Доброго ранку!
Доброго ранку! Доброго дня!
Треба вітатись чемно щодня!
Усмішку людям усім посилати,
Доброго ранку щиро бажати!
Ранкова руханка
Тема тижня: «Іграшки»
(Ознайомлення з навколишнім світом/ Розвиток мовлення/
Сенсорика/ФЕМУ/ Образотворче мистецтво)
Мета: поглиблювати уявлення дітей про іграшки, що їх оточують. Вчити вимовляти назву, вправляти у звуконаслідуванні, розширювати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення, звуковимову, мовленнєве дихання, мислення, уміння орієнтуватися в просторі. Вправляти у погоджуванні рухів зі словами. Розвивати увагу, зорову та слухову пам’ять, мислення. Розвивати дрібну моторику пальців рук, силу натиску пальців, вміння охайно користуватися клеєм, правильно тримати пензлик та олівець у руці. Виховувати дбайливе ставлення до іграшок, вміння з ними гратися та використовувати їх у сюжетно-рольовій грі.
Розглянь зображення. Що ти на ньому бачиш/ (Кубики, м’яч, пірамідка, ляля, машинка).
Покажи їх. Повторити по можливості за дорослим назви іграшок по слогам:
ку-би-ки, м’яч, пі-ра-мі-да, ляль-ка, ма-ши-на.
Ці всі предмети можна назвати одним словом- іграшки. Повтори іг-раш-ки.
Що можна робити з іграшками? (Гратися)
Як можна гратися з кубиками? З кубиків можна будувати різні споруди, вежі.
Із цеглин можна будувати доріжку. Назвати, або показати кольори.
А м'ячик можна котити, високо підкидати.
А як грають пірамідкою? (На стержень нанизують кільця від найбільшого до найменшого).
Лялю можна садити, а ще її можна годувати, колихати а-а-а, а-а-а. (Повторити, показати пальчиком зображення).
Машинка їде бі-бі, бі-бі (повторити). Ще вона возить вантажі.Показати машинку з м'ячиками.
Д/г «Де машинка»
Вчимося розрізняти прийменники, орієнтуватися у просторі. (Машинка на столі, під столом).
Вчимося розрізняти великий м'ячик та маленький. Показувати їх. М'ячики однакового розміру? Якого віни кольору?
А цей м'ячик одного кольору? Ні, мячик має різні кольори(червоний, жовтий, зелений, синій). Він різнокольоровий.
Ігри з масажним м’ячиком
Дихальні вправи https://youtu.be/6tth0eVJEXs
Комплекс артикуляційних вправ
Руханка «Щасливі діти»
https://youtube.com/watch?v=bOAepb5ePeg&feature=shared
Пальчикова гра «Кращі іграшки»
https://www.youtube.com/watch?v=Lv3qLx3IsgA
Образотворче мистецтво
Малювання: «Кубики: великий і маленький» (Розфарбовування червоним і жовтим кольором)
Аплікація: «Пірамідка»
Вчити розташовувати фігури від великої до маленької, знизу вгору.
Спостереження:
*На ігровому майданчику. (Що роблять діти? Якими іграшками граються діти?)
*За листочками на деревах. (Багато чи мало листочків на дереві? Якого кольору вони стали?
Чи опадають листочки з дерев? Куди вони падають?)
*За станом погоди. (Чи світить на небі сонечко? Чи є хмаринки? Якого вони кольору?
Може дує вітер, чи капає дощик?)
Рухливі ігри: *«Поспішай до мене» розвивати вміння виконувати рух за сигналом.
Грає музика діти бігають, музика припиняється, діти сідають на стільчик.
*«Горобці-стрибунці» розвивати вміння стрибати на обох ногах із просуванням уперед.
* Ігри з м’ячем . Кидання і ловіння, «Футбол»
Праця та виховання самостійності у побуті: вчити складати іграшки на місця.
ІІ половина дня
Сюжетно-рольова гра: «Пограємося машинкою»
Формувати взаємодію між дітьми (перекочувати одне одному машинку).
Конструювання: «Башточка» Під час гри порівнювати колір та розмір елементів будівельного матеріалу.
БЖД «Безпечні та небезпечні іграшки»
https://youtube.com/watch?v=ZbPlzKKaprA&feature=shared
Художньо-естетичний розвиток Читання діткам віршів І. Батлук
Бесіда: Чому м’ячик котиться без зупинки? Чи є в нього куточки?
Що дівчинка робить з лялькою?