Інтегроване заняття молодша група "Долоні доброти"

Про матеріал
Познайомити дітей з живою і неживою природою нашої планети, вчити правилам поводження для збереження природи на Землі; закріпити знання, що глобус це модель Землі; вправляти у вмінні висівати насіння квітів, доглядати за ними; збагачувати словник дітей новими словами, словами – ознаками, вчити будувати речення з декількох слів, відповідати на запитання вихователя; розвивати увагу, спостережливість, пам'ять, мислення; виховувати любов і бережне ставлення до природи.
Перегляд файлу

«Долоньки доброти»

Інтегроване заняття з розвитку мовлення, ознайомлення з природою та аплікацією молодша група.

Мета: познайомити дітей з живою і неживою природою нашої планети, вчити правилам поводження для збереження природи на Землі; закріпити знання, що глобус це модель Землі; вправляти у вмінні висівати насіння квітів, доглядати за ними; збагачувати словник дітей новими словами, словами – ознаками, вчити будувати речення з декількох слів, відповідати на запитання вихователя; розвивати увагу, спостережливість, пам'ять, мислення; виховувати любов і бережне ставлення до природи. 

Словник: планета, жива, нежива природа, глобус. 

Матеріал: глобус, відео-картинки, запис музики природи, д/гра «Живенеживе», д/гра «Склади картинку», долоньки з кольорового паперу, клей, пензлі, серветки, клейонки, насіння квітів, квіткові горщики з землею. 

Попередня робота: бесіда «Природа Землі», розгляд ілюстрацій, вивчення віршів про природу, спостереження, правило поводження в природі. 

 

Хід заняття: 

 

Психогімнастика.  Гра «Сонечко».

Заглядає сонечко до нас у віконечко,

Ми до нього потяглися –  За промінчики взялися.

(діти стають у коло) 

Вихователь:

Діти, до нас завітали гості. Давайте з ними привітаємося.

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, в небі пташки!

Доброго ранку, зелені дубки!

Доброго ранку, поля і моря!

Доброго ранку, моя рідна Земля!

 

Діти, а що таке Земля? (планета, грунт). Яка вона? (кругла, велика, голуба…). Молодці, а зараз відгадайте загадку:

 

На одній нозі стоїть,

Крутить-вертить головою, Гори, ріки, океани Нам показує з тобою.

(Глобус)

Правильно – це глобус. Зверніть увагу на його кольори. (голубий, зелений, жовтий …) Якого кольору найбільше? Чому? 

Звучить пісня Шапокляк з мультфільму «Чебурашка і крокодил Гена». Заходить Шапокляк.

 

Шапокляк:

А, що ви тут робите? Чому мене не покликали? Я на вас образилась! Зараз ми з крискою-Ларискою вам усе зіпсуємо!

Шапокляк замінює глобус на кулю без малюнка.

Вихователь:

Що ж ти наробила? Наша планета стала темною, похмурою. Діти потрібно повернути Землі її кольори.

Шапокляк: А я вам не дам цього зробити! Все зламаю, зіпсую! 

Перемішує картинки Вихователь:

Діти, допоможемо Землі.

Дидактична гра «Склади картинку» Шапокляк допомагає дітям. 

Шапокляк:

А у вас цікаво і весело! Мені соромно, що я вас образила. Ми з Ларискою більше не будемо! Вибачте нас, будь ласка!

Вихователь:

Поверни с початку глобус! Діти, пробачимо Шапокляк? Давай разом з нами подивимося що склали діти? (ріки, гори, моря …) Вихователь: Давайте ближче розглянемо нашу планету. 

Перегляд відео-картинок, читання вірша: 

(у супроводі музики

«Земля прекрасна, вона для тебе:  І сонце ясне, і сине небо, 

Птахи і звірі, моря і ріки. 

Нехай же буде вона навіки! 

Планеті люди добро несіть! 

Любіть планету і бережіть!» 

 

Вихователь: Ріки, гори, пустелі, поля … Це все..? (природа

(відповіді дітей)  Яка буває природа? 

Діти: Жива і нежива. 

Вихователь: Що значить жива природа? 

Діти: Тварини, рослини. Все, що дихає, росте, живиться. 

Д/гра  «Живе-неживе» 

(діти обирають картинки із зображенням живої природи

Вихователь: Діти, давайте пригадаємо, як треба поводитися із живою природою. (перегляд слайдів)

1   дитина: «Ти тварин не ображай, лише за ними спостерігай.» 

2   дитина: «По травичці не ходи, там маленькі сплять жучки.» 

3   дитина: «Пташеняток не лякай, їх люби й оберігай.» 

4   дитина: «Не ламай дерев гілки, не топчи траву, не рви.» 

5   дитина: «Краще ти їх посади, доглядай і збережи.» 

6   дитина: «Із природою дружи, і здоровим будеш ти!» 

Вихователь: Без чого не може жити усе живе – тварини,рослини, люди? 

Діти: Без води, світла, повітря,землі. 

Вихователь: Яка це природа? (нежива) Чи потрібно її оберігати? 

Фізкульт хвилинка:

 «Сонце-земля, повітря-вода» (під музику):

«Як велике сонечко, посилаємо промінці до самісенькой землі. 

Земля плодовита, народжує трави і квіти. 

Чисте повітря все живе вдихає. 

Вода - річки, моря й озера наливає.» 

 

Дослід «Посади квітку»

Висівання насіння квітів.

Вихователь: Шапокляк, а ти знаєш що може трапитись, якщо ми не будемо оберігати природу нашої планети? 

Шапокляк: Ні?

(відповіді дітей

Колективна аплікація «Долоньки доброти» Вихователь: 

«Це наша домівка планета Земля,

Ти гарна із близька красива здаля

Блакитні озера, зелені ліси – Ніде ти не знайдеш такої краси!

Будь ти її другом, люби, бережи,

Приклад у цьому усім покажи!»

 

Шапокляк:

Діти, які ви розумні, добрі, кмітливі! А ж я подобрішала. І мені також хочеться зробити щось хороше. Ви мене перевиховали. Тепер ми з Ларискою підемо робити добрі справи. До побачення, діти!

Підсумок заняття

pdf
Додано
16 квітня 2020
Переглядів
2728
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку