Інтегроване заняття для дітей дошкільного віку з використанням коректурних таблиць "Лісові дива"

Про матеріал
Мета: поглиблювати знання дітей про ліс та його мешканців, використовуючи коректурні таблиці; вчити уважно слухати вихователя, закріпити знання про характерні ознаки весни, вчити помічати зміни, що відбуваються в природі навесні; розвивати вміння орієнтуватися у просторі, увагу, спостережливість та увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Мета: поглиблювати знання дітей про ліс та його мешканців, використовуючи коректурні таблиці; вчити уважно слухати вихователя, закріпити знання про характерні ознаки весни, вчити помічати зміни, що відбуваються в природі навесні; розвивати вміння орієнтуватися у просторі, увагу, спостережливість та увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Хід заняття:

Сюрпризний момент

Звучить аудіозапис:

Добрий день усім, малята

Рада вас я тут вітати.

З лісу я сюди летіла,

Повідомити спішила.

В лісі - диво-дивина,

Не збагну ніяк одна.

Що не так там підкажіть,

Розібратись поможіть.

Швидше в путь ви вирушайте

І дарма часу не гайте!

Вихователь: Діти, а хто це до нас завітав?

Діти: Сова.

Вихователь: А де живе сова?

Діти: Сова живе в лісі.

Вихователь: Допоможемо Сові розібратись з лісовими дивами?

Діти: Так.

Вихователь: Вирушаймо до лісу!

Перша зупинка столик з коректурною таблицею “ Тварини”.

Вихователь: А й справді, дивина якась. Діти, подивіться, хто це тут у нас зображений?

Діти: Тварини.

Вихователь: А хіба ж вони всі живуть у лісі?

Діти: Ні, є такі, які живуть вдома.

Вихователь: А як називаються тварини, які живуть в лісі? А ті, за якими доглядають люди?

Діти: Дикі і свійські.

Вихователь: Чи місце свійським тваринам у лісі?

Діти: Ні.

Вихователь: Діти, а ви розмалюйте у таблиці лише диких тварин. Назвіть їх. Порахуйте скільки диких тварин зображено у таблиці.

Діти: Вовк, лисиця, білка, ведмідь, заєць. 5 диких тварин зображено у таблиці.

Вихователь: За те, що ви гарно справились з першим завданням, отримуєте зображення лісових мешканців. (зайця, вовка та лисиці)

Друга зупинка барліг Ведмедя.

Ведмедик прокинувся і не розуміє, яка зараз надворі пора року. Чи він задовго спав чи навпаки...

Вихователь: Діти, скажіть, будь ласка, Ведмедику, яка зараз пора року.

Діти: На вулиці уже весна.

Вихователь: І ми зараз тобі це доведемо, використовуючи таблицю “Весна”.

Робота з коректурною таблицею “Весна”

  1. Назвіть перші весняні квіти. Якого вони кольору?
  2. Покажіть, чим вкривається уся земля навесні. Підказка у правому нижньому куточку таблиці.
  3. Як змінюється t° повітря з приходом весни. Покажіть відповідну картинку.
  4. Хто зображений у правому верхньому кутку таблиці. Що вони роблять?
  5. Які зміни відбуваються у житті диких тварин навесні? Птахів? Покажіть у таблиці відповідне зображення.
  6. Знайдіть відгадку: Маленькі, спритненькі,

  Літають, стрибають

  По шість лапок мають.

  1. Покажіть предмет, який є однією з ознак великого християнського свята, яке святкують навесні. Що це?
  2. Назвіть, що зображено на картинці, яка розташована під зображенням гнізда.

Вихователь: Бачиш, Ведмедику, скільки тобі дітки назвали ознак весни.

Ведмідь: Дякую вам. За це візьміть зображення дерев та лісових ягід.

Третя зупинка завдання від Білочки.

Вихователь: Діти, погляньте, що це тут розсипане?

Діти: Шишки.

Вихователь: А хто це міг зробити?

Діти: Білочка.

Вихователь: Так, спритна Білочка не лише тут шишки розсипала, а й для нас завдання підготувала. А що ж ще любить їсти білочка?

Діти: Гриби, горішки, жолуді.

Вихователь: А ще Білочка хоче перевірити, чи знаєте ви, чим люблять ласувати її лісові друзі.

Робота з коректурною таблицею “Дикі тварини”

  1. Назвіть те, чим любить ласувати білочка.
  2. Хто зображений праворуч від білки. Який він? Що любить їсти?
  3. А для кого сам зайчик може стати їжею? А на кого вовк ще може полювати?
  4. В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться,

Як зовуть її...? Лисиця

А хто ж може стати здобиччю лисиці? Подумайте, покажіть і назвіть.

  1. Назвіть найменшу тварину, яка зображена в таблиці.
  2. Назвіть тварин, у яких руде хутро. Скільки їх?

Вихователь: І з цим завданням ви гарно справились. Отож, отримуємо ще картинки.

Четверта зупинка руханка ”Зайці”.

Вихователь: Діти, а хто ж це нас на галявині зустрічає? Так це ж Зайчик. Він хоче з нами весело потанцювати.

Фізкультхвилинка

А за те, що ми так гарно з вами танцювали, він дає теж нам картинки.

П'ята зупинка робота з коректурною таблицею ”Ліс”.

Вихователь: Діти, ось ми і прийшли до найголовнішої таблиці. Подивіться, яка вона велика і незвичайна! Вашим завданням буде її заповнити картинками, які дали нам лісові мешканці.

  1. Покладіть  зображення ялинки у верхній лівий куток.
  2. Під ялинкою посадіть гриба.
  3. У верхній правий куток посадіть білку.
  4. Праворуч від ялинки посадіть зайця.
  5. Між зайцем і білкою покладіть зображення ягід суниці.
  6. Під ягодами суниці покладіть зображення вовка.
  7. Під зображенням вовка покладіть картинку, на якій житло білки.
  8. У нижньому лівому кутку заховався “санітар” лісу. Хто це?
  9. Над зображенням дятла покладіть ягоди чорниці.
  10.  У правому нижньому кутку посадіть могутнього дуба.
  11.  Ліворуч від дуба нехай виросте травичка.
  12.  А ліворуч від травички посадіть мурашку.
  13.  Над мурашкою покладіть їжачка.
  14.  Між білкою і лисицею посадіть горобину.

Ось яка картина лісу у нас вийшла.

Скільки дерев ви бачите у нашій таблиці? Назвіть їх.

Які ягоди ростуть у лісі і є у нашій таблиці?

Скільки птахів ви тут бачите?

Що ще росте у лісі, крім дерев?

Ось, Совонько, ми з дітками тобі допомогли розібратися з лісовими дивами і нам вже час повертатися в садочок. Сова дякує за допомогу і пригощає діток смаколиками!

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку