Інтегроване заняття "Котик і Півник" (Фізичний розвиток + БЖД)

Про матеріал
Розширення знань дітей про особисту безпеку, закріплення навичок крокування, нахилів, бігу по колу, повторення рухів за прикладом; розвиток груп м’язів верхнього та нижнього плечових поясів, уваги, пам’яті, координації рухів; виховання відповідального ставлення до власної безпеки, сприяння фізичній активності вихованців.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Котик і півникІнтегроване заняття (Фізичний розвиток + БЖД)

Номер слайду 2

Мета: продовжувати розширювати знання дітей про особисту безпеку, закріплювати навички крокування, нахилів, бігу по колу, повторення рухів за прикладом; розвивати групи м’язів верхнього та нижнього плечових поясів, увагу, пам’ять, координацію рухів; виховувати відповідальне ставлення до власної безпеки, сприяти фізичній активності вихованців. Матеріали: спортивний одяг, спортивне взуття. Попередня робота: читання та обговорення казки «Котик та Півник». Хід заняття:1. Привітання.- Дітки, погляньте хто завітав до нас у гості!! Це котик та Півник!! А ви знаєте, героями якої казки вони є? («Котик та Півник») Ви пам’ятаєте цю казочку? Давайте сьогодні згадаємо її але трошки по-іншому: я буду вам її розказувати та показувати рухи, а ви слухайте та повторюйте за мною, добре?

Номер слайду 3

2. КЗРВ- Але спочатку трошки розімнемось, виконаємо розвивальні вправи «Кумедні тваринки»Ходьба на місці, ходьба на місці на пальцях, біг на місці, ходьба на місці.1. «Півник»В.п. – основна стійка1-2 – підняти руки вгору;3-4 – в.п. ОМВ. Повторити 4-6 разів2. «Індик»В.п. – основна стійка.1 – підняти зігнуту в коліні ногу, руки в сторони;2 – в.п. ОМВ. Повторити 4-6 разів.3. «Цуценя»В.п. – упор присівши, голова опущена.1-2 – розправляючи ноги, вигнути спину, сказати: «Р-р-р!»;3-4 – в.п. ОМВ. Повторити 4-6 разів.4. «Котик»В.п. – основна стійка, руки на поясі.1 – присісти, підняти руки вперед;2 – в.п. ОМВ. Повторити 4-6 разів.5. «Козенятко»В.п. – основна стійка, руки зігнуті в ліктях. Стрибки на двох ногах. ОМВ. Виконати 16 стрибків. Ходьба на місці. Вправа на відновлення дихання.

Номер слайду 4

3. Основна частина.- Тож переходимо до казочки, слухайте уважно та повторюйте за мною рухи: Крокування: Був собі котик та півник, і дуже вони любили одне одного. От і почали жити вкупі, в одній хатці. Жили собі хорошенько — котик у скрипочку грає, а півник пісеньки співає. Котик іде якої їжі здобувати, а півник дома сидить та хати глядить. Отже, котик було як іде з дому, то й наказує:— Гляди ж, півнику, сиди в хаті та нікого не пускай, і сам не виходь, хоч би хто й кликав.— Добре, добре! — каже півник та засуне хату й сидить, аж поки котик вернеться.

Номер слайду 5

Виглядання: Тільки завиділа півника лисичка та й задумала його виманити, бо вона ласенька до курятинки! От і хитрує, як би тут півника виманити з хати. Підійде під віконце, як котика нема дома, та й підмовляє:

Номер слайду 6

Закликання:— Іди, півнику, до мене! Що у мене золота пшениця, медяна водиця!А півник їй одмовляє:— То-ток, то-ток, не велів коток!

Номер слайду 7

Розсипання: Бачить лисичка, що не виманить так півника, та прийшла раз уночі, насипала півникові попід вікном золотої пшениці, а сама засіла за хаткою та й дожидає.

Номер слайду 8

Оберти тулубом: Отже, котик собі пішов, а півник глянув у віконце, коли під хаткою пшениця розсипана, така хороша, і нікого нема. Понадився півник на ту пшеницю! Дума собі: піду лиш я трошки поклюю! Адже нікого нема, не страшно. Я поклюю та й знов у хатку сховаюся. Котик і не знатиме! Бо нікого нема, то ніхто йому й не скаже...

Номер слайду 9

Клювання: Вийшов півник. Клює собі пшеничку, клює... А лисичка підкралася та й схопила півника за хвіст. Потаскала до своєї хати!

Номер слайду 10

Біг по колу: А півничок тоді гукає:— Котику-братику,Несе мене лиска. По каменю-мосту. На своєму хвосту. Порятуй мене!Котик і почув. Зараз побіг рятувати півника. Та тільки ж поки прибіг, лисичка вже далеко замчала півника. Котик біг, біг, не догнав!

Номер слайду 11

Крокування: Вернувся додому. Так йому сумно самому — нема півника!.. Заплакав котик, а далі сів, думав, думав та й надумався: взяв свою скрипочку й писану торбу та й пішов до лисиччиної хатки. А в лисички було чотири дочки й один син. Принесла їм лисиця півника, наказала окріп у печі гріти, щоб півника обпатрати, бо він вже зовсім придушений був.— Та глядіть же,— каже лисичка,— нікого не пускайте! — А сама побігла ще кудись на лови.

Номер слайду 12

Нахили головою зі сторони в сторону: От, як лисичка побігла, котик підійшов під віконце та й заграв у скрипочку, ще й приспівує: — А у лиски, в лиски новий двір, Та чотири дочки на вибір, П'ятий синко Ще й Пилипко: Вийди, лисе, Подивися, Чи хороше граю!

Номер слайду 13

Виглядання: От найстарша лисиччина дочка не втерпіла та й каже до менших:— Ви тут посидьте, а я піду подивлюся, що воно там так хороше грає!Тільки що вийшла, а котик її — цок у лобок та в писану торбу!

Номер слайду 14

Нахили головою зі сторони в сторону: А сам знову грає й приспівує:— Ой у лиски, лиски новий двір,Чотири дочки на вибір...

Номер слайду 15

Виглядання: Не втерпіла й друга лисичівна, вийшла... Котик і ту — цок у лобок та в писану торбу! Так усіх лисичок і виманив. А лисиченко, Пилипко, ждав-ждав сестричок — нема, не вертаються! От він і думає:

Номер слайду 16

Крокування:"Піду я їх позаганяю, а то мати прийде, то буде сваритися, що в хаті не сидять". Вийшов і Пилипко. А котик і його — цок у лобок та в писану торбу! Так усіх і похватав. Тоді зав'язав їх мотузком і ввійшов у лисиччину хату.

Номер слайду 17

Пружні нахили: Знайшов півника — він лежав уже зовсім неживий, зомлілий. А котик його схопив за хвостик та й каже:— Півнику, півнику, стрепенись!Півник стрепенувся й ожив. Та такий радий!

Номер слайду 18

Крокування:— Спасибі тобі,— каже,— котику-братику, що ти мене одрятував. Тепер же я тебе слухатимусь довіку!От взяли вони вдвох, де що було в лисички, поїли, горшки-миски побили, а самі втекли додому. Та й знов жили собі вкупці. Півник уже слухався котика. І все було добре.

Номер слайду 19

4. Підсумок.- Гарно ми з вами порухались під казочку, сподобалось вам? А тепер давайте обговоримо, що у казочці відбувалось.- Хто залишився вдома один? (Півник)- Як Лисичка виманила Півника? (Розсипала йому пшениці під вікном)- Чи правильно зробив Півник що вийшов з хатки? (Ні)- Що далі сталось? (Лисичка його вкрала)- Як Котик врятував Півника? (Повиманював лисиччиних діточок з хати)- Як мав вчинити Півник коли до нього прийшла Лисичка? (Слухатись Котика та не виходити з хати)- Як мають вчиняти діти коли приходить хтось незнайомий чужий до воріт, до дверей хати? (Не відчиняти, а якщо раптом незнайомець намагатиметься потрапити всередину, телефонувати дорослим або в поліцію 102)

pptx
Додано
21 листопада
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку