клас 1 ставлення до діяльності
Тема:
Моя школа
Кількість занять за темою: 1
Мета: формувати позитивне ставлення до школи та розвивати вміння адаптуватися до шкільного середовища.
Завдання:
Ключові слова: школа, клас, однокласники, традиції школи, шкільне товариство, правила поведінки.
Необхідне забезпечення: картина “Школа”, плакат-схема для вправи “Школа радості”, маркери.
1. Бесіда за картиною “Школа” (10 хв.)
2. Гра “Великі пальці вгору, шепочемо всі разом” (5 хв.)
3. Читання та обговорення оповідання “По дорозі” (10 хв.)
4. Вправа “Школа радості” (10 хв.)
5. Домашнє завдання
Конспект заняття
Етапи заняття |
Зміст |
Бесіда за картиною “Школа” (10 хв.)
До уваги педагога:
До уваги педагога:
Гра “Великі пальці вгору, шепочемо всі разом” (5 хв.)
До уваги педагога:
Читання та обговорення оповідання „По дорозі” (10 хв.)
Вправа “Школа радості” (10 хв.)
До уваги педагога:
Домашнє завдання
|
Педагог пропонує дітям розглянути картину “Школа”:
Після того як діти перерахують приміщення, розкажіть їм, що в школі працюють люди багатьох професій: вчителі, лікар, бібліотекар, кухар, прибиральниці. Ці люди створюють атмосферу добра і взаємоповаги. Всі вони дбають про те, щоб діти добре вчилися, були здоровими, охайними, а сама школа була чистою і привітною тощо. Знайдіть можливість і влаштуйте дітям екскурсію по школі, познайомте з її працівниками.
Розкажіть дітям про з традиції вашої школи, поміркуйте на тим, яку участь можуть взяти в них діти.
Інструкція: Я поставлю вам декілька запитань. Кожен, хто знатиме відповідь, має підняти руку (при цьому всі пальці складені в кулак, а великий палець піднятий вгору). Коли пройде досить часу для того, щоб всі встигли подумати і я побачу багато піднятих догори пальців, я почну рахувати: “Один, два, три ...” На рахунок “три” ви всі разом прошепочете мені відповідь:
По закінченні гри поясніть дітям, що “моя школа” – це не тільки будівля з кабінетами, це, насамперед, люди, які тут працюють (вчителі, учні, технічний персонал). Педагог читає оповідання. (див. інформаційні матеріали). Діти мають сказати, яких помилок припустився Сергійко, в яких випадках і як йому слід було вчинити. - Чого мають дотримуватись усі учні для того, щоб всі в нашій школі могли співіснувати разом? (Правила поведінки). На дошці прикріплено схему-плакат “Школа радості”. Педагог звертається до дітей: “Перед вами схематичний малюнок “школи радості”, в якій всі діти живуть як одна велика дружна родина. Їм цікаво разом навчатися та весело спілкуватись у їхній школі. - Як ви думаєте, яких правил поведінки дотримуються учні в цій школі? Давайте на кожній цеглині цієї будівлі напишемо одне правило поведінки.
Діти називатимуть правила, а ви запишіть їх на плакаті. При потребі доповніть перелік правил, запропонованих дітьми. Плакат-схему залишіть у класі, як пам’ятку про правила поведінки в школі.
Розпитайте своїх батьків про їхню школу: якою вона була, що їм у ній подобалось. Підготуйте на наступне заняття коротеньку розповідь про ваші улюблені заняття, про те, чим вам подобається займатися у вільний від уроків час. Це можуть бути танці, малювання, шахи, вишивання, читання книжок, гуртки, секції тощо. Можете принести з собою речі, які ви використовуєте (чи створили своїми руками) щоб займатися у вільний час улюбленим заняттям: малюнки, вишивки, улюблені книжки, шахи, настільні ігри тощо. Це також можуть бути ваші дипломи і грамоти, які ви отримали і конкурсах та змаганнях. Тільки не показуйте їх нікому до початку заняття |
Література
Фопель К. Как научить детей сотрудничать? Психологические игры и упражнения: Практическое пособие / Пер. с нем. В 4-х томах. Т. 2. 2-е изд., стереотип. – М., 2001. – 160 с.: ил.
демонстраційно-ілюстративний матеріал
інформаційні матеріали для педагога
Оповідання “По дорозі”
Сергійко йшов до школи. По дорозі він задивився на голубів, які зграйкою воркотіли на травичці. Сергійко витяг хліб, покришив голубам. Та раптом згадав, що запізнюється. Він схопився і помчав. Біля дверей школи ледве не збив з ніг прибиральницю та ученицю, але побіг далі. Уже розпочалися уроки, а він протупотів по всьому коридору, забіг у клас і сів на своє місце.
Тема:
Мої улюблені іграшки та заняття
Кількість занять за темою: 2
Мета: стимулювати дітей до самовираження через різноманітні види діяльності.
Завдання:
Ключові слова: заняття, вільний час, іграшки, гуртки
Необхідне забезпечення: “чарівна паличка” (її можна виготовити самому. Для цього потрібно: взяти паличку довжиною приблизно 40 см, пофарбувати срібною або золотою фарбою; коли фарба висохне, можна прикрасити паличку блискучим папером або різнокольоровими стрічками), скотч.
1. Вступне слово педагога (5 хв.)
2. Гра „Чарівна паличка” (15 хв.)
3. Презентація шкільних гуртків і секцій (10 хв.)
4. Підведення підсумків (5 хв.)
5. Домашнє завдання
Конспект заняття
Етапи заняття |
Зміст |
Вступне слово педагога ( 5 хв.)
Гра “Чарівна паличка” (15 хв.)
До уваги педагога:
Презентація шкільних гуртків та секцій (10 хв.)
До уваги педагога:
Підведення підсумків (5 хв.)
Домашнє завдання
|
Педагог веде мову про те, що крім часу, який діти проводять у школі чи вдома при підготовці домашніх завдань, у них ще є вільний від уроків час. Тому дуже важливо, щоб і цей час проходив цікаво і корисно. Педагог запитує в учнів про те, чим їм подобається займатися у вільний час (коли не навчаються, не роблять уроки)? (Співати, танцювати, малювати, ліпити, читати книжки, грати в ігри, гратися іграшками). Педагог пропонує дітям пограти у гру і розказати про свої улюблені заняття, поділитися з однокласниками враженнями від своїх занять і захоплень, навчити інших дітей, як ще можна цікаво і корисно проводити свій вільний час з друзями і на самоті.
- Подивіться на чарівну паличку, яку я вам принесла. Кожен з вас потримає її в руках і розкаже нам про своє улюблене заняття. Тільки та дитина, яка триматиме в руках чарівну паличку, може говорити. Всі інші мусять уважно слухати. Коли той, хто розповідає, закінчить свою розповідь, він сам вирішить, кому передати чарівну паличку.
Допоможіть дітям розказувати, ставити ім додаткові запитання. Наголосіть на тому, що якщо діти принесли свої саморобки (малюнки, книжки, грамоти, дипломи тощо), вони мають не просто їх показати, а й сказати хоч декілька слів про них.
Педагог розказує дітям про шкільні гуртки та секції й намагається заохотити учнів до відвідування цих гуртків (можна показати поробки, які вони навчаться робити в цих гуртках, або розказати про досягнення та успіхи тих дітей, які вже займаються в цих секціях).
Щоб провести презентацію, треба завчасно зібрати інформацію про всі шкільні гуртки та секції (було б дуже добре, як би у вас була інформація не лише про шкільні, а й про ті гуртки і секції, які працюють поряд зі школою).
В кінці заняття, як підсумок, влаштуйте виставку дитячих робіт і дипломів. Дайте дітям можливість їх розглянути та поділитися своїми враженнями.
Запитайте у батьків про те, які у них були в дитинстві улюблені заняття та які захоплення вони мають зараз. На наступному занятті ми влаштуємо конкурс “Відгадай, що у моєму пакунку”. На конкурс потрібно придумати загадку про свою улюблену іграшку. Якщо не вдасться придумати загадку, можна підготуватися описувати свою іграшку без слів, щоб інші діти відгадали її. Заховайте свою іграшку в пакунок і принесіть на наступне заняття. Не показуйте її нікому, аби ніхто не зміг відразу її відгадати. А для того учня, який відгадає вашу загадку, підготуйте будь-який маленький приз |
Література
Фопель К. Как научить детей сотрудничать? Психологические игры и упражнения: Практическое пособие / Пер. с нем.; В 4-х томах. Т. 2. 2-е изд., стереотип. – М., 2001. – 160 с.: ил.
слово до батьків
Шановні батьки!
У молодшому шкільному віці триває формування вашої дитини. Вона постійно отримує нову інформацію, набуває нових навичок. Тому так важливо надавати їй якнайбільше нагод для цього. Читання, перегляд науково-популярних фільмів і програм (про природу, світ), звичайна хатня робота, спеціально організовані вами заняття (майстрування, малювання тощо), екскурсії та мандрівки по вихідних днях – ось той неоціненний внесок, який ви можете зробити для розвитку вашої дитини. Також ви можете скерувати її до участі у різних гуртках чи творчих студіях, мистецьких колективах, спортивних клубах. Поряд зі специфічними навичками діти там здобуватимуть досвід спілкування з однолітками і старшими людьми. Спостерігайте, до чого ваша дитина виявляє більше зацікавлення, в чому краще виявляються її здібності, для того, аби вчасно допомогти вповні розвинути її природні здібності.
На наступне заняття ваша дитина має підготувати загадку про свою улюблену іграшку і маленький подарунок для того, хто цю загадку відгадає. Допоможіть їй у цьому. Нехай спільне майстрування подарунка (з паперу, тканини, пластику тощо) стане для неї добрим приводом опанування чогось нового у сімейному колі.
Тема:
Мої улюблені іграшки та заняття
Кількість занять за темою: 2
Мета: стимулювати дітей до самовираження через різноманітні види діяльності.
Завдання:
Ключові слова: гратися, враження, світ іграшок, іграшка.
Необхідне забезпечення: іграшкові ведмедик, зайчик, котик, плакат “Світ іграшок”, загадки, призи.
1. Гра “Відгадай, що у моєму пакунку” (15 хв.)
2. Бесіда “Про цінність і дбайливе ставлення до іграшок ” (10 хв.)
5. Гра “Ведмедик, зайчик, котик і цуценя “ (10 хв.)
6. Домашнє завдання
Етапи заняття |
Зміст |
Гра “Відгадай, що у моєму пакунку” (15 хв.)
До уваги педагога:
Бесіда „Про цінність і дбайливе ставлення до іграшок” (5 хв.)
Гра “Ведмедик, зайчик, котик та цуценя“ (10 хв.)
До уваги педагога:
Домашнє завдання
|
На середину кімнати виходить перший бажаючий, показує всім пакунок і пропонує відгадати, яка іграшка захована там. Для цього загадує загадку (або за допомогою жестів, міміки, різноманітних рухів описує свою улюблену іграшку).
Якщо комусь з дітей щось не вдається, дозвольте їм описати словами свою іграшку (не називаючи її). У випадку, коли діти не підготуються до цієї гри, запропонуйте їм відгадувати загадки про іграшки.
Педагог звертає увагу дітей на плакат “У світі іграшок” і читає віршик: Скільки іграшок у сина! Є ведмедик і машина, І лисичка, й цуценятко. Що ж ти вибереш, малятко? І машину, й слоненятко, І пухнастеє курчатко, І ведмедика вайлуватого, Що купив недавно тато. Я візьму усіх до себе – З усіма погратись треба. Буду з ними розважаться, Щоб ніхто не ображався.
Інструкція: Я принесла для вас чотири м'які іграшки і залишу їх тут у класі. Щоб вони відчували себе щасливими, їм треба щонайменше десять міцних обіймів на день. У магазині, де я їх купила, продавці не могли обіймати їх так часто, і тому іграшкам було дуже сумно. А тепер вони задоволені, що опинилися тут: від вас вони можуть отримати те, чого їм так не вистачало. - Чи готові ви піклуватися про них? Розкажіть мені, чому потрібно брати іграшки на руки та обіймати їх? Зараз я покладу іграшки в різних місцях. Давайте об’єднаємось у чотири групи (дітей по-черзі називають “котик”, “песик”, “зайчик”, “ведмедик”). Тепер усі “котики” стають навколо котика, “песики” – навколо цуценяти, “зайчики” – навколо зайчика, “ведмедики” – навколо ведмедика. Ви можете по-черзі кожен у своїй групі взяти іграшку до рук, приголубити її, сказати їй щось ніжне і приємне. Потім передайте іграшку своєму сусідові. Таким чином, іграшка обійде коло та отримає від вас ваше тепло і ніжність
Названі м’які іграшки можна замінити будь-якими іншими. Під час гри педагог має акцентувати увагу дітей на цінності будь-якої іграшки, запропонувати дітям кожного ранку обіймати свою улюблену іграшку.
Педагог пропонує дітям розпитати в своїх батьків, бабусь, дідусів про їхні улюблені іграшки та ігри |
Література
демонстраційно-ілюстративний матеріал
Плакат “Світ іграшок”.
інформаційні матеріали для педагога
Загадки про іграшки
Все “мяу”, “мяу” – співаю.
Невеличкий сам на зріст,
Довгі вуса, довгий хвіст.
(Котик)
Я про все на світі знаю,
Я казки розповідаю.
То ж гортайте сторінки,
Мої любії дітки.
(Книга)
Слово до батьків
Шановні батьки!
Часто ми, дорослі, применшуємо або перебільшуємо значення іграшок. Це виявляється або в тому, що дитина майже не має іграшок, або має стільки, що забуває про їх існування. І перший і другий підхід є однаково хибні.
Для прихильників першої "теорії" буде корисним дізнатися, що іграшка – це основний елемент гри. Завдяки грі дитина пізнає світ людських стосунків, вчиться програвати різні життєві ситуації і професійні заняття. Іграшка сприяє розумінню і засвоєнню функціональних дій предметів (лопатки, відерця, формочки, геометричні фігури), розвиває тактильні відчуття (м’які іграшки), допомагає у спілкуванні, активізує творчі здібності.
Для тих, хто щедро обдаровує своїх дітей різноманітними іграшками, важливо звернути увагу не на їх кількість (яка, до речі, применшує вартість кожної іграшки), а на те, як певна іграшка сприяє розвитку дитини.
Іграшка не завжди має бути купленою. Нею може бути (чи стати) все. Для цього потрібно лише проявити свою уяву і майстерність. Інколи змайстрована вами лялька чи машина можуть стати найдорожчим подарунком для вашої дитини.
Тема:
Це чарівне слово гра
Кількість занять за темою: 2
Мета: розширити уявлення дітей про значення ігрової діяльності для їх особистого розвитку
Завдання:
Ключові слова: гра, правила гри.
Необхідне забезпечення: папір, кольорові олівці, магнітофон, музичний супровід для гри, ватман, маркери, ключик (це може бути ключик від шафи, а можна самому зробити його з кольорового картону).
1. Вступне слово педагога (5 хв.)
2. Гра “Несподівані картинки” (10 хв.)
3. Бесіда “Коли гра буде цікавою?” (10 хв.)
4. Гра “Моя бабуся з Бразилії” (5 хв.)
5. Підведення підсумків (5 хв.)
6. Домашнє завдання
Етапи заняття |
Зміст |
Вступне слово педагога ( 5 хв.)
Гра “Несподівані картинки” (10 хв.)
До уваги педагога:
Бесіда „Коли гра буде цікавою?” (10 хв.)
До уваги педагога:
Гра “Моя бабуся з Бразилії” ( 5 хв.)
Підведення підсумків (5 хв.)
Домашнє завдання
|
Педагог нагадує, що сьогоднішнє заняття присвячене виключно грі. Ігри придумують люди. Є ігри дуже давні (народні ігри), які придумав певний народ (українські, польські, білоруські). Є ігри, які придумують дорослі а також самі діти. В ігри можна гратися з друзями, вдвох, сім’єю, великими групами (класом). Гра – це цікаве заняття, що служить для розваги, відпочинку, навчання, сприяє розвитку певних здібностей. - Чи любите ви гратися? - Які ваші улюблені ігри?
Інструкція: Кожний візьміть собі аркуш паперу, на зворотному боці напишіть своє ім’я і починайте малювати якусь картинку за власним бажанням. (2–3 хв.). Потім за моєю командою припиніть малювати і передайте свій незакінчений малюнок сусідові, який сидить за вами. Він має продовжити малювати почату вами картинку. За моєю командою він передасть малюнок наступному учню, що сидить за ним. Останній з вашого ряду обміняються картинкою з тим, хто сидить за першою партою. Таким чином ви обміняєтесь малюнками з усіма дітьми, які сидять у вашому ряду.
Обмін малюнками має відбуватися через 2-3 хвилини. Гру можна супроводжувати музикою. Як тільки музика стихає, діти мають обмінятися картинками. Гра закінчується, коли кожний учень отримає малюнок, який він починав малювати. Після гри обов’язково запитайте дітей, чи сподобались їм малюнки, які вони отримали, і зверніть їхню увагу на те, який внесок зробив кожний з них у груповий малюнок. Запропонуйте їм подякувати своїм друзям за співпрацю і гарний малюнок у подарунок. Наголосіть на важливості чіткого виконання правил гри всіма учасниками.
- Що треба знати і чого дотримуватися, щоб грати було цікаво? (Правила гри та правила поведінки під час гри). Разом із дітьми педагог формулює основні правила поведінки під час гри і створює плакат “Коли гра буде цікавою”.
Відкоригуйте і запишіть на ватмані всі варіанти правил, які запропонують діти, і в разі потреби доповніть перелік названих правил такими: а) лише чесна гра може бути цікавою (не підглядати, коли треба бути із зав’язаними очима); б) під час гри не можна сердитись, вередувати – це ж лише гра; в) під час гри треба бути стриманим (коли програєш, не слід ображатися, сваритися з тим, з чиєї вини програв); г) коли виграв – можна радіти, але не насміхайся над тим, хто програв; д) під час гри треба бути уважним, активним, веселим... - Якщо ви згодні з цими правилами та обіцяєте їх дотримуватись, поплескайте в долоні. Педагог пропонує дітям вивчити нову гру, якої вони потім зможуть навчити своїх друзів. Він розказує кумедну історію про бабусю з Бразилії та супроводжує її виразними рухами. Інструкція: Послухайте, будь-ласка, кумедну історію про бабусю з Бразилії й повторюйте за мною всі рухи, які я буду показувати. Будьте уважними! “Одного разу до мене приїхала моя бабуся з Бразилії. В неї отакі великі очі, ось такі великі вуха, хвилясте довге волосся. Руки в неї довгі-довгі (потягніться вперед), вона дуже сильна (станьте в позу культуриста). Ноги в неї довгі, а ступні великі (підніміть і покажіть по-черзі праву і ліву ступні). Вона вміє дуже швидко бігати (покажіть як). І я так люблю свою бабусю з Бразилії (обійміть себе руками). А тепер можете обійнятися один з одним, повторюючи: “Я дуже-дуже люблю свою бабусю”. Давайте зараз по-черзі один за одним назвемо ті правила поведінки під час гри, які ви запам’ятали. Чи сподобались вам ігри, в які ми з вами сьогодні грали? – Так! Тоді навчіть своїх друзів грати в ці ігри. А ще ви можете грати в них у школі на перервах. Педагог пропонує дітям підготувати разом із батьками українську народну гру. |
Література
Фопель К. Как научить детей сотрудничать? Психологические игры и упражнения: Практическое пособие / Пер. с нем. В 4-х томах. - Т. 2. 2-е изд., стереотип. – М., 2001. – 160 с.: ил.
демонстративно-ілюстративний матеріал
плакат “Коли гра буде цікавою”
Слово до батьків
Шановні батьки!
У дитячому віці гра є основним видом діяльності, а також способом пізнання довкілля і налагодження емоційного контакту з друзями, однолітками, дорослими. Провідною діяльністю молодших школярів стає навчання, однак гра як елемент навчання теж має важливе значення. В іграх коригуються та розвиваються важливі психічні процеси (пам'ять, увага, мислення, уява тощо), вдосконалюються важливі людські якості. З її допомогою розвивається інтелект, вправність, творчі та комунікативні здібності. У грі виявляються виразні відмінності між хлопчиками та дівчатками. Навіть граючи разом, вони виконують зовсім різні ролі.
Розучіть разом із вашим сином чи донькою народну гру. Дитина навчить цієї гри своїх друзів, однокласників. У неї з’явиться більше можливості цікаво і насичено проводити свій вільний час у колі друзів.
Тема:
Це чарівне слово гра
Кількість занять за темою: 2
Мета: розширити уявлення дітей про значення ігрової діяльності для їх особистого розвитку.
Завдання:
Ключові слова: народні ігри.
Необхідне забезпечення: карта світу, стрілочки, музичний супровід, магнітофон, картинки-вивіски.
Конспект заняття
Етапи заняття |
Зміст |
Вступне слово педагога ( 5 хв.)
Гра “Так і Ні болгарською” (5 хв.)
До уваги педагога:
Гра “Вивіски” (10 хв.)
Гра “Здоров був, пане!” (5 хв.)
До уваги педагога:
Підведення підсумків (5 хв.)
Домашнє завдання
|
В усіх країнах світу діти і дорослі залюбки грають у різноманітні ігри.
Отже, вирушаймо у подорож країнами світу. - Нагадайте мені, як називається музика, під яку всі вирушають у путь? (Марш!) Звучить будь-який (за вибором педагога) марш. Діти піднімаються і крокують. На дошці прикріплено мапу світу. Чіпляємо стрілочку там, де Болгарія. - Улюблена гра болгарських дітей називається “Так і Ні болгарською”. Пропоную вам зараз в неї пограти.
Інструкція: Діти, запам'ятайте, будь-ласка, що в Болгарії “так” і “ні” показують по-іншому ніж у нас, в Україні. “Так” – це коли ми крутимо головою, кажучи “ні”, а “ні” у болгар – коли ми киваємо головою “так”. Зараз я буду запитувати, а ви (ті, на кого я вкажу) будете відповідати без слів: кивати, якщо ви не згодні, та крутити головою, якщо ви погоджуєтесь. Наприклад: - Тетянко, ти живеш у Києві?
Бажано завчасно підготувати запитання для всіх учасників гри. Звучить марш. Ми летимо у Париж (педагог прикріплює стрілочку на мапі). Париж – це столиця Франції. А ще його називають столицею моди. Тут можна побачити велику кількість різноманітних модних крамниць. Уявіть собі, що ми мандруємо однією з вулиць Парижа. По обидві сторони вулиці безліч крамниць. А щоб дізнатися, до якої з них нам треба зайти, пропоную гру “Вивіски”. Діти, скажіть будь-ласка, коли ви стоїте перед крамницею, що допомагає вам збагнути, що це за крамниця і що там можна придбати? (Вивіска)
Кожна дитина із запропонованих картинок-вивісок (вони всі перевернуті написами до низу) витягує собі одну. Потім діти по-черзі розказують, в який магазин вони потрапили, як він називається і що в ньому можна купити (бажано, щоб діти назвали як мінімум три покупки).
Під звуки маршу ми повертаємося додому в Україну. Давайте пограємо в народну українську гру “Здоров був, пане!”
Користуючись лічилкою, серед дітей обирають “пана”. Всі інші відходять від нього й тихесенько, щоб не почув і не підгледів “пан”, придумують якусь роботу, рух тощо. Далі приходять до пана і починають розмову: - Здоров був, пане! - Здорові були дітки! Де ви були? - Там-то й там-то (у полі, в лісі тощо). - Що ви робили? Діти на це відповідають на мигах (поливали, косили тощо). “Пан” має відгадати й голосно назвати ту роботу, про яку йде мова. Коли не вгадав, задумують щось нове. Коли “пан” відгадав, усі тікають від нього, а він ловить. Спійманий стає за “пана”. Гру урізноманітнюють цікавими рухами, піснями і танками. Замість даних ігор, діти можуть запропонувати свої - ті, що вони підготували разом з батьками. Після гри можна запропонувати дітям поділитися їхніми враженнями, дати відповідь на запитання: В яку гру люблять грати болгарські діти? Які ігри найбільше вам сподобалися? Чому? Які українські народні ігри вони знають? Є багато ігор, в які можна грати у колі сім’ї. Розкажіть батькам про ігри, в які ви навчилися грати сьогодні, та навчіть їх грати в ці ігри. На наступному занятті мова піде про природу і кожен з вас буде виготовляти аплікацію “Мій улюблений куточок природи” Отже, принесіть все необхідне для її виготовлення (кольоровий папір, олівці, ножиці, клей, допоміжні матеріали: кору, сухе листя, насіння, нитки, вату тощо). |
Література
“Дзиґа”. Українські дитячі й молодечі народні ігри та розваги./ Композиція П.Г. Черемиського. Укладачі: В. І. Семеренський, П. Г. Черемиський. - Харків., 1999. – 528 с.
Слово до батьків
Шановні батьки!
На сьогоднішньому занятті ваша дитина ознайомилась із кількома новими іграми. Розпитайтеся її про них, попросіть навчити вас цих ігор. Якщо вам не вдалося разом із нею приготувати гру на дане заняття, спробуйте надолужити це зараз: згадайте ігри і забави вашого дитинства, спробуйте (якщо це можливо) в них заграти.
Зараз існує досить багато літератури про ігрові заняття з дітьми: рухливі, на розвиток мислення, уяви, акторської майстерності, ручної вправності тощо. Дуже часто вони є цікавими і для дорослих. Пошукайте такі книжки. Також ви можете поцікавитись в інших батьків про відомі їм ігри. Все це допоможе вам зробити гру частиною ваших сімейних заходів, що не тільки сприятиме розвитку вашої дитини, а й допоможе зміцнити взаємини між вами.
тема: ”це чарівне слово гра” заняття 2