Школа вже чекає вас!

Про матеріал
Свято для майбутніх першокласників. Проводимо в жовтні - листопаді місяці, за участі учнів 4 класу
Перегляд файлу

Свято

для майбутніх першокласників

 

Мета:

             ознайомити дошкільнят зі школою, правилами шкільного      життя, розвивати бажання вчитися, пізнавати нове.

 

        Захід проводиться восени. В ролі артистів виступають учні 4 класу.

 

Ведучі:

 

1. Здрастуйте, здрастуйте!

Любі малята!

Добрий день ,дорослі-

Їх мами і тата!

Добридень бабусі, добридень дідусі!

І звичайно гості всі!

 

2. Ми так вас чекали!

Ми дуже вам раді!

Сердечно вітаєм

Усіх вас із святом!

 

3. Із святом веселим

    Із святом шкільним

    Хай школа вам стане

    Немов рідний дім!

 

(Звучить пісня про школу. З’являються гномики)

 

Гноми:

1. Ми гномики казкові

    Ми гномики малі.

 

2. Веселі і здорові

    Ідемо по землі!

 

3. У лісі ми живемо

    В нас хата чимала

 

4. Ми ліс свій бережемо

    Щоб казка тут жила.

 

5. А хто в ліс піти захоче,

   Хай крокує без вагань.

   Радість душу залоскоче:

   Казка тут живе-поглянь!

 

6. Ось дубочків два рядочки

    Руки-віти подають.

    А вербовії листочки

    Із джерела воду п’ють.

 

7. А в березі- стільки дива!

    Ніби дівчинка струнка

    Білокора і вродлива

    Он крокує до струмка.

 

8. А на землю- глянь навколо:

    Скільки квітів і краси!

    Все співає хором соло,

    І на різні голоси.

 

9. І метелики як квіти

    Різнобарвні і легкі.

    Хочуть бавитись, літати,

    Бо вони, як пух легкі.

 

(Звучить весела мелодія)

 

Гноми:

1: Гарно, казково, у нашому лісі

2: А я так люблю казочки!

3: І я.

4: І я.

Ведуча: Малята, а ви любите казочки?

     Багато їх знаєте? Зараз подивимось.

Як називається казка?

    Що за казка: баба, Жучка,

    Кішка, миша і онучка-

    Діду всі допомогли

    Витягти врожай з землі?

 

    А хто на спині короб ніс,

    До села ішов крізь ліс,

    На пеньок  хотів сідати,

    Пиріжками ласувати?

   Народився він з поліна,

   Його подруга Мальвіна,

   В землю гроші закопав,

   Ключик золотий шукав.

   А ставок з ключем неблизько!

   Як ім’я того хлопчиська?

 

Гноми:

 

1. Хороші казки, та їх ми вже давно знаємо.

    Добре знаємо. А так хочеться почути якусь нову казочку

 

2. Хе! Знайшов чого сумувати!

   Та ми зараз 10 нових казок дізнаємося.

    Ось зачекай хвилинку.

 

 (виходить)

 

3. Куди це він?

4. Зараз побачимо (гном повертається з книгою)

2.У нас в будиночку є така цікава книжка з малюнками, тут багато різних      казочок. Давайте подивимось.

1.Ура! Який ти молодець, що знайшов її. Відкривай скоріше і читай.(пауза)

2.Чого ж ти мовчиш?

1. Та я ж читати не вмію. Думав, що ти вмієш!

3. Я теж не вмію.

4. І я

3.Що ж тепер робити? (сідають на пеньок, з’являється Сорока)

 

Сорока:

Я секретів не держу,

Всім і кожному скажу

Все, що бачила, що чула,

Ні слівця не позабула.

Я літаю височенько.

І все бачу, що, де, коли і як!

На новини я мастак.

Чую я хтось плаче, треба подивитися.

Гномики, що з вами?

 

Гномики:

 

   Та ось знайшли цікаву книжку,

    хотіли нові казки почитати,

    а букв не знаємо, читати не вміємо.

 

Сорока:

    Ох! Знайшли чого ридати!

    В школу треба поспішати.

    Ось мої дві донечки

    Лише рік провчились,

    А вже й читати ,й писати навчились.

    Задачки рішати, диктанти писати,

    Та всього і не порахувати.

    Ось вони ріднесенькі летять.

    Красунечки!  Розумнички!.

    Що ж тут сказать?

 

Сороченята:

    Добрий день!

(вітаються з гномами, гостями. Виконують танок сороченят)

 

Гноми:

1. Які гарні!

2. Розумні!

3.І вправні!

 

Сорока:

  Довго-довго я шукала,

  Діткам школу вибирала.

  Я всі села облітала, всі міста

І скажу вам, що найкраща

   

Сороченята:

   Наша  школа номер п’ять!

 

Гноми:

   Тітонько сороко!

   Спасибі за пораду.

 

Сорока:

   Ви уже не плачете?

   За вас я дуже рада!

   Любі гноми, поспішайте.

    В путь дорогу вирушайте!

   Бо зозуля накувала,

    Що шкільна пора настала.

 

(На сцені столик і стільчики .Баба Яга накриває на стіл)

Баба Яга

  Дарма кажуть, що старенька з виду, я ще гарненька,

  Чепурна сама і легка, в душі моторна, тілом-складна!

   Я так причепурилась, бо чекаю в гості нареченого Костика Кощія.

   Може він нарешті на мені одружиться, бо по правді сказати, кращої за мене він не знайде. Я й обід святковий приготувала. А ось і мій любий! Здрастуй,Кощіє

 

Кощій:

   День добрий,Ягусенько!

 

Баба Яга

   Заходь прошу  сідай. Себе як дома почувай.

 

Кощій:

   Довго-довго думав я. І ось яка думка до мене прийшла.

   Годі мені красеню бариться, треба взяти й одружиться.

   Хочу, щоб жона моя була рівненька і струнка, була весела й чепурна,

   Була щоб гарна господиня, на личко мила.

 

Баба Яга

   Я! Це ж я!

 

Кощій:

   Ще хочу, щоб в зимові довгі вечори, біля печі мені читала вірші та казки.

 

Баба Яга

   Хоч живу я багато літ, в лісі знаю кожен слід,

   Та читати не мастак, букви знаю аби як.

   Що ж мені тепер робити, щоб Кощію догодити?

 

( Зажурилась, під музику виходять гноми)

 

Баба Яга

   Гноми, гноми, ви куди?

 

Гноми:

1. Ось,Ягусю, поспішаєм ми,

    Бо сьогодні в 1-й клас в школі 5-й записують якраз.

 

2. Хочемо ми грамотними стати, різні науки вивчати!

 

Баба Яга

   Ой, зачекайте, я з вами піду,лиш деякі речі до школи зберу.

   (Хапає мітлу, щось зі столу)

 

Ведуча:

   Ох, бачимо, що Баба Яга  зовсім не вміє збиратися до школи.

   Давайте їй допоможемо.

 

(Гра «Збери речі до школи»)

 

Баба Яга

 

   Дякую вам, малята, тепер портфеля вмітиму я  складати!

   Ходімо, гномики!

 

Кощій:

    Стійте, стійте, як же я?

    Буде грамотна Яга, а я неуком лишуся?

    Сам читати не навчуся? Чим я в учні не гожусь?

    Обіцяю не лінитись, тільки на 12 вчитись.

    Рано з сонечком вставати, щоб у школу не проспати.

    І портфеля ,мої любі, теж умію я складати!

 

Гноми:

1.А й справді, що треба вміти, щоб нас записали до школи?

2. Яким треба бути?

 

Ведуча:

   До школи беруть вихованих і охайних, розумних і старанних,

    допитливих і уважних діточок.

 

Кощій:

   А що значить бути уважним?

 

Ведуча:

 Зараз ми з малятами та батьками покажемо вам

 

(Гра на увагу «Так чи ні»)

 

Відповідайте на запитання швидко:

 

Кожен з вас, звичайно, знає,

Хто під хмарами літає.

Тож швиденько говоріть:

Хто летить, хто не летить?

Летить-летить літак?

Летить-летить їжак?

Летить-летить лисиця?

Летить-летить синиця?

Летить-летить трава?

Летить-летить сова?

Летить-летить пташка?

 Летить-летить комашка?

Летить-летить коса?

Летить-летить оса?

Летить-летить ворона?

Летить-летить корона?

Летить - летить стріла?

Летить  - летить бджола?

Летить - летить хата?

Летить  - летить тато?

 

Гноми:

1. Ми все зрозуміли! Постараємося бути уважними як малята!

2. Довго-довго мандрували.

    Довго ми були в путі.

    І найкращу школу

     П’яту школу ми знайшли!

 

3.Будем вчителів просити,

    Щоб взяти нас в 1-й клас.

    Щоб писати і читати

    Швидко научили нас.

 

Ведучі:

   Просим, просим Вас, заходьте!

   Школа вже чекає вас!

   Дуже раді вам, приходьте,

   Вас запишем в 1-й клас!

 

  Тож поспішайте, друзі, в нашу школу.

   На вашу  долю випав супер- шанс!

   Адже такі вчителі чудові

   Записують сьогодні в перший клас!

 

( Пісня про першу вчительку на фоні презентації)

 

Казкові герої:

   Коли до школи лісом йшли

   Зайшли до мудрої сови

   І малятам принесли ми запрошення-листи.

   Їх отримає той з вас,

   Хто з нами хоче в 1-й клас!

 

(Роздають листи-запрошення, кульки та солодкі призи.Діти з батьками запрошуються до класної кімнати.)

 

doc
Додано
12 грудня 2019
Переглядів
543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку