|
|
|
Мета: поглиблювати знання дітей про ліс та його мешканців, використовуючи коректурні таблиці; вчити уважно слухати вихователя, закріпити знання про характерні ознаки весни, вчити помічати зміни, що відбуваються в природі навесні; розвивати вміння орієнтуватися у просторі, увагу, спостережливість та увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Хід заняття:
Сюрпризний момент
Звучить аудіозапис:
Добрий день усім, малята
Рада вас я тут вітати.
З лісу я сюди летіла,
Повідомити спішила.
В лісі - диво-дивина,
Не збагну ніяк одна.
Що не так там підкажіть,
Розібратись поможіть.
Швидше в путь ви вирушайте
І дарма часу не гайте!
Вихователь: Діти, а хто це до нас завітав?
Діти: Сова.
Вихователь: А де живе сова?
Діти: Сова живе в лісі.
Вихователь: Допоможемо Сові розібратись з лісовими дивами?
Діти: Так.
Вихователь: Вирушаймо до лісу!
Перша зупинка столик з коректурною таблицею “ Тварини”.
Вихователь: А й справді, дивина якась. Діти, подивіться, хто це тут у нас зображений?
Діти: Тварини.
Вихователь: А хіба ж вони всі живуть у лісі?
Діти: Ні, є такі, які живуть вдома.
Вихователь: А як називаються тварини, які живуть в лісі? А ті, за якими доглядають люди?
Діти: Дикі і свійські.
Вихователь: Чи місце свійським тваринам у лісі?
Діти: Ні.
Вихователь: Діти, а ви розмалюйте у таблиці лише диких тварин. Назвіть їх. Порахуйте скільки диких тварин зображено у таблиці.
Діти: Вовк, лисиця, білка, ведмідь, заєць. 5 диких тварин зображено у таблиці.
Вихователь: За те, що ви гарно справились з першим завданням, отримуєте зображення лісових мешканців. (зайця, вовка та лисиці)
Друга зупинка барліг Ведмедя.
Ведмедик прокинувся і не розуміє, яка зараз надворі пора року. Чи він задовго спав чи навпаки...
Вихователь: Діти, скажіть, будь ласка, Ведмедику, яка зараз пора року.
Діти: На вулиці уже весна.
Вихователь: І ми зараз тобі це доведемо, використовуючи таблицю “Весна”.
Робота з коректурною таблицею “Весна”
Літають, стрибають
По шість лапок мають.
Вихователь: Бачиш, Ведмедику, скільки тобі дітки назвали ознак весни.
Ведмідь: Дякую вам. За це візьміть зображення дерев та лісових ягід.
Третя зупинка завдання від Білочки.
Вихователь: Діти, погляньте, що це тут розсипане?
Діти: Шишки.
Вихователь: А хто це міг зробити?
Діти: Білочка.
Вихователь: Так, спритна Білочка не лише тут шишки розсипала, а й для нас завдання підготувала. А що ж ще любить їсти білочка?
Діти: Гриби, горішки, жолуді.
Вихователь: А ще Білочка хоче перевірити, чи знаєте ви, чим люблять ласувати її лісові друзі.
Робота з коректурною таблицею “Дикі тварини”
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місці не сидиться,
Як зовуть її...? Лисиця
А хто ж може стати здобиччю лисиці? Подумайте, покажіть і назвіть.
Вихователь: І з цим завданням ви гарно справились. Отож, отримуємо ще картинки.
Четверта зупинка руханка ”Зайці”.
Вихователь: Діти, а хто ж це нас на галявині зустрічає? Так це ж Зайчик. Він хоче з нами весело потанцювати.
Фізкультхвилинка
А за те, що ми так гарно з вами танцювали, він дає теж нам картинки.
П'ята зупинка робота з коректурною таблицею ”Ліс”.
Вихователь: Діти, ось ми і прийшли до найголовнішої таблиці. Подивіться, яка вона велика і незвичайна! Вашим завданням буде її заповнити картинками, які дали нам лісові мешканці.
Ось яка картина лісу у нас вийшла.
Скільки дерев ви бачите у нашій таблиці? Назвіть їх.
Які ягоди ростуть у лісі і є у нашій таблиці?
Скільки птахів ви тут бачите?
Що ще росте у лісі, крім дерев?
Ось, Совонько, ми з дітками тобі допомогли розібратися з лісовими дивами і нам вже час повертатися в садочок. Сова дякує за допомогу і пригощає діток смаколиками!
|
|
|