20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Інтегроване заняття для дітей молодшої групи "Вовк і семеро козенят"

Про матеріал

Інтегроване заняття "Вовк і семеро козенят"

Програмовий зміст:

Вчити дітей слухати і розуміти мову вихователя, повторювати слова потішок, хороводів, правильно вимовляючи звуки; відповідати на запитання,

Розвивати інтонаційну виразність мовлення, дрібну моторику рук, сенсорні відчуття, творчий потенціал, уяву, фантазію, пізнавальні процеси, тактильно – кінестетичну чутливість ,

стабілізувати емоційний стан, засобами кольоротерапії,

розвивати мислення дітей, вчити встановлювати причинно-наслідкові зв`язки, любити і поважати традиції рідного краю, розуміти і розрізняти поняття «добре» і «погано», «можна» і «не можна»,

закріпити правила поводження з чужими людьми,

виховувати почуття поваги і любові до рідних людей, товариськість, естетичний смак.

Перегляд файлу

Програмовий зміст:

Вчити дітей слухати і розуміти мову вихователя, повторювати слова потішок, хороводів, правильно вимовляючи звуки; відповідати на запитання,

Розвивати інтонаційну виразність мовлення, дрібну моторику рук, сенсорні відчуття, творчий потенціал, уяву, фантазію, пізнавальні процеси, тактильно – кінестетичну  чутливість ,

стабілізувати емоційний стан, засобами кольоротерапії,

розвивати мислення дітей, вчити встановлювати причинно-наслідкові зв`язки, любити і поважати традиції рідного краю, розуміти і розрізняти поняття «добре» і «погано», «можна» і «не можна»,

закріпити правила поводження з чужими людьми,

виховувати почуття поваги і любові до рідних людей, товариськість, естетичний смак.

Обладнання і матеріали: тісто, макет печі, хатинки в українському стилі, музичний супровід, серветки, дощечки для ліплення, ілюстрації злого та доброго вовка, роздатковий матеріал для дидактичних ігор, пазли, прищипки, рушники, скатертини.

Рецепт тіста: 2 склянки борошка, 1 склянка дрібної солі, 1 склянка води (з додаванням ванільного цукру або ваніліну, для запаху), 2 ст.ложки олії. Змішати муку з сіллю і поступово додаючи воду та олію, в отриману суміш, замісити тісто. Готове тісто добре вимісити

 

 

 

 

 

Вовк і семеро козенят

Вихователь:

Добрий ранок, діти! Погляньте скільки до нас сьогодні завітало                           гостей! Давайте з ними привітаємось!

 Діти:  

Добрий ранок!

Вихователь:

Ми Вам раді, люди добрі

І вітаєм щиро Вас

Всіх запрошуємо ласкаво

На гостину у цей час.

Малята, а ви полюбляєте казки? А які саме? А хто вам їх читає? А хотілося б вам самим потрапити у казку і перетворитися на казкових героїв? Ну от і добре!

Стаємо  у коло і повторюємо за мною такі слова:

Обернулись, покрутились

Та із малят на козенята перетворились!

(Діти під музику одягають маски козенят).

( Виходить мама-коза).

Коза:

Де мої малята, веселі козенята?

Козенята:

Ось ми малята, веселі козенята!

Коза:

Ви у мене слухняні малята?

Козенята:

Так!

Коза:

Молодці, а тепер послухайте мене. Зараз я збираюся до магазину, щоб купити овочів для приготування обіду та фруктів на киселик. А ви сидіть у будиночку тихенько. Нікому дверей не відчиняйте, з чужими людьми не розмовляйте!

Чим ви будете займатися поки мене не буде вдома?

Козенята:

Матусю, не хвилюйся! Ми будемо слухняними: співатимемо, танцюватимемо в веселі ігри гратимемо та пазли цікаві складатимем!

Коза:

Зараз перевіримо як ви вмієте складати пазлики. Дидактична гра «Добре – погано».

Давайте подивимось, який малюнок у вас вийшов? Що роблять діти?

Козенята:

Б`ються, сваряться….

Давайте поглянемо на зворотній бік складеного пазлу. Який колір ви бачите? (Чорний). Які почуття у вас викликає цей колір?

Козенята:

Страх, біль, тривога.

 (Обговорення другого пазлу на якому зображено дітей які танцюють).

 Коза:

Що роблять діти? Вам подобається те, чим вони займаються? Чому? Ви будете себе так поводити?

(Відповіді дітей).

(Перевертає пазл, на звороті діти бачать жовтий колір.) Які почуття у вас викликає цей колір?

Козенята:

Любов, радість, щастя.

Бо гратися і танцювати разом весело. Давайте і ми з вами затанцюємо.

( Хоровод Кози та козенят).

Коза:

Ну добре, мені вже час вирушати в дорогу! Не забувайте про мій наказ! Коли я повернусь додому, то заспіваю вам ось таку пісеньку.

( Коза йде до магазину, а козенята заходять до будиночку. Виходить Вовк і грубим голосом співає пісеньку Кози.)

Вовк:

Козенятка, ви малятка, відчиняйте, відкривайте, ваша мама прийшла, овочів та фруктів вам принесла!

Козенята:

Ти не наша матінка! Ти Вовчисько! Ми не відчинемо тобі! Ти злий та страшний. Мама не дозволяє впускати в дім незнайомців!

Вовк:

Відчиняйте, а то я закидаю вас сніжками у мене їх ціла жменя!!

Козенята:

Іди вовче геть! А як не підеш, ми ніжками затупаєм, ручками заплескаєм, ріжками забодаєм і тебе злий вовчисько здолаєм!

(Діти тупають ніжками, плещуть  в долоньки та показують ріжки під музику).

Вовк:

Тупотіть я все рівно вас не боюсь. Продовжує кидати сніжки і розбиває вікно. (Музичний супровід битого скла. Вовк злякано тікає).

( Приходить Коза з кошиком в руках і співає пісеньку)

Козенята:

( Вибігають з хатинки). Мамо, мамо, до нас приходив вовк і розбив шибку.

Коза:

Ой лишенько!( Кошик випадає з рук, все розсипається). Ви всі цілі? Здорові?

Об скло не поранились?

Козенята:

Ні, матусю!

 ( Виходить Вовк. Коза закриває собою козенят).

Вовк:

Ви не бійтеся мене. А ще пробачте за те, що я розбив шибку. Я тому такий сердитий, бо друзів не маю. Ніхто зі мною дружити не хоче! (Плаче). А ще я чув, що ви збираєтеся варити борщ та киселик. А я таких страв ще ніколи не куштував.

Коза:

Ми тебе пригостимо, якщо ти нам допоможеш їх приготувати.

Вовк:

Ви навчите мене?

Козенята:

Навчимо!

Коза:

Ой, всі мої овочі та фрукти змішались! Як же мені тепер обід готувати? Козенятка, ви допоможете відібрати до червоної мисочки овочі, а до зеленої – фрукти! Дидактична гра « Знайди та склади».

Коза:

Ой, які ви молодці! Тепер можна вже борщик та киселик варити!

 (Коза місить тісто.)

Вовк:

А чим це ще у вас так смачно пахне?

Коза:

Ще наші козенятка полюбляють виготовляти з тіста бублички та колобочки до чаю.

Вовк:

А можна і мені з вами?

Коза:

Звичайно! Тісто в мене вже готове. Діти, підходьте до столиків. Давайте навчимо Вовчика ліпити бублики. Та спочатку треба підготувати наші пальчики до роботи. Пальчикова гра «Козенятка».

Мама коза зернятко знайшла,
І на млин віднесла.
Намолола там борошна,
Спекла козенятам пиріжки:
Першому - з капустою,
Другому - з картоплею,
Третьому - з морквою,
Четвертому - з морошкою.
Для великого товстуна - 
Аж чотири пиріжка:
З капустою, з картоплею, з морквою, з морошкою.

Елементи нагадування.

 

Діти бублички ми з вами вже ліпили давайте пригадаємо як ми це робили і Вовчику розкажемо. Відриваємо шматочок тіста, скочуємо ковбаску, скріплюємо кінці ковбаски між собою.

( Діти з Вовком та Козою підходять до столиків. Під музичний супровід діти ліплять бублики.)

(Зліпивши і поклавши їх на рознос Коза несе їх до печі).

Вовк:

Так може ми тепер станемо друзями і будемо товаришувати? Я обіцяю вам, що більше ніколи не буду їсти козенят. Мені тепер смакуватимуть ті страви, які ви навчили мене готувати.

Коза:

От і добре. Поки наші вироби ще в печі ми запрошуємо тебе до хороводу примирення. ( хоровод «Посварились- помирились» під музичний супровід).

Вовк:

Дякую вам малята! Так добре мені у вас, але час вже додому повертатися: піч топити та обід варити. До нових зустрічей!

Всі:

До побачення!

Коза:

Ну що мої любі козенятка, мабуть уже і бублички наші спеклися (виймає з печі). Тепер і нам час повертатися до садочку.

( Коза знімає ріжки, діти маски.)

Оберніться, покрутіться знову на малят перетворіться!

Вихователь:

Ось ми знову в садочку! Вам сподобалась наша подорож?

Діти:

Сподобалась!

Вихователь:

Кого ми там зустріли?

Діти:

Вовка!

Вихователь:

Ось погляньте яким був вовк спочатку? (Голодним, злим, страшним, зубастим)

Діти:

Злим, страшним, голодним, зубастим!

Елементи кольоротерапії

Закрийте свої оченята, який колір ви уявляєте, подивившись на такого вовка. (Чорний, темно-синій….) Прикрасьте зображення вовка прищепками відповідних кольорів.

Вихователь:

А потім вовк став ось таким.(Показ зображення привітного вовка).

Діти:

Добрим, привітним, працьовитим, лагідним, веселим! (Прикріплюють прищепки світлих кольорів).

Вихователь:

Запам`ятайте малята, до всіх треба ставитися з повагою та любов`ю і тоді злий стане добрим, сердитий – привітним.

А гостей ми хочемо пригостити нашими смачними виробами. До побачення! До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://i69.beon.ru/24/54/1895424/73/91678073/happypup_alk.jpeg

https://www.koukalek.cz/www/ir/actor-images/vlk-262--mm1024x768.jpg

http://20zoshmk.at.ua/_nw/0/89629531.jpg

http://www.doal.ru/sites/default/files/1_18.jpg

https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/7n1olea-004.png

docx
Додано
21 січня 2018
Переглядів
3643
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку