Інтегроване заняття для дітей молодшої групи "Вовк і семеро козенят"

Про матеріал

Інтегроване заняття "Вовк і семеро козенят"

Програмовий зміст:

Вчити дітей слухати і розуміти мову вихователя, повторювати слова потішок, хороводів, правильно вимовляючи звуки; відповідати на запитання,

Розвивати інтонаційну виразність мовлення, дрібну моторику рук, сенсорні відчуття, творчий потенціал, уяву, фантазію, пізнавальні процеси, тактильно – кінестетичну чутливість ,

стабілізувати емоційний стан, засобами кольоротерапії,

розвивати мислення дітей, вчити встановлювати причинно-наслідкові зв`язки, любити і поважати традиції рідного краю, розуміти і розрізняти поняття «добре» і «погано», «можна» і «не можна»,

закріпити правила поводження з чужими людьми,

виховувати почуття поваги і любові до рідних людей, товариськість, естетичний смак.

Перегляд файлу

Програмовий зміст:

Вчити дітей слухати і розуміти мову вихователя, повторювати слова потішок, хороводів, правильно вимовляючи звуки; відповідати на запитання,

Розвивати інтонаційну виразність мовлення, дрібну моторику рук, сенсорні відчуття, творчий потенціал, уяву, фантазію, пізнавальні процеси, тактильно – кінестетичну  чутливість ,

стабілізувати емоційний стан, засобами кольоротерапії,

розвивати мислення дітей, вчити встановлювати причинно-наслідкові зв`язки, любити і поважати традиції рідного краю, розуміти і розрізняти поняття «добре» і «погано», «можна» і «не можна»,

закріпити правила поводження з чужими людьми,

виховувати почуття поваги і любові до рідних людей, товариськість, естетичний смак.

Обладнання і матеріали: тісто, макет печі, хатинки в українському стилі, музичний супровід, серветки, дощечки для ліплення, ілюстрації злого та доброго вовка, роздатковий матеріал для дидактичних ігор, пазли, прищипки, рушники, скатертини.

Рецепт тіста: 2 склянки борошка, 1 склянка дрібної солі, 1 склянка води (з додаванням ванільного цукру або ваніліну, для запаху), 2 ст.ложки олії. Змішати муку з сіллю і поступово додаючи воду та олію, в отриману суміш, замісити тісто. Готове тісто добре вимісити

 

 

 

 

 

Вовк і семеро козенят

Вихователь:

Добрий ранок, діти! Погляньте скільки до нас сьогодні завітало                           гостей! Давайте з ними привітаємось!

 Діти:  

Добрий ранок!

Вихователь:

Ми Вам раді, люди добрі

І вітаєм щиро Вас

Всіх запрошуємо ласкаво

На гостину у цей час.

Малята, а ви полюбляєте казки? А які саме? А хто вам їх читає? А хотілося б вам самим потрапити у казку і перетворитися на казкових героїв? Ну от і добре!

Стаємо  у коло і повторюємо за мною такі слова:

Обернулись, покрутились

Та із малят на козенята перетворились!

(Діти під музику одягають маски козенят).

( Виходить мама-коза).

Коза:

Де мої малята, веселі козенята?

Козенята:

Ось ми малята, веселі козенята!

Коза:

Ви у мене слухняні малята?

Козенята:

Так!

Коза:

Молодці, а тепер послухайте мене. Зараз я збираюся до магазину, щоб купити овочів для приготування обіду та фруктів на киселик. А ви сидіть у будиночку тихенько. Нікому дверей не відчиняйте, з чужими людьми не розмовляйте!

Чим ви будете займатися поки мене не буде вдома?

Козенята:

Матусю, не хвилюйся! Ми будемо слухняними: співатимемо, танцюватимемо в веселі ігри гратимемо та пазли цікаві складатимем!

Коза:

Зараз перевіримо як ви вмієте складати пазлики. Дидактична гра «Добре – погано».

Давайте подивимось, який малюнок у вас вийшов? Що роблять діти?

Козенята:

Б`ються, сваряться….

Давайте поглянемо на зворотній бік складеного пазлу. Який колір ви бачите? (Чорний). Які почуття у вас викликає цей колір?

Козенята:

Страх, біль, тривога.

 (Обговорення другого пазлу на якому зображено дітей які танцюють).

 Коза:

Що роблять діти? Вам подобається те, чим вони займаються? Чому? Ви будете себе так поводити?

(Відповіді дітей).

(Перевертає пазл, на звороті діти бачать жовтий колір.) Які почуття у вас викликає цей колір?

Козенята:

Любов, радість, щастя.

Бо гратися і танцювати разом весело. Давайте і ми з вами затанцюємо.

( Хоровод Кози та козенят).

Коза:

Ну добре, мені вже час вирушати в дорогу! Не забувайте про мій наказ! Коли я повернусь додому, то заспіваю вам ось таку пісеньку.

( Коза йде до магазину, а козенята заходять до будиночку. Виходить Вовк і грубим голосом співає пісеньку Кози.)

Вовк:

Козенятка, ви малятка, відчиняйте, відкривайте, ваша мама прийшла, овочів та фруктів вам принесла!

Козенята:

Ти не наша матінка! Ти Вовчисько! Ми не відчинемо тобі! Ти злий та страшний. Мама не дозволяє впускати в дім незнайомців!

Вовк:

Відчиняйте, а то я закидаю вас сніжками у мене їх ціла жменя!!

Козенята:

Іди вовче геть! А як не підеш, ми ніжками затупаєм, ручками заплескаєм, ріжками забодаєм і тебе злий вовчисько здолаєм!

(Діти тупають ніжками, плещуть  в долоньки та показують ріжки під музику).

Вовк:

Тупотіть я все рівно вас не боюсь. Продовжує кидати сніжки і розбиває вікно. (Музичний супровід битого скла. Вовк злякано тікає).

( Приходить Коза з кошиком в руках і співає пісеньку)

Козенята:

( Вибігають з хатинки). Мамо, мамо, до нас приходив вовк і розбив шибку.

Коза:

Ой лишенько!( Кошик випадає з рук, все розсипається). Ви всі цілі? Здорові?

Об скло не поранились?

Козенята:

Ні, матусю!

 ( Виходить Вовк. Коза закриває собою козенят).

Вовк:

Ви не бійтеся мене. А ще пробачте за те, що я розбив шибку. Я тому такий сердитий, бо друзів не маю. Ніхто зі мною дружити не хоче! (Плаче). А ще я чув, що ви збираєтеся варити борщ та киселик. А я таких страв ще ніколи не куштував.

Коза:

Ми тебе пригостимо, якщо ти нам допоможеш їх приготувати.

Вовк:

Ви навчите мене?

Козенята:

Навчимо!

Коза:

Ой, всі мої овочі та фрукти змішались! Як же мені тепер обід готувати? Козенятка, ви допоможете відібрати до червоної мисочки овочі, а до зеленої – фрукти! Дидактична гра « Знайди та склади».

Коза:

Ой, які ви молодці! Тепер можна вже борщик та киселик варити!

 (Коза місить тісто.)

Вовк:

А чим це ще у вас так смачно пахне?

Коза:

Ще наші козенятка полюбляють виготовляти з тіста бублички та колобочки до чаю.

Вовк:

А можна і мені з вами?

Коза:

Звичайно! Тісто в мене вже готове. Діти, підходьте до столиків. Давайте навчимо Вовчика ліпити бублики. Та спочатку треба підготувати наші пальчики до роботи. Пальчикова гра «Козенятка».

Мама коза зернятко знайшла,
І на млин віднесла.
Намолола там борошна,
Спекла козенятам пиріжки:
Першому - з капустою,
Другому - з картоплею,
Третьому - з морквою,
Четвертому - з морошкою.
Для великого товстуна - 
Аж чотири пиріжка:
З капустою, з картоплею, з морквою, з морошкою.

Елементи нагадування.

 

Діти бублички ми з вами вже ліпили давайте пригадаємо як ми це робили і Вовчику розкажемо. Відриваємо шматочок тіста, скочуємо ковбаску, скріплюємо кінці ковбаски між собою.

( Діти з Вовком та Козою підходять до столиків. Під музичний супровід діти ліплять бублики.)

(Зліпивши і поклавши їх на рознос Коза несе їх до печі).

Вовк:

Так може ми тепер станемо друзями і будемо товаришувати? Я обіцяю вам, що більше ніколи не буду їсти козенят. Мені тепер смакуватимуть ті страви, які ви навчили мене готувати.

Коза:

От і добре. Поки наші вироби ще в печі ми запрошуємо тебе до хороводу примирення. ( хоровод «Посварились- помирились» під музичний супровід).

Вовк:

Дякую вам малята! Так добре мені у вас, але час вже додому повертатися: піч топити та обід варити. До нових зустрічей!

Всі:

До побачення!

Коза:

Ну що мої любі козенятка, мабуть уже і бублички наші спеклися (виймає з печі). Тепер і нам час повертатися до садочку.

( Коза знімає ріжки, діти маски.)

Оберніться, покрутіться знову на малят перетворіться!

Вихователь:

Ось ми знову в садочку! Вам сподобалась наша подорож?

Діти:

Сподобалась!

Вихователь:

Кого ми там зустріли?

Діти:

Вовка!

Вихователь:

Ось погляньте яким був вовк спочатку? (Голодним, злим, страшним, зубастим)

Діти:

Злим, страшним, голодним, зубастим!

Елементи кольоротерапії

Закрийте свої оченята, який колір ви уявляєте, подивившись на такого вовка. (Чорний, темно-синій….) Прикрасьте зображення вовка прищепками відповідних кольорів.

Вихователь:

А потім вовк став ось таким.(Показ зображення привітного вовка).

Діти:

Добрим, привітним, працьовитим, лагідним, веселим! (Прикріплюють прищепки світлих кольорів).

Вихователь:

Запам`ятайте малята, до всіх треба ставитися з повагою та любов`ю і тоді злий стане добрим, сердитий – привітним.

А гостей ми хочемо пригостити нашими смачними виробами. До побачення! До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://i69.beon.ru/24/54/1895424/73/91678073/happypup_alk.jpeg

https://www.koukalek.cz/www/ir/actor-images/vlk-262--mm1024x768.jpg

http://20zoshmk.at.ua/_nw/0/89629531.jpg

http://www.doal.ru/sites/default/files/1_18.jpg

https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/7n1olea-004.png

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колесник Тетяна Іванівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 січня 2018
Переглядів
5637
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку