стукають по воді вказівними пальчиками,

                 потім малюють на воді кола.

               - Те ж сааме виконують всією долонею.

               - Вдають, що грають на фортепіано.

               - Рухають у воді обома руками то вправо, то вліво, ніби грають гамии.

               - Двічі плескають у долоні над водою, двічі – долонями по воді.

               - Дмухають на воду.

Вихователь:               Гарну музику писали,

                                    Жабку добре розважали.

                                    Разом всі ми відпочили

                                    Та себе оздоровили!         

                                   А тепер, я пропоную

                                   Вам прикрасити озерце –

                                   Квітами латаття.

ПДД: «Розцвітають квіти»

 

 

                           

Вихователь: Дякуємо тобі, Жабко, за веселі ігри, та нам час вирушати далі.

Ой, погляньте, хто це до нас іде? Це ж Літечко! Любе Літечко, ми так на тебе чекали! Дякуємо тобі за чудову подорож, яку ти нам подарувало.

Літечко:          

                                    Приготувало я вам свято.

                                    Пригод у вас було багато:

                                    На галявині, у лісі,

                                    Біля озера й в саду.

                                    Для таких малят умілих

                                    Нагороду я знайду.

                                    Від метелика та квітів,

                                    Від трави та від пташок

                                    Подарую я засмагу

                                    Кожному з оцих діток!

                                    А від Жабки та від лісу,

                                    Де живее наш Їжачок,

                                    Подарую здоровинок

                                    Аж повнісінький мішок!

                                    А від саду та подвір'я –

                                    Подарую крейду вам

                                    Для малюнків не папір я.

                                    А асфальт тепер віддам.

(Літо дітям дарує кольорову крейду)

                                     Намалюйте гарне літо:

                                     Сонце, росами умийте,

                                     Річку, озеро та луг,

                                     Дощика, бо він мій друг!

(Діти під музику на асфальті те, що найбільше їм сподобалося в подорожі)

Літечко:                   

                                      За картини вдячне я.

                                      Нагорода ось моя.

Літечко дарує дітям кошик фруктам. Діти дякують  за подарунки та за цікаві розваги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Спортивна розвага на тему:

  «Мандруємо стежками літа»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 ДНЗ № 22

                                                                                                        середня «А» група

                                                                                                               Вихователь:

                                                                                                           Попелянець О. В

doc
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
4065
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку