Інтегроване заняття на тему"Пригоди краплинки в казці"

Про матеріал
Заняття для дітей середнього дошкільного віку. Для роботи необхідні: Картки із зображенням героїв казки , Лего дупло чорного 2*2 ,та веселкових кольорів 2*4, зображення краплинки, пісні про дощик та музика для фону.
Перегляд файлу

 

 


Мета: Формувати в дітей –

  • Сенсорні основи сприймання;
  • Навички орієнтування в просторі;

Розвивати –

  • Вміння порівнювати та узагальнювати
  • Дрібну моторику рук;
  • Увагу та вміння концентруватися;
  • Зв’язне монологічне описове мовлення;

                                          Хід заняття

Привітання: «Доброго ранку, друзям усім,та осінній усім поцілунок!»

( сіли на килимок)

«Отже взявши цеглинки, ми побажаємо нашим гостям всього хорошого на цілий день(посмішок, успіхів,слухняності і т.д.) сказавши при цьому своє ім’я та поставивши вежу з цеглинок Лего у коло»

Вих: «Коли я до садочку йшла дуже рано , то зустріла ось таку краплинку (показує дітям  сумну краплинку), я здивувалась,тому що дощу не було, краплинка розповіла що вона загубилась, та шукає свою маму. Діти, ми зможемо їй допомогти?»

Гра «Користь краплинки»

Доповніть речення:

  • Щоб грунт  …..(зволожити)
  • Щоб полити ……(квіти, трави)
  • Щоб наповнити……(струмочки,річки,озера)
  • Щоб допомогти…….(зростити овочі та фрукти)

Вих: «У якій казочці стала краплинка допомогою?(«Ріпка») А тепер усі уважні і цеглинки нам слухняні ,за допомогою яких, казочку розповімо:

Рано навесні посіяв дід ріпку (чорна цеглинка 2*2) та й став закличку промовляти (діти промовляють закличку) :

 «Вийди,вийди, дощику,

Зварим тобі борщику,

В солом’янім горщику,

Накриєм лопатою,

Поставим під хатою»

От дідусь прийшов восени ріпку рвати (синя цеглинка до картинки кольору штанів 2*4) рве, рве, не вирве, кличе бабусю на допомогу (червона цеглинка 2*4 до кольору хустинки)

«Бабцю, бабцю , ти прийди,

Ріпку рвати поможи!»

А бабуся відказує: «Не можу ,діду,борщ варю!» (із цеглинок послідовно викласти процес варіння борщу) . Зварений борщ, бабуся йде на допомогу, рвуть,рвуть,не вирвуть. Кличе бабуся на допомогу онучку (оранжева цеглинка 2*4 до кольору сукні).

«Внучко,внучко ти прийди,

Ріку рвати поможи!»

А онучка відказує: «Ні,не можу я прийти, не посортовані сухо трави та грибочки, чого більше – чого менше» (викладання башточок з цеглинок 2*2 ) . Упоралась внучка з нашою допомогою та прийшла. Рвуть, рвуть, не вирвуть. Кличе внучка песика на допомогу(коричнева цеглинка 2*4).

«Песику, песику, ти прийди,

Ріпку рвати поможи!»

А песик відказує «Не можу я прийти гру «Дощик» я не знаю»

Гра – фізкульт-хвилинка з цеглинками «Дощик»

«Дощ шепоче до ладу:

Кап кап кап ,кап кап кап,

По калюжах я іду;

Так так так,так так так,

Вже промокли чобітки:

Плюх плюх плюх, плюх плюх плюх;

Всюди чути діточки:

Хлюп хлюп хлюп, хлюп хлюп хлюп»

Прибіг песик рвати ріпку. Рвуть,рвуть,не вирвуть. Кличе песик котика( блакитна цеглинка 2*4 до кольору очей)

«Котику,котику, ти прийди,

Ріпку рвати поможи!»

А котик відповідає «Ні не можу я прийти, з дітками пограти хочу!»

Гра «Пальчик тук»

«Пальчик тук, пальчик тук,

По цеглинці стук, стук ,стук

Ти цеглиночку бери,

 Її другу передай

Та гру знову починай!»

Погравшись котик прибіг на допомогу.Рвуть,рвуть, не вирвуть. Кличе кицька мишку (зелена цеглинка 2*4 до кольору бантика)

«Мишко, мишко, ти прийди,

Ріпку рвати поможи!»

А мишка відказує: «Вітру побоююсь я , допоможіть мені його пісенькою виспівати»

Мовна гра «Пісенька вітру»

«Зранку вітер прилетів у-у-у-у

Мов у дудочку дудів у-у-у-у;

Грався листом на гілках ш-ш-ш-ш;

В нірці мишку налякав ш-ш-ш-ш.»

Прибігла мишка на допомогу. Рвуть,рвуть, от і ВИРВАЛИ!!!!.

От і казочці кінець, і краплинка звеселіла, що корисною у казці стала,але відшукати маму ,допоможемо їй»

Дихальна вправа

«А-у,а-у,а-у,а-у»

От і хмарка прилетіла, і краплиночка зраділа!На прощання заспіваємо пісеньку ,(використаши білу,блакитну та синю цеглинки)

Пісня «Хмарка ,хмарка біла,біла»

 

 

 

 


 

 

 

 

docx
Додано
11 грудня 2019
Переглядів
743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку