Заняття інтегроване ( музичне виховання + математика)

Про матеріал
Програмові завдання: - закріпити вміння рахувати в межах 5 в прямому і зворотному напрямках; - вчити орієнтуватися у просторі ( вище, нижче); - сприяти на інтелектуальну сферу дошкільнят за допомоги музично- математичних творів; - розвивати вміння порівнювати предмети з геометричними фігурами, називати і розпізнавати кольори, порівнювати предмети (більше – менше); - розвивати логічне мислення, увагу, зорове сприйняття; - вчити використовувати музично- математичні ігри для більш глибокого засвоєння матеріалу в ігровій формі; - використовувати музичні твори як засіб розумового виховання; - розвивати у дітей музичний слух, пам’ять, увагу, відчуття ритму, ритмічність і пластичну виразність рухів; - виховувати в дітях творчих, фізично і емоційно сильних особистостей.
Перегляд файлу

                Інтегроване заняття «На гостини до гномика»

   (математика + музичне виховання для старшого дошкільного віку)                                                  

Тип: фронтальне.                                                                  Вид: Інтегроване

Програмові завдання:

  •          закріпити вміння рахувати в межах 5 в прямому і зворотному напрямках;
  •          вчити орієнтуватися у просторі ( вище, нижче);
  •          сприяти на інтелектуальну сферу дошкільнят за допомоги музично- математичних творів;
  •          розвивати вміння порівнювати предмети з геометричними фігурами, називати і розпізнавати кольори, порівнювати предмети (більше – менше);
  •          розвивати логічне мислення, увагу, зорове сприйняття;
  •          вчити використовувати музично- математичні ігри для більш глибокого засвоєння матеріалу в ігровій формі;
  •          використовувати музичні твори як засіб розумового виховання;
  •          розвивати у дітей музичний слух, пам’ять, увагу, відчуття ритму, ритмічність і пластичну виразність рухів;
  •          виховувати в дітях творчих, фізично і емоційно сильних особистостей.

 

І. Організаційна частина.

Вихователь: Любі  дітки , ми раді вас вітати на занятті, на якому спробуємо поринути в світ математики і музики.

Муз.керівник: Тож давайте всі скоріше

                            Привітаймось веселіше

                           Музичне вітання " Зимова привіталочка"

Добрий день, добрий день, горобчики маленькі,

Добрий день, добрий день, діточки гарненькі,

Добрий день, добрий день, холоди настали,

Добрий день, добрий день, зиму привітали.

ІІ. Основна частина

Вихователь : Діти сьогодні я отримала на вайбер повідомлення:

"Привіт любі друзі я веселий гном, запрошую вас в гості до свого чарівного лісу,  помилуватись його пейзажами і познайомитись з моїми друзями"

Муз.керівник: Цікаво! Ну що ж тоді вирушаємо.

           Звучить уривок пісні « Гном» сл і муз Олени Андрійчук

          (музично-ритмічні рухи, ходьба і біг у різних напрямках)

Вихователь: Ой що я бачу ! Ліс цей незвичайний! Подивіться, тут росте чарівне дерево.

                                       Д/ гра" Чарівне дерево"

Мета: вчити рахувати в межах 5, закріпити поняття вище, нижче, розвивати логічне мислення, увагу.

Умова: Треба розглянути дерево. На дереві розташовані сніжинки з цифрами: з цифрами 3 і 5 вгорі, а 1, 2, 4 внизу. Запропонувати дітям розкласти листочки від найменшого до найбільшого по порядку. Відповісти на питання: яке число найменше, а яке найбільше у числовому ряду?

Муз.керівник: : Цікаво пограли , а де ж наш гномик? Давайте його покличемо? Гномик!

                                        Чути відлуння: Гномик!

Вихователь : Ой, як цікаво! Послухайте, діти.

   Вихователь і музичний керівник по черзі гукають гномика. Чути відлуння.

Муз.керівник: Ви чуєте? Це відлуння з нами грається. Давайте і ми пограємо!

                             Музично-ритмічна гра «Відлуння»

                                      «Полька» муз.Вересокіної

Умова: музичний керівник вибиває ритм, діти уважно слухають, потім намагаються його повторити.

                                Звучит музика, з’являється гном.

Гном: Добрий день, гості! Рад вас всіх бачити.

Вихователь: Гноме, як у тебе тут гарно і красиво.

Гном: Так, а ви вже бачили моє чарівне дерево?

Вихователь: Так. Навіть пограли з ним.

Гном: Погляньте, скільки пухнастих ялинок росте у моєму лісі.

     Вихователь і музичний керівник розглядають ялинки і помічають на них шишки.

Муз.керівник: Ялинки гарненькі, а шишечки на них, які цікаві.

Вихователь: Пропоную з ними я погратися і цікаве про математику дізнатися.           

                           Д/ г " На яку геометричну фігуру схожа"

Мета: розвивати вміння порівнювати предмети з геометричними фігурами, закріпити назви геометричних фігур.

Умова: запропонувати діткам розглянути шишки різної форми і величини. Порівняти їх з геометричними фігурами і тим, що ми бачимо в лісі ( ялинки, стовбур дерева тощо).

Вихователь: Гарно грали, але дітки вже змерзли трішки та стомилися.

Муз.керівник: Давайте відпочинемо і зігріємося у веселій руханці.

                                     Руханка «Танці - зігріванці»

Гном: Діти, познайомитися з вами прийшла і моя подружка – білочка.

                                               Прискакала білка.

Білочка: Добрий день, малята, гном сказав, що вас у гості запросив. Я така рада, адже дуже люблю гостей і для вас подаруночки принесла. ( показує  горішків)

Вихователь: Дякуємо за смачне пригощення.

                        Горішки можна не тільки куштувати,

                        Можна з ними грати і математику вивчати.

Муз.керівник: Діти, для цієї гри вам знадобиться листок паперу та два горішка. Приготуйте, будь – ласка, і будемо грати.

                             Музична гра «Математичні горішки»

                                      автор Оксана Вдовиченко

Мета: розвивати увагу, дрібну моторику рук, просторове уявлення, музично- ритмічний слух, почуття ритму. Закріпити вміння дітей рахувати в межах п’яти у прямому та зворотньому напрямках. Закріпити поняття «правий верхній кут», «правий нижній кут», «лівий верхній кут», «лівий нижній кут».

Матеріал та обладнання: два горішка, роздаткові листи по кількості дітей. Це може бути звичайний білий прямокутний лист або малюнок лісу такої ж форми, де живе білочка.

Умова: Перед кожною дитиною лежить листок паперу, в руках діти тримають горішки. Слухають пісню, виконують відповідні рухи, завдання.

Білочка: Дякую, з вами весело, але мене зачекалися мої дітки, маленькі більчатка. Бувайте.

                             Чути звуки заметілі. Гномик лякається.

Вихователь: Гномику, не лякайся . Наші діти заметілі не бояться, а веселяться разом із сніжинками.

Муз.керівник: Пограй з нами, але будь уважним: треба уважно слухати і рахувати сніжинки.

                                  Музична гра «Снігова  хмарка»

                                       автор Оксана Вдовиченко

Мета: Вправляти дітей у вмінні розрізняти на слух кількість звуків. Розвивати просторові уявлення, витримку, вміння злагоджено діяти у команді. Закріплювати вміння рахувати в межах 5.

Матеріал та обладнання: на вибір: металофон, дзвіночок чи трикутник.

Гном: Така цікава гра. З вами так весело і  я радий, що ви завітали до мене у гості.

Вихователь: Гноме, і ми тобі дякуємо за запрошення. Такий був насичений день. Діти втомилися і нам слід вже повертатися додому.

Гном : А я вам допоможу дібратися додому швидко і легко. У мене є чарівний пилок. Я з радістю поділюся ним із вами. Ви подмухайте й скажіть 1, 2, 3 вдома я і ти.

( дає чарівний пилок. Вихователі беруть у руки і промовляють чарівні слова)

Вихователь: Ось ми і вдома. Сьогодні ми з вами гарно розважилися, пограли в ігри , навчилися рахувати в межах 5 в прямому і зворотному напрямках, пригадали різні геометричні фігури.

Муз.керівник: Діти, ми сподіваємося, що вам сподобалась наша мандрівка.

А що вам запам’яталося більше всього? Про що цікавого ви сьогодні дізналися?

Вихователь: Наше заняття закінчилося, давайте попрощаємося.

                                          Музичне прощання:

Дуже довго ми займались: розважались і навчались.  Відпочити час настав. До побачення!

docx
Додано
13 грудня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку