Інтегроване заняття "Частування Сніговика".

Про матеріал
розвивати логічне мислення, навички лічби, математичне мовлення, уяву, пам’ять, увагу; виховувати пізнавальну активність , спостережливість під час порівнян- ня груп предметів, бажання робити приємне для інших; закріплювати вміння співвідносити число і цифру, порівнювати групи предметів, узгоджувати іменники з прикметниками, систематизувати уявлення про овочі і фрукти, закріплювати навички орієнтації в просторі ( праворуч, ліворуч, вперед, назад ); продовжувати вчити складати силуети з геометричних фігур.
Перегляд файлу

                                

Частування  Сніговика.

 

Мета: розвивати логічне мислення, навички лічби, математичне мовлення,         уяву, пам’ять, увагу;

           виховувати пізнавальну активність , спостережливість під час порівнян-

ня груп предметів, бажання робити приємне для інших;

           закріплювати вміння співвідносити число і цифру, порівнювати групи

 предметів, узгоджувати іменники з прикметниками, систематизувати уявлення про овочі і фрукти, закріплювати навички орієнтації в просторі ( праворуч, ліворуч,  вперед, назад );

            продовжувати вчити складати силуети з геометричних фігур.

 

Матеріал : іграшка Сніговик, демонстраційний: магнітний набір цифр від

1 до 5, силуети овочів: картопля, буряк, капуста, цибуля, помідор.

Роздавальний матеріал: смужки з цифрами на кожну дитину, морквини і яблука; геометричні фігури, кольорові олівці; каструльки з цифрою на кришці.

                                               

Хід заняття:

Діти в колі стоять на килимку.

                  Привітання

Добрий день, любі діти!                                 

Вправо-вліво поверніться,

Одне одному посміхніться.

До нас сьогодні на гостину поспішає гість.

А от хто він, ви дізнаєтеся відгадавши загадку:

  • Він не лялька й не людина,

На снігу стояти звик.

В нього ніс - смачна морквина,

Хто це? Звісно… (Сніговик).

Так,  це - Сніговик, він збирається до нас у гості. Діти скажіть, як зустрічають гостей? (відповіді дітей).

Я пропоную вам приготувати смачний, корисний обід, щоб здивувати Сніговика.

З кількох страв складається обід? (з трьох).

Яка перша страва? (Борщ).

Друга страва? (Гарнір + салат).

Третя?  (Компот).

Отож, запрошую до столиків, приступимо до роботи.

 

Дидактична гра «Незвичайний борщ».

Розпочнемо готувати борщ, а він буде незвичайний. Подивіться уважно на

дошку (на дошці овочі, розміщені у хаотичному порядку).

C:\Users\Орест\Desktop\фото\20200202_193311.jpg

Запитання до дітей:

  • Скільки ви бачите картоплин? (одна);
  • Скільки капустин? (одна);
  • Цибулин ? (одна) і т.д.;

Щоб борщ вийшов смачним, нам потрібно викласти овочі у послідовному

порядку: картопля , буряк, капуста, цибуля, помідор (лічба порядкова і зворотна).

  • Як ми їх назвемо одним словом? (овочі);
  • Скільки їх разом? (всього п’ять).
  • Що стоїть першим ? (картопля);
  • Що стоїть другим? (буряк);
  • Який овоч останнім ? (помідор);
  • Який овоч розміщений четвертим?
  • Яку цифру поставим біля картоплини? (цифру один);
  • Яка за порядком картоплина? (перша);
  • А буряк? (буряк другий) і т.д.

Ось ми з вами і приготували першу страву. Яку ми маємо приготувати другу страву? (салат).  Він має бути смачним, корисним і вітамінним.

Дидактична гра «Назви якомога більше ознак».

Морква (яка?) - помаранчева, довга, солодка, корисна, тверда.

Яблуко (яке?) - жовте, кругле, солодке, смачне, вітамінне.

З яких інгредієнтів ми будемо готувати?

Наш салат з вами буде овочево-фруктовим. Що у вас на столах?

(морквини 5 , яблука 4, смужки). Отож салат ми можемо назвати  «Морквяно-яблучний».

Вам потрібно на верхню смужку викласти стільки морквин, щоб їх кількість відповідала цифрі; а на нижню - яблука.( На смужках цифри різні, відповідно  до рівня дитини).

C:\Users\Орест\Desktop\фото\20200202_175939.jpg

Запитання до дітей:

  • Скільки ти виклав морквин? (п’ять);
  • А яблук? (чотири);
  • Чого у тебе більше? (більше морквин);
  • На скільки морквин більше? (на одну морквину більше);
  • А яблук на скільки менше? (на одне яблуко менше).

Молодці! Ось ми і приготували з вами салат, а зараз пропоную відпочити.

Фізкультхвилинка «Бугі-мугі». ( Діти на килимку в колі).

Руку праву вперед, ну а потім назад,

І знову вперед, трішки нею потрясти.

Ми танцюєм «Бугі-мугі» повертаємось навкруги

І в долоньки плескаєм ось так!

«Бугі-мугі» окей, «Бугі-мугі» окей!

Танець наш ми танцюєм веселіше і скоріше.

(Те ж саме з лівою рукою, правою ногою і лівою ногою).

Яка страва у нас ще залишилася? ( Компот).

Дидактична гра «Зваримо компот».

Зараз ми будемо готувати компот. З чого варять компот? (відповіді дітей).

Назвіть, які ви знаєте фрукти (яблуко,груша, слива і т.д.)

А які  ягоди? (порічки, чорниця, смородина і т.д.)

В порівнянні з яблуком і грушею, які ягоди  по величині? ( маленькі).

А які за формою смородина, порічки? (круглі).

картинка раскраска кастрюля для детейкартинка раскраска кастрюля для детейУ вас на столах є каструльки. Давайте ми з вами приготуємо ягідний компот. На кришці каструлі зображена цифра, у кожного різна, вам потрібно намалювати стільки ягід, яка цифра зображена.

 

           2                                            3  

                       

картинка раскраска кастрюля для детейкартинка раскраска кастрюля для детей 

                             4 5

                      

 

(Діти працюють самостійно, потім один в одного перевіряють, чи правильно, при потребі допомагаю).

От ми і приготували смачний обід, а Сніговика ще немає.

Давайте зробимо йому сюрприз.

Дидактична гра «Склади портрет»

Викладемо з геометричних фігур портрет Сніговика.

Запитання:

  • Які фігури ви використали?
  • Які не використали?
  • Яку б ще добавили?

Стук у двері, приходить Сніговик:

Добрий  день любі малята!

Гарні хлопчики й дівчата.

У вас тут щось так смачно пахне!

Що ж це ви мені приготували?

Підсумок:

Діти розповідають, що готували: борщ, салат, компот.

Сніговичку,  ми тобі приготували ще один сюрприз - це твій портрет.

Сніговик дуже радий і в подарунок роздає дітям сніжколіпи та запрошує на вулицю до гри.

docx
Додано
12 лютого 2021
Переглядів
437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку