Інтегроване заняття "Іграшки"

Про матеріал
Мета: поглиблювати уявлення дітей про іграшки, що їх оточують. Вчити вимовляти назву, вправляти у звуконаслідуванні, розширювати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення, звуковимову, мовленнєве дихання, мислення, уміння орієнтуватися в просторі. Вправляти у погоджуванні рухів зі словами. Розвивати увагу, зорову та слухову пам’ять, мислення. Розвивати дрібну моторику пальців рук, силу натиску пальців, вміння охайно користуватися клеєм, правильно тримати пензлик та олівець у руці. Виховувати дбайливе ставлення до іграшок, вміння з ними гратися та використовувати їх у сюжетно-рольовій грі.
Перегляд файлу

 

 

                                    Доброго ранку!

Доброго ранку! Доброго дня!

Треба вітатись чемно щодня!

Усмішку людям усім посилати,

Доброго ранку щиро бажати!       

                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      Ранкова руханка

 

                                     

 

 

                  

                                            

                                                     Тема тижня: «Іграшки»

                    (Ознайомлення з навколишнім світом/ Розвиток мовлення/

                                   Сенсорика/ФЕМУ/ Образотворче мистецтво)

 

Мета: поглиблювати уявлення дітей про іграшки, що їх оточують. Вчити  вимовляти назву,  вправляти у звуконаслідуванні, розширювати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення, звуковимову, мовленнєве дихання, мислення, уміння орієнтуватися в просторі. Вправляти у погоджуванні рухів зі словами. Розвивати увагу, зорову та слухову пам’ять, мислення. Розвивати дрібну моторику пальців рук, силу натиску пальців, вміння охайно користуватися клеєм,  правильно тримати пензлик та олівець у руці. Виховувати дбайливе ставлення до іграшок, вміння з ними гратися та використовувати їх у сюжетно-рольовій грі.

 

Розглянь зображення. Що ти на ньому бачиш/  (Кубики, м’яч, пірамідка, ляля, машинка).

Покажи їх. Повторити по можливості за дорослим назви іграшок по слогам:

ку-би-ки,  м’яч,  пі-ра-мі-да,  ляль-ка,  ма-ши-на.

Ці всі предмети можна назвати одним словом- іграшки. Повтори іг-раш-ки.

 

Що можна робити з іграшками? (Гратися)

Як можна гратися з кубиками? З кубиків можна будувати різні споруди, вежі.                                      

 

 

Із цеглин можна будувати доріжку. Назвати, або показати кольори.

А м'ячик можна котити, високо підкидати.

А як грають пірамідкою?  (На стержень нанизують кільця від найбільшого до найменшого).

           

 

 

Лялю можна садити, а ще її можна годувати, колихати а-а-а, а-а-а. (Повторити, показати пальчиком зображення).

 

Машинка їде бі-бі, бі-бі (повторити). Ще вона возить вантажі.Показати машинку з м'ячиками.

 

                                                          Д/г «Де машинка»

Вчимося розрізняти прийменники, орієнтуватися у просторі. (Машинка на столі, під столом).

 

  

 

Вчимося розрізняти великий м'ячик та маленький. Показувати їх. М'ячики однакового розміру? Якого віни кольору? 

          

А цей  м'ячик одного кольору? Ні, мячик має різні кольори(червоний, жовтий, зелений, синій). Він різнокольоровий.

                                    

 

   Ігри з масажним м’ячиком

   https://youtu.be/JwoX_KeimCU 

 

 

 

 

 

 

 

    Дихальні вправи  https://youtu.be/6tth0eVJEXs

 

                                                  Комплекс артикуляційних вправ

 

Руханка «Щасливі діти»

https://youtube.com/watch?v=bOAepb5ePeg&feature=shared

 

Пальчикова гра «Кращі іграшки»

https://www.youtube.com/watch?v=Lv3qLx3IsgA

 

Образотворче мистецтво

Малювання:  «Кубики: великий і маленький» (Розфарбовування червоним і жовтим кольором)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           

Аплікація: «Пірамідка»

Вчити розташовувати фігури  від великої до маленької, знизу вгору.

                                                           

Спостереження:

*На ігровому майданчику. (Що роблять діти? Якими іграшками граються діти?)

*За листочками на деревах. (Багато чи мало листочків на дереві? Якого кольору вони стали?

Чи опадають листочки з дерев?  Куди вони падають?)

*За станом погоди. (Чи світить на небі сонечко? Чи є хмаринки?  Якого вони кольору?

Може дує вітер, чи капає дощик?)

 

Рухливі  ігри: *«Поспішай до мене»  розвивати вміння виконувати рух за сигналом.

Грає музика  діти бігають, музика припиняється, діти сідають на стільчик.

*«Горобці-стрибунці» розвивати вміння стрибати на обох ногах із просуванням уперед.

* Ігри з м’ячем . Кидання і ловіння, «Футбол»

 

Праця та виховання самостійності у побуті: вчити складати іграшки на місця.

 

                                                          ІІ половина дня

Сюжетно-рольова гра: «Пограємося машинкою»

Формувати взаємодію між дітьми (перекочувати одне одному машинку).

 

 

Конструювання: «Башточка» Під час гри порівнювати колір та розмір елементів будівельного матеріалу.

БЖД «Безпечні та небезпечні іграшки»

https://youtube.com/watch?v=ZbPlzKKaprA&feature=shared

 

 

 

Художньо-естетичний розвиток Читання діткам віршів І. Батлук

Бесіда: Чому м’ячик котиться без зупинки? Чи є в нього куточки?

Що дівчинка робить з лялькою?

 

                                                    

 

 

 

docx
Додано
12 грудня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку