Інтегроване заняття для дошкільнят "В гості до Осені"

Про матеріал
Інтегроване заняття (мовленнєве спілкування, математика, природа, малювання)
Перегляд файлу

Інтегроване заняття

(мовленнєве спілкування, математика, природа, малювання)

 

 

 

В гості до Осені

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Вихователь: Синенко Н В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Магдалинівка 2014

 Мета: закріпити уявлення дітей про осінні явища в природі. Повторити геометричні фігури, рахунок в межах «10». Дати поняття «загадка», вчити дітей складати загадки використовуючи особистий досвід. Закріпити вміння передавати форму предметів в процесі малювання та зафарбовувати в крапковій манері накладання фарб. Розвивати творчу уяву та мислення, здатність фантазувати. Виховувати любов до природи.

 

Матеріал: загадки про осінні явища, про перелітних птахів, про овочі та фрукти; вирізані з кольорового паперу листочки; малюнки птахів; корзинка з овочами і фруктами; аркуші білого паперу, гігієнічні палички, гуашеві фарби, серветки.

 

Хід заняття

 

Проводиться гра «Живе – неживе».

Молодці, дітки, всі були уважні. А тепер відгадайте загадку: голі поля, мокне земля, вітер гуляє, лист облітає. Коли це буває?

Так, вірно восени. Така цікава загадка про осінь. А як ви думаєте, що таке загадка?

 

Загадка походить від слова «гадати», що означає думати та міркувати. У загадці дається опис предмета або явища, а ще загадки складає народ. Ми  також сьогодні з вами будемо складати загадки і відгадувати  уже складені.

 

Ви любите подорожувати? А на чому люди подорожують?

А давайте, ми з вами  вирушимо в країну Осені на потязі. Ви готові до подорожі? Для початку, потрібно придбати квитки (геометричні фігури). У всіх є квитки?

 А скажіть, хто веде потяг? (машиніст). Давайте виберемо машиніста за допомогою лічилки.

 

От уже і квитки в нас є, і машиніст готовий до подорожі. Займаємо місця відповідно квиткам. І не забувайте про правила поведінки: не шуміть, не штовхайтеся, будьте ввічливі.

Щоб потяг наш поїхав потрібно порахувати від 1 до 10 і навпаки. Почали.

 

 

 

Ось ми і їдемо. Давайте згадаємо осінні місяці за допомогою загадок. Я загадую, а ви відгадуєте:

 

У цьому місяці жовте сонце гріє так,

що все навкруг жовтіє.

 

А в цьому місяці – з дерев опадають всі листочки,

І кружляють у таночку.

 

А про вересень, давайте, складемо загадку разом, що буває у цьому місяці?

 

Квіти в полі відцвітають,

птахи з дому вирушають

 

Увага! Ми приїхали до першої зупинки і називається вона «Осінні явища».

Дивіться, які гарні листочки приготувала нам Осінь, а отримає їх той хто відгадає загадки:

 

Летіла птиця по синьому небі

Крила розпустила, сонце закрила. (хмара)

 

Коли немає чекають,

Коли прийду тікають. (дощ)

 

Рукавом махнув, дерева погнув. (вітер)

 

На траві блищать сльозинки,

Такі гарні намистинки. (роса)

 

Не дід, а сивий,

Не спить, а стелиться. (туман)

 

Отже, тому хто швидко і вірно відгадав загадки Осінь подарувала листочки. Тепер їдемо далі.

Наступна наша зупинка «Перелітні птахи».

Восени не тільки листочки летять із дерев. Хто ще зібрався в далекий політ, щоб залишити рідні краї? (птахи). Чому вони відлітають?

За допомогою загадок згадаємо, які пташки полетіли в теплі краї. А відгадки знайдіть під листочками, що насипала осінь.

 

Птах цей багато мошок поїдає,

За вікном гніздо будує,

Тільки в нас він не зимує. (ластівка)

 

Не людина, а живе в хатинці. (шпак)

 

Хто це пісеньку таку

Нам співав – ку-ку, ку-ку (зозуля)

 

Пташки ці летять курличуть,

Літечко з собою кличуть.(журавлі)

 

Відлітають за моря у краї далекі,

На будинках гнізда в'ють.

Звати їх… (лелеки)

 

І знову самим активним Осінь дарує листочки.

Тепер трішки відпочинемо, фізкультхвилинка:

 

Край дороги яблунька стоїть,

На гілочці яблучко висить,

Дуже гілку я потряс –

Ось і яблучко у нас.

Воно гарне та смачне ,

Подивіться: ось яке!

 

Їдемо далі , а наша наступна зупинка «Сад-город»

Восени люди  збирають врожай, тому осінь називають щедрою.

Розгляньте овочі та фрукти, що є в нашій  корзинці, виберіть собі, хто який схоче і складіть про нього загадку.

Можливі варіанти:

 

Мене варять, труть, пироги печуть (картопля)

 

Добрий зелений, солоний, сирий, хто такий? (огірок)

 

Хто голівку свою влітку накриває

І по двадцять хустин на голівці має. (капуста)

 

Сам червоний, чуб зелений. (буряк)

 

Як на неї подивився, то сльозами залився. (цибуля)

 

Воно, мов золоте, соковите, рум'яне,

Ще й із зернятками в середині. (яблуко)

 

Молодці, Осені дуже сподобалося, як ви попрацювали, а самим активним вона роздала листочки.

Сідаємо в потяг, їдемо далі, заспіваємо пісню «Урожай».

 

Остання наша зупинка називається «Художник»

Давайте зробимо подарунки Осені, намалюємо овочі або фрукти, які вам найбільше подобаються. Розфарбовувати будете незвичайно, а за допомогою крапочок. А щоб крапочки вийшли гарні будете малювати гігієнічними паличками.  Хай ці крапочки нагадають дощик, який допоміг овочам та фруктам вирости. Всі ваші малюнки подаруємо Осені.

 

Підсумок заняття. (Відповіді на запитання, підрахунок листочків).

 

docx
Додав(-ла)
Sinenko Natalija
Додано
5 жовтня 2021
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку